На кафедрі маркетингу відбувся круглий стіл зі стейкхолдерами з обговорення проєкту освітньо-професійної програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг». Зустріч відбулася в онлайн-режимі.
До учасників круглого столу звернулася гарантка освітньої програми, доцентка Лариса Капінус, яка повідомила, що у оприлюдненому на сайті НУХТ для публічного обговорення проєкті, були враховані попередні рекомендації роботодавців, випускників, викладачів і здобувачів освіти. Відбулася заміна окремих дисциплін, а також з’явилися нові освітні компоненти, які допомагають досягти програмних результатів навчання.
Члени робочої групи, доцентки Світлана Розумей, Наталія Скригун та Ольга Крайнюченко обговорили зі стейкхолдерами особливості освітньої програми, основні її цілі, освітні компоненти, які сприяють формуванню загальних і фахових компетентностей.
В обговоренні взяли участь фахівець з розширення ринків збуту «Фоззі» (ТОВ «Експансія») Галина Юденко, бренд-менеджер ПрАТ «Оболонь» Катерина Семененко, фахівець із діджитал-маркетингу компанії «VoiceSpin LTD» Андрій Сенько, бренд-менеджер кондитерської фабрики «Житомирські ласощі» Надія Філик і маркетолог ТОВ «Сахара» Лілія Коношенко. Стейкхолдери підтримали внесені в освітньо-професійну програму корективи.
За результатами зустрічі був узгоджений новий проєкт освітньо-професійної програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг» як такий, що допомагає сформувати програмні результати навчання, які реально відображатимуть потреби ринку праці.