Нещодавно відбувся заключний етап засідання студентського гуртка кафедри маркетингу «Інтелектуал» за темою «Маркетингові прийоми в ресторанному бізнесі». На «десерт» так хочеться чогось незвичайного, і майбутні маркетологи правильно спрогнозували бажання. «Інновації та незвичні ресторани» – саме таким напрямом досліджень наші здобувачі завершили тему ресторанного маркетингу.
Сенсорні планшети та цифрове меню, м’ясні альтернативи для веганів і смаки з різних куточків світу, унікальні морепродукти і екзотичні цитрусові – це та багато іншого розповів Костянтин Шамрай під час презентації своїх досліджень у сфері ресторанних інновацій.
А наскільки креативними є оновлені дизайни екстер’єру McDonalds?
Чи знали ви, що існує місце, де мешкає час? Насправді, таке місце знайшли наші маркетологи. Аліна Лукомець презентувала результати досліджень антикафе «Циферблат», де в чарівний композиції минулого і сучасного навіть час зупиняється, щоб перепочити від повсякденної метушні. Унікальний дизайн стилю «ф’южн», арт-вечори, ночі французького кіно та, навіть, психологічний розмовний клуб – виявляється, сервіс кафе не обмежується смачними стравами. Цікавинкою є й те, що кожний відвідувач сам обирає собі «вартового часу» з-поміж маленьких антикварних годинників.
Неймовірними виявилися дослідження Вікторії Грицай, для яких майбутня маркетологиня обрала два зовсім різні напрями: кав’ярню-книгарню «Львівська копальня кави» та бари для геймерів, де можна не лише скуштувати напої, але й зануритись у віртуальний світ комп’ютерних ігор.
І наостанок – приємний муркотливий сюрприз від Ані Лещенко – котокав’ярня «LEOcafe», де мешкають маленькі пухнасті «антистреси» Лео, Луна та Сьома. А й справді, що може бути кращим для відпочинку тихим затишним вечором, ніж кава і котики? Хіба що наші студенти за чашечкою кави у компанії муркотливих пухнастиків.