Відбулося грудневе онлайн-засідання наукового гуртка кафедри маркетингу «Інтелектуал» на тему «Найпопулярніші інструменти інтернет-маркетингу».
Цього разу модератором проведення заходу була доцентка кафедри Лариса Капінус, яка представила доповідь про технології інтернет-маркетингу та перспективи розвитку. Разом із учасниками обговорили сучасні інструменти маркетингових комунікацій підприємства на онлайн-ринку. Відзначили, що економічна криза, пов’язана з пандемією Covid-19, суттєво впливає на розвиток технологій інтернет-маркетингу, підштовхнула прогрес на ринку електронної комерції.
Наступним спікером була Наталія Молін, здобувачка 4-го курсу вищої освіти за освітньою програмою «Маркетинг», яка розповіла учасникам цього нетворкінгу про основи квіз-маркетингу; схильність споживачів до такого виду діяльності, як проходження тестів; загальні положення щодо оформлення квізів у структурі сайту. У ході дискусії визначили маркетингові контент-стратегії, які можна впроваджувати через квіз-маркетинг, що дасть можливість підприємствам коригувати маркетингову поведінку на онлайн-ринку.
Про ООТ-рекламу як новий вид інтернет-реклами розповіла Маргарита Петрович, здобувачка 3-го курсу вищої освіти за освітньою програмою «Маркетинг». Вона досить цікаво представила цю нову технологію, яка надає потоковий контент на вимогу телеглядачам. Після обговорення з’ясували, що формування інформаційних баз даних клієнтів дозволяє маркетологам ідентифікувати групи потенційно зацікавлених споживачів відповідних продуктів. Це дає можливість націлювати рекламне звернення на відповідний споживчий сегмент.
За результатами засідання гуртка, учасники визнали, що наукову інформацію варто використовувати при викладанні дисциплін освітньої програми «Маркетинг» – «Інтернет-маркетинг», «Онлайн-торгівля». «Електронна комерція», «SMM-маркетинг».