Н У Х Т

Зі сучасним маркетингом у HoReCa знайомилися наші викладачі

28 грудня 2021

Зі сучасним маркетингом у HoReCa знайомилися наші викладачі

Викладачі кафедр готельно-ресторанної справи та технології ресторанної і аюрведичної продукції відвідали live «Сучасний маркетинг у HoReCa: тренди, інструменти, ефективність» від компанії «Choice».

Спікери, стратегиня та засновниця «Golda Agency», екс-маркетинг-директорка «First Line Group», екс-керівниця проєктів «Fozzy Group» Олеся Чорна та співзасновник «Choice», «Eurotrips», «Deinde», що увійшов до списку «Forbes» 30 under 30 у 2021 році, Володимир Оляницький розповідали про те, як «оплата за столом» збільшує прибуток закладу; які маркетингові інструменти найкраще працюють у HoReCa; які тренди маркетингу для доставки в HoReCa; які інструменти маркетингу вже застаріли і від них варто відмовитись; які інструменти для SMM у ресторанному бізнесі.

Також під час лайву викладачі дізналися про QR-розрахунок гостей, про перевірені інструменти залучення клієнтів і підвищення лояльності, а також отримали цінний практичний досвід і лайфхаки від спікерів.

Такі заходи сприяють підвищенню ефективності підготовки фахівців індустрії гостинності покоління Z. 

Опублікований: 28-12-2021
Читайте також:
Здобутки учасників Євроклубу

Студенти відділення туризму та готельно-ресторанної справи Волинського фахового коледжу нашого університету, а також учасники Євроклубу під керівництвом викладачки Оксани Харковської взяли участь в обласній онлайн-євроолімпіаді. Основними завданнями цієї олімпіади було розширення знань про країни Європейського Союзу та НАТО, популяризація європейс...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Здобутки учасників Євроклубу 25 липня 2022

Зробіть свій вибір!

11 листопада 2020 року в актовій залі університету відбудуться вибори ректора Національного університету харчових технологій. Час проведення виборів – з 9:00 до 15:00 Вибори проводяться таємним голосуванням. Наявність документа, що посвідчує особу, обов’язкова. У виборах беруть участь: кожний науковий, науково-педагогічний і педагогічний шта...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Зробіть свій вибір! 09 листопада 2020

«Інший погляд» наших рекламників і маркетологів

Здобувачі освітніх програм «Реклама та звʼязки з громадськістю» і «Маркетинг» під керівництвом старшої викладачки кафедри маркетингу Ольги Лелеки взяли участь у XI Міжнародному фестивалі-конкурсі «Інший погляд». Захід, що просуває важливість соціальної реклами, – це можливість показати бачення соціальних проблем сьогодення усьому світові. Цього ро...

ЧИТАТИ ДАЛІ

«Інший погляд» наших рекламників і маркетологів 26 квітня 2024

Вийшла нова наукова монографія про технології заморожених плодово-ягідних напівфабрикатів

Будь-яка нова книга – це завжди цікавинка, подія в науковому житті. Авторський колектив – ректор університету Анатолій Українець, завідувач кафедри технології оздоровчих продуктів Галина Сімахіна, професор Наталія Науменко, асистент кафедри технології оздоровчих продуктів Світлана Камінська – підготував і видав наукову монографію «Заморожені плодов...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Вийшла нова наукова монографія про технології заморожених плодово-ягідних напівфабрикатів 01 жовтня 2019