Про це викладачам і здобувачам освіти кафедри мехатроніки та пакувальної техніки розповіла начальниця відділу розробки групи компаній FOZZY GROUP Ірина Недавня в Smart-лекції «Французька система маркування Nutri-Score – свідомий вибір продуктів».
Nutri-Score – це система кольорового маркування, яка допомагає клієнтам порівнювати поживні властивості продуктів у одній категорії. Таке маркування розташоване на лицевій стороні паковання і складається з 5-колірної шкали, від темно-зеленого (А) до червоного (Е) кольору.
Кольори пов'язані з літерами від А до Е, де позначка «А» відповідає продуктам із кращою поживною цінністю, тоді як «Е» отримують продукти, поживна цінність яких нижча. Таке кольорове маркування допоможе одразу визначити продукти, які можна їсти регулярно (зелений колір), а які менше підходять для збалансованого харчування та щоденного раціону (червоний колір). Nutri-Score завжди розраховується на 100 г (100 мл) харчового продукту.
Система Nutri-Score базується на наукових дослідженнях і була створена агентством охорони здоров'я Santé Publique France у 2017 році. Вона вже успішно використовується у Франції, Німеччині, Швейцарії, Бельгії, Люксембурзі, Нідерландах та Іспанії, і її впровадження триває в інших країнах.
Fozzy Group одна з перших груп компаній в Україні, яка отримала дозвіл на розміщення маркування Nutri-Score для власних торгових марок. Відтоді все більше і більше харчових підприємств доєднуються до цього.
Використання маркування Nutri-Score в пакуванні є всезагальним об'єднуючим процесом, який не тільки допоможе споживачам зробити більш усвідомлений вибір при покупках, але й сприятиме розвитку здорового способу життя.