На кафедрі маркетингу для здобувачів вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг» відбувся вебінар «Digital-marketing: категорії реклами, аналітика, рекламні кабінети, правила та секрети таргетингу», спікером якого виступив фахівець із digital-маркетингу компанії «VoiceSpin LTD» Андрій Сенько. Зустріч відбулася із використанням платформи Zoom.
Під час вебінару обговорили основні категорії реклами: пошукову, банерну та відеорекламу, блогінг, SMM, SEO. Багато нової інформації почули про типи рекламних платформ: Google (Google Ads, Double Click) і Facebook (FB, Insta, Messenger, Whats App).
Дуже активною вийшла дискусія під час розгляду питання про створення рекламних кабінетів, адже правильне націлювання рекламного звернення на цільову аудиторію забезпечує ефективність рекламної кампанії в онлайн-середовищі. Спікер детально розповів про платформи аналітики провайдерів реклами: Google Analytics і Facebook Analytics, а також сторонні платформи Mixpanel, Woopra, Microsoft PowerBI та Tableau. Всі ці онлайн-інструменти націлені визначати ефективність реклами та вивчати дії інтернет-користувачів на вебресурсах.
Онлайн-зустріч вийшла інформативною та результативною. Такі вебінари підсилюють знання здобувачів вищої освіти в області digital-маркетингу. Викладачі кафедри вдячні фахівцю за надання можливості поділитися досвідом, а усім учасникам за активність і зворотній зв'язок.