Днями відбулася зустріч кураторки Лілії Ісмаїлової зі студентами першого курсу освітньої програми «Цифрові бізнес-технології у підприємництві» Навчально-наукового інституту економіки і управління НУХТ. До зустрічі також долучилася завідувачка кафедри економічної теорії, докторка економічних наук, професорка Інна Ситник.
Під час спілкування обговорювалися різні аспекти студентського життя і, зокрема результати першої сесії та успішність здобувачів освіти. Присутні акцентували увагу на важливості взаємодії між студентами та підтримці один одного у навчанні. Обговорювали можливості розвитку особистісних і професійних навичок через участь у гуртках і клубах. Учасники зустрічі ділилися планами щодо відвідування екскурсій, можливу участь у різних проєктах та обговорили особливості процесу навчання у новому семестрі.
Кураторкою були надані поради щодо підвищення ефективності самостійної роботи й оптимізації часу для досягнення кращих результатів у навчанні та наголошено на важливості залучення студентів до активної участі в освітніх ініціативах. Порушувалися питання підтримки здобувачів у подоланні труднощів, які можуть виникнути протягом навчального семестру.
Інна Ситник поширила інформацію щодо стажувань і практик, які можуть збагатити студентський досвід. Обговорювалися і плани на майбутнє, направлені на формуваня особистих та академічних цілей. Були розглянуті можливості залучення студентів освітньої програми «Цифрові бізнес-технології у підприємництві» до наукових досліджень та участі у конференціях. Акцентувалася увага на важливості розвитку критичного мислення та самостійності у навчанні, розвитку міжособистісних навичок і сприянні комунікації серед студентів. У розмові йшлося також про важливість відвідування майстер-класів й тренінгів для підвищення soft skills, та висловлена підтримка студентам щодо питання пошуку рівноваги між навчанням і особистим часом для досягнення збалансованості в університетському житті.
Обговорювали й ініціативи студентських рад інституту й університету та важливість участі у таких заходах. Велася мова про розроблення студентських проєктів або створення клубів, враховуючи сферу професійних інтересів академічної групи ЦБ-1-15. Також висвітлювалися питання отримання стипендій чи участі в академічних конкурсах для стимулювання активності та розвитку талантів здобувачів.
У свою чергу, студенти змогли висловити свої ідеї та пропозиції щодо покращення університетського життя.
Варто зазначити, що саме таке активне спілкування куратора зі студентами сприяє формуванню позитивного і дружнього середовища та створенню командного духу у колективі.