Учитися на спеціальності «Реклама та зв’язки з громадськістю» Навчально-наукового інституту економіки і управління НУХТ не лише пізнавально, але й цікаво. Студенти всі отримані на лекціях знання відпрацьовують на практиці.
Наприклад, у рекламістів-третьокурсників цього року розпочалася дисципліна «Цифрові технології в рекламі та PR», на якій здобувачі опановують мистецтво фотографії, режисури відео та вивчають поліграфічні особливості друкованої реклами. Кожне заняття – це невелике свято. Зокрема, теми з фотографії реклами проходять не лише в аудиторії, а й за її межами. У вересні (до карантину) встигли виїхати в парк, щоб відпрацювати вміння будувати композицію кадру, підбирати природне освітлення, передавати емоції на фото (причому не лише людини, а й пейзажу та неживого предмета). Ускладнили завдання тим, що максимально влучний кадр треба було зробити смартфоном, що водночас є корисною навичкою для репортерів. За бажання, для групового й портретного і групового фото можна було фотографувати перехожих (але лише за їхньої згоди), тож розвивали й навички комунікації та вміння переконувати незнайомих людей. Згодом на занятті в аудиторії вже ділилися своїми фото й враженнями, вгадували передану емоцію, демонстрували знання з композиції та редагували фото, щоб досягти найкращого результату.
Студійне фото відпрацьовуватимуть зі спеціальним обладнанням, щоб навчитися виставляти правильне освітлення, підбирати експопару, регулювати фокусну відстань і багато іншого. Тепер студенти з нетерпінням чекають продовження навчання в аудиторії, щоб в усьому попрактикуватися, причому не заради високого балу з дисципліни, а щоб набути нових корисних навичок і для майбутньої професії, і для життя.