Н У Х Т

Науковий нетворкінг відбувся на кафедрі маркетингу

24 грудня 2020

Науковий нетворкінг відбувся на кафедрі маркетингу

Відбулося грудневе онлайн-засідання наукового гуртка кафедри маркетингу «Інтелектуал» на тему «Найпопулярніші інструменти інтернет-маркетингу».

Цього разу модератором проведення заходу була доцентка кафедри Лариса Капінус, яка представила доповідь про технології інтернет-маркетингу та перспективи розвитку. Разом із учасниками обговорили сучасні інструменти маркетингових комунікацій підприємства на онлайн-ринку. Відзначили, що економічна криза, пов’язана з пандемією Covid-19, суттєво впливає на розвиток технологій інтернет-маркетингу, підштовхнула прогрес на ринку електронної комерції.

Наступним спікером була Наталія Молін, здобувачка 4-го курсу вищої освіти за освітньою програмою «Маркетинг», яка розповіла учасникам цього нетворкінгу про основи квіз-маркетингу; схильність споживачів до такого виду діяльності, як проходження тестів; загальні положення щодо оформлення квізів у структурі сайту. У ході дискусії визначили маркетингові контент-стратегії, які можна впроваджувати через квіз-маркетинг, що дасть можливість підприємствам коригувати маркетингову поведінку на онлайн-ринку.

Про ООТ-рекламу як новий вид інтернет-реклами розповіла Маргарита Петрович, здобувачка 3-го курсу вищої освіти за освітньою програмою «Маркетинг». Вона досить цікаво представила цю нову технологію, яка надає потоковий контент на вимогу телеглядачам. Після обговорення з’ясували, що формування інформаційних баз даних клієнтів дозволяє маркетологам ідентифікувати групи потенційно зацікавлених споживачів відповідних продуктів. Це дає можливість націлювати рекламне звернення на відповідний споживчий сегмент.

За результатами засідання гуртка, учасники визнали, що наукову інформацію варто використовувати при викладанні дисциплін освітньої програми «Маркетинг» – «Інтернет-маркетинг», «Онлайн-торгівля». «Електронна комерція», «SMM-маркетинг».

Опублікований: 24-12-2020
Читайте також:
Навчальна практика – найкраще знайомство з технологіями

Навчальна практика здобувачів освіти другого курсу спеціальності 181 «Харчові технології», освітньо-професійної програми «Виробництво хліба, кондитерських, макаронних виробів і харчових концентратів» Кам’янець-Подільського фахового коледжу харчової промисловості НУХТ проходить у лабораторіях коледжу та на провідних підприємствах галузі. Студенти о...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Навчальна практика – найкраще знайомство з технологіями 27 липня 2023

Подорож у світ інновацій

Незважаючи на усі виклики, багаторазові тривоги та негоду здобувачі освітнього ступеня «Магістр» міждисциплінарної освітньо-наукової програми «Промислові та крафтові технології для HоRеCа в туризмі» та освітньо-професійної програми «Технології зберігання, консервування та переробки м'яса», освітнього ступеня «Бакалавр» освітньої програми «Харчові т...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Подорож у світ інновацій 18 грудня 2023

Вся правда про Британію

13 листопада 2018 р. у Свалявському технічному коледжі НУХТ відбулося велике дійство під назвою «Вся правда про Британію».                                           Творча група студентів під керівництвом викладачів англійської мови відтворила атмосферу життя британців. Була створена фото-зона, що відображала фрагмент англійської вулички. Студенти...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Вся правда про Британію 14 листопада 2018

Мотивуючі для подальших досягнень зустрічі з фахівцями галузі

Smart-лекторій на кафедрі мехатроніки та пакувальної техніки продовжує надихати і розширювати горизонти студентів. Такі події не тільки допомагають узгоджувати теоретичні знання з реальними практичними аспектами, але й сприяють встановленню цікавих і продуктивних контактів з представниками високотехнологічних компаній. Здобувачі кафедри мали уніка...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Мотивуючі для подальших досягнень зустрічі з фахівцями галузі 19 лютого 2024