Блискучі захисти магістрів спеціальності «Журналістика» (освітня програма «Реклама і зв'язки з громадськістю») на кафедрі маркетингу Навчально-наукового інституту економіки і управління НУХТ – підтвердження якості тих знань, які вони отримали в університеті протягом усього навчання.
Цього року магістри обрали для робіт глобальні соціальні проблеми – захист домашніх тварин від жорстокого поводження, боротьба із забрудненням Дніпра, можливості порозуміння глухих і слабкочуючих людей з тими, хто чує, боротьба із жіночим алкоголізмом і психологічним булінгом тощо.
Головною вимогою кафедри було самостійне обрання тем, які непокоять студентів, а тому розроблення рекламної кампанії, спрямованої на ці соціальні явища, не завершиться просто успішним захистом, а набуде розвитку в майбутній професійній діяльності.
Для досягнення найкращого результату магістранти проводили опитування, досліджували законодавчу підтримку, досвід розв'язання таких проблем в інших країнах, консультувалися з експертами. Та, звісно, радилися із науковими керівниками, які здебільшого не лише викладають в університеті, а й займаються практичною діяльністю.
Усі магістри захистили роботи без задовільних оцінок, а робота Катерини Горської «Розробка рекламної кампанії проти булінгу» була визначена комісією як найкраща.
Викладачі кафедри бажають своїм вихованцям якнайяскравішої професійної реалізації, зокрема й тому, що майже всі вони вже знайшли роботу за фахом.