Н У Х Т

Актуальні фудтренди та ресторанні інновації від здобувачів-маркетологів

26 березня 2024

Актуальні фудтренди та ресторанні інновації від здобувачів-маркетологів

Маркетингові мейнстріми у закладах харчування та фудтренди, що виводять бренди на новий рівень. Про це і не тільки говорили майбутні маркетологи на черговому засіданні студентського гуртка «Інтелектуал» кафедри маркетингу. Вишукані смаки, креатив та естетика, найсміливіші ідеї відомих рестораторів і харчових брендів зібрали у дружньому колі маркетологів-інтелектуалів здобувачів спеціальностей «Маркетинг», «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» і «Журналістика» (освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю») освітніх ступенів «бакалавр» і «магістр». Вектор досліджень задала доцентка кафедри маркетингу Світлана Ткачук.

Парад гастрономічних пристрастей презентували юні маркетологині Карина Залевська, Євгенія Штефан і Вікторія Скицько. Дослідження дівчат охопило різноманітні напрями – маркетингові інновації корейських ресторанів, кулінарний ф’южн, творчі гастрономічні рішення та інноваційні десерти, що поєднують серця клієнтів із серцем ресторану. Маркетингові дослідження здобувачок доповнювалися витонченими нотками французької кухні: вишукані птіфур незвичних форм, десерт дня як приємний бонус за очікування – до речі, дуже вдалий прийом сервісного маркетингу; та, звісно, лайфхаки SMM від відомих рестораторів. Не менш цікавими були й дослідження органічних маркетингових фудтрендів: виявляється, солодке без цукру – це не просто реальність, але й нове віяння на ринку харчових продуктів, а «Органік стандарт» є вдалим напрямом у формуванні іміджу компанії. Наприкінці дівчата надали цікаві приклади спонсорства як рекламної комунікації українських харчових брендів.

Приємно й те, що доповіді викликали жваву дискусію – що насправді корисно, а що є лише маркетинговим прийомом, що дійсно є привабливим, і, головне, які тенденції варто взяти за приклад, і що удосконалити у своїй майбутній професійній діяльності маркетолога чи маркетологині.

Опублікований: 26-03-2024
Читайте також:
Асистентка кафедри технології ресторанної і аюрведичної продукції – учасниця міжнародного наукового проєкту «SWorld»

Асистентка кафедри технології ресторанної і аюрведичної продукції Марія Омельченко увійшла до складу експертної ради міжнародних наукових журналів, що входять до наукометричних баз IndexCopernicus та GoogleScholar – «Scientific look into the future» (Україна), «Modern engineering and innovative technologies» (Німеччина) і «SWorldJournal» (Болгарія)...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Асистентка кафедри технології ресторанної і аюрведичної продукції – учасниця міжнародного наукового проєкту «SWorld» 28 березня 2024

Професійним досвідом діляться молоді викладачі кафедри технології хлібопекарських і кондитерських виробів

Доцент кафедри технології хлібопекарських і кондитерських виробів Анастасія Шевченко провела відкрите лекційне заняття «Призначення та характеристика технологічних операцій виробництва хліба» для здобувачів 2 курсу Навчально-наукового інституту харчових технологій спеціальності 181 «Харчові технології», освітньо-професійної програми «Технологічна е...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Професійним досвідом діляться молоді викладачі кафедри технології хлібопекарських і кондитерських виробів 23 вересня 2020

Нестандартно розпочав зустріч зі слухачами підготовчих курсів доцент кафедри технології хлібопекарських і кондитерських виробів

Зустріч зі слухачами підготовчих курсів нашого університету провів доцент кафедри технології хлібопекарських і кондитерських виробів Навчально-наукового інституту харчових технологій Валерій Махинько. Розпочалася вона досить нестандартно: із запитання, чи вже спланували майбутні абітурієнти, чим вони будуть займатися після закінчення... університе...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Нестандартно розпочав зустріч зі слухачами підготовчих курсів доцент кафедри технології хлібопекарських і кондитерських виробів 23 жовтня 2018

Розробленню олійно-жирових продуктів і сучасним інструментальним методам їх дослідження навчали працівників підприємств наші фахівці

Одеський інститут післядипломної освіти НУХТ за узгодженням з Асоціацією «Укроліяпром» провів короткотермінове підвищення кваліфікації тривалістю 48 навчальних годин для спеціалістів лабораторій і технологічних служб олійно-жирових підприємств за темою «Нормативно-правове регулювання діяльності харчових підприємств. Наукове обґрунтування розробленн...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Розробленню олійно-жирових продуктів і сучасним інструментальним методам їх дослідження навчали працівників підприємств наші фахівці 25 липня 2018