Викладачі кафедри технології хлібопекарських і кондитерських виробів взяли участь в лекції-тренінгу «Застосування маркетингових технологій для популяризації органічного виробництва», що відбувся в рамках циклу лекцій-тренінгів з питань розвитку зеленого переходу та екологізації агропродовольчого бізнесу в Україні, які організувала Сільськогосподарська дорадча служба ГС «Зелені Агро Рішення» на замовлення Федерації органічного руху України в рамках Проєкту GRAINS – Greening Agrifood in Social Economy «Нові можливості зеленої трансформації для агровиробників».
Спікерка – незалежна консультантка зі стратегічного маркетингу, співзасновниця маркетингової агенції Huge Power Marketing, засновниця і керівниця навчально-наукової школи «Аграрний маркетинг», лекторка SGGW, WSEIZ (Польща, Варшава), CSU (Америка), ISA LILLE (Франція), д.е.н., професорка Юлія Гальчинська.
Учасники лекції-тренінгу дізналися про сучасні маркетингові інструменти, що сприяють розвитку органічного агробізнесу; стратегії, які допомагають ефективно комунікувати з клієнтами, будувати довіру та популяризувати органічну продукцію, розвивати впізнаваність бренду; особливості сталого маркетингу тощо.
Матеріали лекції будуть використані при підготовці до навчальних занять магістрантів, які навчаються за освітньо-професійною програмою «Технології органічних харчових продуктів».
Колектив кафедри вдячний організаторам за можливість долучитися до тренінгу!