Н У Х Т

Яким «смачним» і креативним буває маркетинг…

27 березня 2023

Яким «смачним» і креативним буває маркетинг…

Березневі засідання студентського гуртка кафедри маркетингу «Інтелектуал» обіцяли бути не лише науковими, але й сповненими креативу та дуже «смачними». Тож, наші юні маркетологи запаслися чаєм, кавою і смаколиками й приступили до обговорення маркетингових інструментів ресторанних закладів.

Бажаючих поділитися своїми дослідженнями виявилося більше, ніж планувалось, тому гурток за темою «Маркетингові прийоми в ресторанному бізнесі» триватиме в кілька етапів. І ми вже маємо що розповісти про перший.

Цікавими дослідженнями щодо SMM атмосферного ресторану «HayLoft» поділилася зі студентами та викладачами Вікторія Грицай. Майбутня маркетологиня розповіла про успішні прийоми просування ресторану, продемонструвала практику його копірайтингу й візуалізації, а ще торкнулась ширших аспектів: концепції та дизайну інтер’єру цього затишного оазису спокою в динамічному місті.

Не менш захоплюючою виявилась доповідь Аліни Лукомець про маркетингову політику ресторану «Чайка». Заслуговує на увагу і те, що Аліна особисто знайома з власницею закладу Оленою, тож її розповідь максимально наблизила учасників гуртка до тонкого шарму кав’ярні, концепції та історії створення, що ніби овіяна подихом морського бризу.

І на «десерт»: вишукані таємниці «Квіткової мафії» від Анни Лещенко та маркетингові інновації кав’ярень «Frankly», «Котлета по-київськи», «Львівські круасани», «Art Eclair» від Аліни Костриці. 

Неймовірно, але маркетинг насправді буває креативним і дуже «смачним», а доповіді двох студенток навіть були рекомендовані до оприлюднення на Міжнародній науковій конференції молодих вчених.

До-речі, зацікавленість здобувачів ресторанним маркетингом ще у попередні роки та студентоцентрований підхід, підштовхнули викладачів кафедри додати тему «Маркетинг закладів громадського харчування» в одну із освітніх компонент освітньої програми «Маркетинг».

Опублікований: 27-03-2023
Читайте також:
Учасники «Великої ради Мангупу» гімназії біотехнологій № 177 детально дізналися про НУХТ

Правильний вибір сфери діяльності або вибір професії – досить складний процес не тільки для школярів, а й для їх батьків. Для того щоб виявити здібності дітей і молоді, крім навчальних занять у кожному освітньому закладі існують гуртки та дитячі клуби. Так при гімназії біотехнологій №177 вже 30 років існує Дитяча громадська організація туристичний ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Учасники «Великої ради Мангупу» гімназії біотехнологій № 177 детально дізналися про НУХТ 28 січня 2019

«Технології харчових концентратів» з гостьовим лектором

На кафедрі технології хлібопекарських і кондитерських виробів відбулася чергова гостьова лекція. Цього разу спікером виступив завідувач відділу виробництва ТОВ «Чіпси Люкс» Євген Строкач. Підприємство є дочірнім компанії ПрАТ «Монделіс Україна», що входить до групи компаній «Mondelēz International». Лекція «Технологія виробництва чіпсів» відбулася...

ЧИТАТИ ДАЛІ

«Технології харчових концентратів» з гостьовим лектором 18 жовтня 2023

Challenges до Дня вишиванки у фахових коледжах НУХТ

Яскраво відзначили Всесвітній день української вишиванки у відокремлених структурних підрозділах нашого університету. Щороку Вінницький фаховий коледж НУХТ відзначає День вишиванки різноманітними заходами: конкурсом на кращу вишиванку, проведенням патріотичних  флешмобів тощо. Не стали на заваді цьогорічного свята карантинні заходи, адже студрада...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Challenges до Дня вишиванки у фахових коледжах НУХТ 22 травня 2020

Дебют здобувачів-підприємців на зовнішніх ринках

Навчання здобувачів вищої освіти кафедри маркетингу не обмежується теоретичними знаннями. Уже зі студентських років майбутні спеціалісти набувають практичні навички, а також удосконалюють свої soft skills. Після завершення курсу «Зовнішньоекономічна діяльність підприємства» здобувачі спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльніст...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Дебют здобувачів-підприємців на зовнішніх ринках 30 грудня 2020