Н У Х Т

Актуальні фудтренди та ресторанні інновації від здобувачів-маркетологів

26 березня 2024

Актуальні фудтренди та ресторанні інновації від здобувачів-маркетологів

Маркетингові мейнстріми у закладах харчування та фудтренди, що виводять бренди на новий рівень. Про це і не тільки говорили майбутні маркетологи на черговому засіданні студентського гуртка «Інтелектуал» кафедри маркетингу. Вишукані смаки, креатив та естетика, найсміливіші ідеї відомих рестораторів і харчових брендів зібрали у дружньому колі маркетологів-інтелектуалів здобувачів спеціальностей «Маркетинг», «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» і «Журналістика» (освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю») освітніх ступенів «бакалавр» і «магістр». Вектор досліджень задала доцентка кафедри маркетингу Світлана Ткачук.

Парад гастрономічних пристрастей презентували юні маркетологині Карина Залевська, Євгенія Штефан і Вікторія Скицько. Дослідження дівчат охопило різноманітні напрями – маркетингові інновації корейських ресторанів, кулінарний ф’южн, творчі гастрономічні рішення та інноваційні десерти, що поєднують серця клієнтів із серцем ресторану. Маркетингові дослідження здобувачок доповнювалися витонченими нотками французької кухні: вишукані птіфур незвичних форм, десерт дня як приємний бонус за очікування – до речі, дуже вдалий прийом сервісного маркетингу; та, звісно, лайфхаки SMM від відомих рестораторів. Не менш цікавими були й дослідження органічних маркетингових фудтрендів: виявляється, солодке без цукру – це не просто реальність, але й нове віяння на ринку харчових продуктів, а «Органік стандарт» є вдалим напрямом у формуванні іміджу компанії. Наприкінці дівчата надали цікаві приклади спонсорства як рекламної комунікації українських харчових брендів.

Приємно й те, що доповіді викликали жваву дискусію – що насправді корисно, а що є лише маркетинговим прийомом, що дійсно є привабливим, і, головне, які тенденції варто взяти за приклад, і що удосконалити у своїй майбутній професійній діяльності маркетолога чи маркетологині.

Опублікований: 26-03-2024
Читайте також:
Першокурсники-біотехнологи на варті сучасних знань

Нещодавно на базі виставкового комплексу «КиївЕкспоПлаза» відбулася IX Міжнародна виставка обладнання та технологій для фармацевтичної промисловості «PHARMATechExpo», а також ХІ Міжнародна виставка «Labcomplex». Першокурсники-біотехнологи разом зі своїм наставником Віктором Удимовичем не могли пропустити цей захід. Попри те, що вони студенти лише ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Першокурсники-біотехнологи на варті сучасних знань 30 жовтня 2018

На гостину до своїх випускників

Колектив кафедри біотехнології продуктів бродіння і виноробства і виноробства підтримує тісні зв’язки зі своїми випускниками. Днями відбулося виїзне засідання кафедри на підприємстві з виробництва комбучі «Spraga Ukraine», де більшість працівників – випускники нашого університету і, зокрема кафедри. Директор по виробництву Євген Хромець провів змі...

ЧИТАТИ ДАЛІ

На гостину до своїх випускників 19 жовтня 2023

Удосконалення підготовки ейчарів у співпраці з компанією Hurma

18 квітня 2023 року відбулася лекція-вебінар «Ознайомлення з новаціями функціоналу системи HURMA (HRIS/HRM-система)» для здобувачів освітньо-професійної програми «Менеджмент персоналу» освітніх ступенів «бакалавр» і «магістр». Спікерка вебінару – менеджерка команди Customer Success компанії HURMA Олександра Скиба надала експертний огляд змін функц...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Удосконалення підготовки ейчарів у співпраці з компанією Hurma 20 квітня 2023

Товарна концепція сучасного підприємства: лайфхаки від маркетологів НУХТ

Нещодавно стартував перший у 2023 році зимовий гурток кафедри маркетингу «Інтелектуал». Як сформувати оптимальну товарну концепцію, і яким має бути асортиментний портфель харчового підприємства – про це і не тільки говорили студенти-маркетологи разом із викладачами. Поділитися знаннями та вирішити цікаві кейси – мета, задля якої зібралися здобувач...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Товарна концепція сучасного підприємства: лайфхаки від маркетологів НУХТ 21 лютого 2023