Березневі засідання студентського гуртка кафедри маркетингу «Інтелектуал» обіцяли бути не лише науковими, але й сповненими креативу та дуже «смачними». Тож, наші юні маркетологи запаслися чаєм, кавою і смаколиками й приступили до обговорення маркетингових інструментів ресторанних закладів.
Бажаючих поділитися своїми дослідженнями виявилося більше, ніж планувалось, тому гурток за темою «Маркетингові прийоми в ресторанному бізнесі» триватиме в кілька етапів. І ми вже маємо що розповісти про перший.
Цікавими дослідженнями щодо SMM атмосферного ресторану «HayLoft» поділилася зі студентами та викладачами Вікторія Грицай. Майбутня маркетологиня розповіла про успішні прийоми просування ресторану, продемонструвала практику його копірайтингу й візуалізації, а ще торкнулась ширших аспектів: концепції та дизайну інтер’єру цього затишного оазису спокою в динамічному місті.
Не менш захоплюючою виявилась доповідь Аліни Лукомець про маркетингову політику ресторану «Чайка». Заслуговує на увагу і те, що Аліна особисто знайома з власницею закладу Оленою, тож її розповідь максимально наблизила учасників гуртка до тонкого шарму кав’ярні, концепції та історії створення, що ніби овіяна подихом морського бризу.
І на «десерт»: вишукані таємниці «Квіткової мафії» від Анни Лещенко та маркетингові інновації кав’ярень «Frankly», «Котлета по-київськи», «Львівські круасани», «Art Eclair» від Аліни Костриці.
Неймовірно, але маркетинг насправді буває креативним і дуже «смачним», а доповіді двох студенток навіть були рекомендовані до оприлюднення на Міжнародній науковій конференції молодих вчених.
До-речі, зацікавленість здобувачів ресторанним маркетингом ще у попередні роки та студентоцентрований підхід, підштовхнули викладачів кафедри додати тему «Маркетинг закладів громадського харчування» в одну із освітніх компонент освітньої програми «Маркетинг».