Чи може бути модульна контрольна робота цікавою та корисною? Магістри І року навчання кафедри біотехнології і мікробіології довели, що може, трансформувавши звичайний модуль із дисципліни «Системи менеджменту якості у виробництві» у креативний інтелектуальний інтерактив.
Для кращої співпраці та підготовки матеріалу здобувачі розділилися на групи і кожна обрала формат завдання, який більше до вподоби.
Група фармацевтів представила віршований ребус, де були зашифровані слова, документи, позначення пов'язані зі системою менеджменту; спецвипуск гри «Найрозумніший», де у фінальному раунді учасники змогли обрати напрямок системи менеджменту якості у виробництві, який їм ближче і продемонструвати знання накопичені протягом семестру; не оминули також і кросворд за всіма темами дисципліни, також експрес-гру «Words» та інтерактивну гру «Ромашка» із цікавими перевірочними запитаннями з метою підсумувати весь пройдений матеріал.
Група біотехнологів-промисловців запропонувала проведення модулю через інтерактивну ігрову платформу Kahoot та навчальну платформу для творчих викладачів Quizalize, а також у формі завдання із розгадуванням філворду із зашифрованими термінами з дисципліни.
У результаті реалізації такого підходу до проведення контрольного заходу у студентів не лише викарбовуються у пам’яті важливі поняття дисципліни, а й водночас тренуються декілька видів пам’яті: зорова – при розгадуванні філвордів і візуальних тестових завдань, образна – при вирішенні ребусів і, звісно ж, емоційна – адже приємні емоції від проведення цікавого і пізнавального завершального заняття з «Систем менеджменту якості» залишаться з ними надовго!
Загалом усе пройшло в дружній атмосфері зі взаєморозумінням, студенти активно брали участь та охоче виконували завдання. Ніхто не залишився непоміченим, а працю та активність кожного оцінили позитивним оцінками, і всі залишилися задоволені таким форматом проведення заліку з дисципліни «Система менеджменту якості у виробництві», лектором якої є доцентка Світлана Старовойтова.
Результат цього інтерактиву яскраво продемонстрував, що магістранти дуже добре опанували весь курс дисципліни і готові до роботи на біотехнологічних підприємствах й організовувати роботу усіх систем на найвищому рівні.