Викладачі кафедр готельно-ресторанної справи та технології ресторанної і аюрведичної продукції відвідали live «Сучасний маркетинг у HoReCa: тренди, інструменти, ефективність» від компанії «Choice».
Спікери, стратегиня та засновниця «Golda Agency», екс-маркетинг-директорка «First Line Group», екс-керівниця проєктів «Fozzy Group» Олеся Чорна та співзасновник «Choice», «Eurotrips», «Deinde», що увійшов до списку «Forbes» 30 under 30 у 2021 році, Володимир Оляницький розповідали про те, як «оплата за столом» збільшує прибуток закладу; які маркетингові інструменти найкраще працюють у HoReCa; які тренди маркетингу для доставки в HoReCa; які інструменти маркетингу вже застаріли і від них варто відмовитись; які інструменти для SMM у ресторанному бізнесі.
Також під час лайву викладачі дізналися про QR-розрахунок гостей, про перевірені інструменти залучення клієнтів і підвищення лояльності, а також отримали цінний практичний досвід і лайфхаки від спікерів.
Такі заходи сприяють підвищенню ефективності підготовки фахівців індустрії гостинності покоління Z.