Н У Х Т

Науковий нетворкінг відбувся на кафедрі маркетингу

24 грудня 2020

Науковий нетворкінг відбувся на кафедрі маркетингу

Відбулося грудневе онлайн-засідання наукового гуртка кафедри маркетингу «Інтелектуал» на тему «Найпопулярніші інструменти інтернет-маркетингу».

Цього разу модератором проведення заходу була доцентка кафедри Лариса Капінус, яка представила доповідь про технології інтернет-маркетингу та перспективи розвитку. Разом із учасниками обговорили сучасні інструменти маркетингових комунікацій підприємства на онлайн-ринку. Відзначили, що економічна криза, пов’язана з пандемією Covid-19, суттєво впливає на розвиток технологій інтернет-маркетингу, підштовхнула прогрес на ринку електронної комерції.

Наступним спікером була Наталія Молін, здобувачка 4-го курсу вищої освіти за освітньою програмою «Маркетинг», яка розповіла учасникам цього нетворкінгу про основи квіз-маркетингу; схильність споживачів до такого виду діяльності, як проходження тестів; загальні положення щодо оформлення квізів у структурі сайту. У ході дискусії визначили маркетингові контент-стратегії, які можна впроваджувати через квіз-маркетинг, що дасть можливість підприємствам коригувати маркетингову поведінку на онлайн-ринку.

Про ООТ-рекламу як новий вид інтернет-реклами розповіла Маргарита Петрович, здобувачка 3-го курсу вищої освіти за освітньою програмою «Маркетинг». Вона досить цікаво представила цю нову технологію, яка надає потоковий контент на вимогу телеглядачам. Після обговорення з’ясували, що формування інформаційних баз даних клієнтів дозволяє маркетологам ідентифікувати групи потенційно зацікавлених споживачів відповідних продуктів. Це дає можливість націлювати рекламне звернення на відповідний споживчий сегмент.

За результатами засідання гуртка, учасники визнали, що наукову інформацію варто використовувати при викладанні дисциплін освітньої програми «Маркетинг» – «Інтернет-маркетинг», «Онлайн-торгівля». «Електронна комерція», «SMM-маркетинг».

Опублікований: 24-12-2020
Читайте також:
З можливостями YouControl для системи економічної безпеки підприємства познайомилися здобувачі освіти

27 вересня 2023 року для здобувачів спеціальностей 071 «Облік і оподаткування», 072 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок», 073 «Менеджмент» і «Менеджмент персоналу» Навчально-наукового інституту економіки і управління НУХТ відбулася лекція  «Можливості YouControl для системи економічної безпеки підприємства», яку прочитав бізн...

ЧИТАТИ ДАЛІ

З можливостями YouControl для системи економічної безпеки підприємства познайомилися здобувачі освіти 29 вересня 2023

Віват, бакалаври-хімтехнологи 2023!

На кафедрі технології жирів, хімічних технологій харчових добавок та косметичних засобів протягом тижня тривали публічні захисти здобувачами освітньо-кваліфікаційного рівня «Бакалавр» денної форми навчання кваліфікаційних робіт за освітньою програмою «Хімічна технологія» спеціальності 161 «Хімічні технології та інженерія». Екзаменаційна комісія, щ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Віват, бакалаври-хімтехнологи 2023! 23 червня 2023

Корисна інформація для вступників: де отримати консультацію

Щорічно Міністерство освіти і науки України у період вступної кампанії організовує роботу гарячої лінії, де фахівці відповідають на питання, що виникають у вступників та їх батьків, консультують з питань вступу та допомагають вирішити проблемні моменти. Цей надзвичайно складний рік не став виключенням, гаряча лінія вже працює. Корисні контакти ві...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Корисна інформація для вступників: де отримати консультацію 25 липня 2022

На що звернути увагу під час вибору йогурта: фахівець НУХТ надала роз’яснення глядачам каналу «Київ»

Команда телеканалу «Київ» завітала на кафедру технології молока і молочних продуктів із метою підготовки випуску на тему «На що звернути увагу під час вибору йогурта». Роз’яснення телевізійникам дала заступниця директора Навчально-наукового інституту харчових технологій НУХТ, доцент кафедри технології молока і молочних продуктів Анастасія Пухляк. ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

На що звернути увагу під час вибору йогурта: фахівець НУХТ надала роз’яснення глядачам каналу «Київ» 15 липня 2019