Маркетингові мейнстріми у закладах харчування та фудтренди, що виводять бренди на новий рівень. Про це і не тільки говорили майбутні маркетологи на черговому засіданні студентського гуртка «Інтелектуал» кафедри маркетингу. Вишукані смаки, креатив та естетика, найсміливіші ідеї відомих рестораторів і харчових брендів зібрали у дружньому колі маркетологів-інтелектуалів здобувачів спеціальностей «Маркетинг», «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» і «Журналістика» (освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю») освітніх ступенів «бакалавр» і «магістр». Вектор досліджень задала доцентка кафедри маркетингу Світлана Ткачук.
Парад гастрономічних пристрастей презентували юні маркетологині Карина Залевська, Євгенія Штефан і Вікторія Скицько. Дослідження дівчат охопило різноманітні напрями – маркетингові інновації корейських ресторанів, кулінарний ф’южн, творчі гастрономічні рішення та інноваційні десерти, що поєднують серця клієнтів із серцем ресторану. Маркетингові дослідження здобувачок доповнювалися витонченими нотками французької кухні: вишукані птіфур незвичних форм, десерт дня як приємний бонус за очікування – до речі, дуже вдалий прийом сервісного маркетингу; та, звісно, лайфхаки SMM від відомих рестораторів. Не менш цікавими були й дослідження органічних маркетингових фудтрендів: виявляється, солодке без цукру – це не просто реальність, але й нове віяння на ринку харчових продуктів, а «Органік стандарт» є вдалим напрямом у формуванні іміджу компанії. Наприкінці дівчата надали цікаві приклади спонсорства як рекламної комунікації українських харчових брендів.
Приємно й те, що доповіді викликали жваву дискусію – що насправді корисно, а що є лише маркетинговим прийомом, що дійсно є привабливим, і, головне, які тенденції варто взяти за приклад, і що удосконалити у своїй майбутній професійній діяльності маркетолога чи маркетологині.