Н У Х Т

Casers ініціювала проект, де за заявкою викладачів вишів створюються кейси для використання у навчальному процесі

06 лютого 2018

Casers ініціювала проект, де за заявкою викладачів вишів створюються кейси для використання у навчальному процесі

Українська спільнота Casers пропонує викладачам вишів взяти участь у проекті СASERS for Universities, де представники бізнесу чи влади створять для них бізнес-кейс і передадуть для реалізації. Проект зацікавить викладачів, які шукають цікавий контент для викладання своєї дисципліни або хочуть додати інтерактиву в заняття.

Основними темами кейсів є менеджмент, фінанси, маркетинг, IT, юриспруденція, технології та агропромисловість. Крім того, будуть розглянуті й інші напрями, запропоновані викладачами.

Освітяни мають заповнити анкету на сайті Casers, де вони зазначать назву предмету, який викладають, а також кількість студентів, з якими працюють. Подати заявку можна до 14 лютого.

Після розгляду анкети організатори знаходять виконавця завдання у галузі бізнесу чи влади. У змісті кейсу досвідчені управлінці або бізнес-фахівці запропонують більше шляхів для вивчення спеціальності, а також зорієнтують у практичних навичках.

Погоджуючись на участь у проекті, викладач:

- включає кейс до своєї навчальної програми (можливо, замість реферату/курсової чи іншої самостійної роботи);

- розглядає кейс зі студентами на практичних та/чи семінарських заняттях;

- студентів із найкращими рішеннями допускає до фіналу кейсу (зустріч із представниками компанії-кейсодавця).

Нагадаємо, що Casers - це українська кейс-спільнота, яка виграла конкурс ІТ-проектів EGAP Challenge за напрямом “Освіта”. Наразі компанія ініціювала проект СASERS for Universities, де за заявкою викладачів ВНЗ створюються і застосовуються кейси для роботи зі студентами. Така методика допоможе зробити навчання цікавим, сучасним, а також орієнтованим на розвиток освітніх практик. Метою проекту є поглиблення співпраці між бізнесом і вишами.

Опублікований: 06-02-2018
Читайте також:
З Днем народження, Ліно!

Здобувачі освіти різних інститутів та факультетів за ініціативи кафедри гуманітарних дисциплін долучилися до всеукраїнського флешмобу, присвяченого дню народження великої українки, геніальної поетеси, сумління  української нації Ліни Костенко. Здобувачі й викладачі кафедри декламували улюблені ліричні перлини Ліни Костенко. Ознайомитися з відеороб...

ЧИТАТИ ДАЛІ

З Днем народження, Ліно! 19 березня 2021

Розвиткові творчих здібностей майбутніх технологів сприяє науковий гурток кафедри фізики

На кафедрі фізики до наукової роботи залучаються здобувачі вищої освіти різних спеціальностей та курсів. У семестрі, що завершився, тут активно працював науковий гурток «Фізика в сучасних харчових технологіях». Наукова діяльність гуртка спрямована на розвиток творчих здібностей майбутніх технологів із метою набуття ними фахових компетенцій, а тако...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Розвиткові творчих здібностей майбутніх технологів сприяє науковий гурток кафедри фізики 28 грудня 2019

Здобувачі освіти надихаються прогулянками столицею

Яскравого сонячного дня 17 жовтня здобувачі освіти групи БТ-1-2 факультету біотехнології та екологічного контролю разом із кураторкою, доценткою кафедри фізики та професійної безпеки Ольгою Євтушенко продовжили екскурсію столицею. Відвідавши виставку продукції вітчизняних виробників, що працювала у рамках ІІ форуму «Інноваційні підходи в промислов...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Здобувачі освіти надихаються прогулянками столицею 18 жовтня 2024

Старт зимових захистів здобувачів освітнього ступеня «Бакалавр» зі спеціальності «Галузеве машинобудування»

9 лютого 2023 року стартували онлайн-захисти кваліфікаційних робіт на здобуття освітнього ступеня «Бакалавр» зі спеціальності 133 «Галузеве машинобудування». Здобувачі, які захищалися в цей день, проходили навчання на випускових кафедрах технологічного обладнання та комп’ютерних технологій проєктування та машин і апаратів харчових та фармацевтични...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Старт зимових захистів здобувачів освітнього ступеня «Бакалавр» зі спеціальності «Галузеве машинобудування» 13 лютого 2023