Сьогодні питання академічної доброчесності є надзвичайно актуальним для здобувачів вищої освіти та потребує інформативності й обізнаності. Академічна доброчесність є основою якісної освіти та наукової діяльності в університеті. Вона формує довіру між студентами, викладачами й суспільством, адже забезпечує чесність у навчанні та дослідженнях. Дотримання принципів доброчесності сприяє розвитку критичного мислення, відповідальності та поваги до інтелектуальної власності. Завдяки цьому університет стає простором справедливості й рівних можливостей для всіх.
Ось тому під час перших занять у навчальному семестрі викладачі кафедри іноземних мов професійного спрямування не лише знайомлять студентів з основними пунктами «Положення забезпечення академічної доброчесності у Національному університеті харчових технологій», але й залучають їх до творчих завдань, пов’язаних і поняттями «академічна доброчесність», «плагіат», «академічна культура», «академічні цінності», «добросовісність у навчанні й науковій діяльності».
Цьогоріч було продовжено традицію підготовки наукових презентацій про способи уникнення плагіату. Зокрема здобувач групи ГС-1-3М Богдан Брусник підготував і представив наукову презентацію про види плагіату в академічному середовищі та способи їх уникнення.
Разом із доценткою Галиною Лук'янець здобувачі освіти долучилися до дискусії на актуальну тему англійською мовою.
Також був організований конкурс цифрових і паперових постерів про академічну доброчесність. Студенти креативно висловили своє бачення проблеми й шляхів її подолання. Було подано близько 30 постерів, які розмістили на сторінках соціальних мереж кафедри.
Організатори висловлюють вдячність усім учасникам за цікаві роботи, а переможцями конкурсу стали:
У номінації «Паперові постери»:
1 місце – Марія Соколова (група ХЕ-1-5)
2 місце – Ангеліна Хайдиш (група ХЕ-1-5)
3 місце – Анастасія Грещук, Єва Герасимова (група ХЕ1-5)
У номінації «Цифрові постери»:
1 місце – Ярослава Козлова (група ОП-1-5М)
2 місце – Ірина Шатило (група ГС-4-5)
3 місце – Катерина Сіденко (група ГС-1-5)
Цей конкурс ще раз довів, що питання академічної доброчесності є не лише вимогою часу, а й особистим вибором кожного здобувача освіти. Креативні роботи студентів засвідчили їхнє прагнення навчатися чесно, поважати інтелектуальну працю інших і розвивати власні ідеї. Участь у заходах цього напряму сприяє формуванню відповідальної академічної культури, яка є запорукою успіху як окремого студента, так і всього університету.