Н У Х Т

Науковий нетворкінг відбувся на кафедрі маркетингу

24 грудня 2020

Науковий нетворкінг відбувся на кафедрі маркетингу

Відбулося грудневе онлайн-засідання наукового гуртка кафедри маркетингу «Інтелектуал» на тему «Найпопулярніші інструменти інтернет-маркетингу».

Цього разу модератором проведення заходу була доцентка кафедри Лариса Капінус, яка представила доповідь про технології інтернет-маркетингу та перспективи розвитку. Разом із учасниками обговорили сучасні інструменти маркетингових комунікацій підприємства на онлайн-ринку. Відзначили, що економічна криза, пов’язана з пандемією Covid-19, суттєво впливає на розвиток технологій інтернет-маркетингу, підштовхнула прогрес на ринку електронної комерції.

Наступним спікером була Наталія Молін, здобувачка 4-го курсу вищої освіти за освітньою програмою «Маркетинг», яка розповіла учасникам цього нетворкінгу про основи квіз-маркетингу; схильність споживачів до такого виду діяльності, як проходження тестів; загальні положення щодо оформлення квізів у структурі сайту. У ході дискусії визначили маркетингові контент-стратегії, які можна впроваджувати через квіз-маркетинг, що дасть можливість підприємствам коригувати маркетингову поведінку на онлайн-ринку.

Про ООТ-рекламу як новий вид інтернет-реклами розповіла Маргарита Петрович, здобувачка 3-го курсу вищої освіти за освітньою програмою «Маркетинг». Вона досить цікаво представила цю нову технологію, яка надає потоковий контент на вимогу телеглядачам. Після обговорення з’ясували, що формування інформаційних баз даних клієнтів дозволяє маркетологам ідентифікувати групи потенційно зацікавлених споживачів відповідних продуктів. Це дає можливість націлювати рекламне звернення на відповідний споживчий сегмент.

За результатами засідання гуртка, учасники визнали, що наукову інформацію варто використовувати при викладанні дисциплін освітньої програми «Маркетинг» – «Інтернет-маркетинг», «Онлайн-торгівля». «Електронна комерція», «SMM-маркетинг».

Опублікований: 24-12-2020
Читайте також:
Відбулося планове засідання вченої ради університету

1 березня відбулося планове засідання вченої ради університету. Заступник голови ради, перший проректор Володимир Яровий розпочав його зі сумної звістки – пішла з життя член ради, завідувач кафедри маркетингу, професор Олена Сологуб. Члени вченої ради вшанували пам’ять колеги хвилиною мовчання. Та життя не стоїть на місці, й вчена рада продовжила р...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Відбулося планове засідання вченої ради університету 01 березня 2018

Науковець кафедри економічної теорії відвідала конференцію проекту VoxConnector

Незалежна аналітична платформа VoxUkraine організувала велике обговорення основних здобутків 2019 року та викликів на наступний рік, запросивши до дискусії локальних і національних журналістів, експертів провідних Think Tanks, представників професійних асоціацій, публічного сектору (заступника голови НБУ Дмитра Сологуба, міністерку охорони здоров’я...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Науковець кафедри економічної теорії відвідала конференцію проекту VoxConnector 24 грудня 2019

Міжнародний день рідної мови на кафедрі іноземних мов професійного спрямування

21 лютого 2022 року здобувачі другого курсу факультету готельно-ресторанного та туристичного бізнесу імені проф. В.Ф. Доценка разом із викладачкою кафедри іноземних мов професійного спрямування Тетяною Коваль обговорили подію, що відзначається цього дня у всьому світі, починаючи з 2000 року. Міжнародний день рідної мови був започаткований ЮНЕСКО 1...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Міжнародний день рідної мови на кафедрі іноземних мов професійного спрямування 22 лютого 2022

У Свалявському технічному коледжі НУХТ відбувся День Знань

3 вересня в Свалявському технічному коледжі НУХТ відбувся День Знань, під час якого першокурсників посвятили у студенти. День знань – це, мабуть, єдине свято, яке одночасно є і загальним для всіх, і особистим для кожного, воно наповнене квітами, приємними словами та щирими посмішками. Свято почалося з внесення Прапору України. Після чого до студен...

ЧИТАТИ ДАЛІ

У Свалявському технічному коледжі НУХТ відбувся День Знань 04 вересня 2018