Н У Х Т

Звідки береться Nutri-Score і як він сприяє здоровому способу життя?

15 січня 2024

Звідки береться Nutri-Score і як він сприяє здоровому способу життя?

Про це викладачам і здобувачам освіти кафедри мехатроніки та пакувальної техніки розповіла начальниця відділу розробки групи компаній FOZZY GROUP Ірина Недавня в Smart-лекції «Французька система маркування Nutri-Score – свідомий вибір продуктів».

Nutri-Score – це система кольорового маркування, яка допомагає клієнтам порівнювати поживні властивості продуктів у одній категорії. Таке маркування розташоване на лицевій стороні паковання і складається з 5-колірної шкали, від темно-зеленого (А) до червоного (Е) кольору.

Кольори пов'язані з літерами від А до Е, де позначка «А» відповідає продуктам із кращою поживною цінністю, тоді як «Е» отримують продукти, поживна цінність яких нижча. Таке кольорове маркування допоможе одразу визначити продукти, які можна їсти регулярно (зелений колір), а які менше підходять для збалансованого харчування та щоденного раціону (червоний колір). Nutri-Score завжди розраховується на 100 г (100 мл) харчового продукту.

Система Nutri-Score базується на наукових дослідженнях і була створена агентством охорони здоров'я Santé Publique France у 2017 році. Вона вже успішно використовується у Франції, Німеччині, Швейцарії, Бельгії, Люксембурзі, Нідерландах та Іспанії, і її впровадження триває в інших країнах.

Fozzy Group одна з перших груп компаній в Україні, яка отримала дозвіл на розміщення маркування Nutri-Score для власних торгових марок. Відтоді все більше і більше харчових підприємств доєднуються до цього.

Використання маркування Nutri-Score в пакуванні є всезагальним об'єднуючим процесом, який не тільки допоможе споживачам зробити більш усвідомлений вибір при покупках, але й сприятиме розвитку здорового способу життя.

Опублікований: 15-01-2024
Читайте також:
У пошуках талановитої молоді: І тур Всеукраїнської студентської олімпіади з біотехнології

На кафедрі біотехнології і мікробіології відбувся І тур Всеукраїнської студентської олімпіади з біотехнології, присвяченої 135-річчю Національного університету харчових технологій. Своє бажання позмагатися за можливість увійти до команди НУХТ, яка представлятиме наш університет у ІІ турі олімпіади, виявили студенти 3 та 4 курсів. Завдання І туру бу...

ЧИТАТИ ДАЛІ

У пошуках талановитої молоді: І тур Всеукраїнської студентської олімпіади з біотехнології 27 лютого 2019

Самовдосконалення здобувачів освітньої програми «Маркетинг»

Здобувачі освітньої програми «Маркетинг» завжди прагнуть до самовдосконалення. Цього разу вони прокачали свої скіли з фінансової грамотності та взяли участь в конкурсі ідей «Гроші та добробут у моїй країні». Студенти потрапили до категорії «сеньйори» та відповідно умов конкурсу запропонували і обґрунтували  свої ідеї на тему «Як підвищити рівень ф...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Самовдосконалення здобувачів освітньої програми «Маркетинг» 16 травня 2023

Кращий технік-технолог хлібопекарського та кондитерського виробництв серед студентів коледжів НУХТ – визначений!

На кафедрі технології хлібопекарських і кондитерських виробів завершився щорічний конкурс серед студентів коледжів НУХТ «Кращий технік-технолог хлібопекарського та кондитерського виробництв», який цього року проводився з нагоди 135-річчя НУХТ, традиційно за підтримки ректорату та керівництва виробничого цеху №7 ПАТ «Київхліб». Конкурс складався з ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Кращий технік-технолог хлібопекарського та кондитерського виробництв серед студентів коледжів НУХТ – визначений! 30 травня 2019

Здобувачі-підприємці в центрі бізнес-подій

У Києві відбулася грандіозна подія – форум від BIG MONEY, участь в якому взяли студентки 1 курсу спеціальності «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» Навчально-наукового інституту економіки і управління НУХТ Маргарита Золомій та Ілона Поляковська. Здобувачки отримали запрошення від випускника кафедри економіки і права, а нині CEO Big Mon...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Здобувачі-підприємці в центрі бізнес-подій 28 травня 2021