Н У Х Т

Вебінар з digital-маркетингу для здобувачів-маркетологів

05 лютого 2021

Вебінар з digital-маркетингу для здобувачів-маркетологів

На кафедрі маркетингу для здобувачів вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг» відбувся вебінар «Digital-marketing: категорії реклами, аналітика, рекламні кабінети, правила та секрети таргетингу», спікером якого виступив фахівець із digital-маркетингу компанії «VoiceSpin LTD» Андрій Сенько. Зустріч відбулася із використанням платформи Zoom.

Під час вебінару обговорили основні категорії реклами: пошукову, банерну та відеорекламу, блогінг, SMM, SEO. Багато нової інформації почули про типи рекламних платформ: Google (Google Ads, Double Click) і Facebook (FB, Insta, Messenger, Whats App).

Дуже активною вийшла дискусія під час розгляду питання про створення рекламних кабінетів, адже правильне націлювання рекламного звернення на цільову аудиторію забезпечує ефективність рекламної кампанії в онлайн-середовищі. Спікер детально розповів про платформи аналітики провайдерів реклами: Google Analytics і Facebook Analytics, а також сторонні платформи Mixpanel, Woopra, Microsoft PowerBI та Tableau. Всі ці онлайн-інструменти націлені визначати ефективність реклами та вивчати дії інтернет-користувачів на вебресурсах.

Онлайн-зустріч вийшла інформативною та результативною. Такі вебінари підсилюють знання здобувачів вищої освіти в області digital-маркетингу. Викладачі кафедри вдячні фахівцю за надання можливості поділитися досвідом, а усім учасникам за активність і зворотній зв'язок. 

Опублікований: 05-02-2021
Читайте також:
Підведені підсумки з винахідницької діяльності за минулий рік

В університеті приділяється велика увага розвитку винахідницької діяльності, залученню до науково-технічної творчості аспірантів і студентської молоді шляхом їх участі у виконанні науково-дослідних робіт. На початку нового календарного року фахівці відділу інтелектуальної власності традиційно підвели підсумки роботи нашого колективу у цьому напрям...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Підведені підсумки з винахідницької діяльності за минулий рік 13 січня 2022

Як сучасними інструментами розвитку туризму відтворити національну ідентичність –  кейс-лекція від стейкхолдера

20 березня здобувачі магістерської міждисциплінарної освітньо-наукової програми «Промислові та крафтові технології для HoReCa в туризмі», освітньо-професійної бакалаврської програми «Туризм» та магістерської освітньої програми «Туризм і рекреація» вивчили кейси розвитку туризму, реалізовані за ініціативи керівника проєктів з питань залучення інвест...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Як сучасними інструментами розвитку туризму відтворити національну ідентичність – кейс-лекція від стейкхолдера 21 березня 2024

Хімічний лекторій продовжує роботу

Днями відбулося чергове засідання хімічного лекторію, який відновив свою роботу після канікул. Нагадаємо, що цей пізнавальний захід для школярів й вступників кафедра харчової хімії проводить уже другий рік. Незважаючи на карантин і небезпеку усіляких вірусів, вже з самого ранку наші гості були готові до нової подорожі у хімічний Всесвіт. На почат...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Хімічний лекторій продовжує роботу 13 лютого 2020

Актуальні проблеми хімії та хімічної технології обговорили наші та закордонні науковці спільно зі здобувачами освіти

30 листопада в нашому університеті відбулася І Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні проблеми хімії та хімічної технології». Уже традиційна конференція, що проводиться в НУХТ з 2014 року, вперше цього року одержала міжнародний статус. Головною метою заходу став обмін новітнім досвідом, науковими здобутками, сучасними тенденціями та пе...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Актуальні проблеми хімії та хімічної технології обговорили наші та закордонні науковці спільно зі здобувачами освіти 01 грудня 2022