Н У Х Т

Як заявити про себе у бізнесі: мейнстріми сучасного піар від здобувачів-рекламістів

12 березня 2021

Як заявити про себе у бізнесі: мейнстріми сучасного піар від здобувачів-рекламістів

На черговому зібранні студентського гуртка кафедри маркетингу студенти обговорили сучасні тренди бізнес-піару. Цього разу організатором події стала викладачка Світлана Степанчук, а учасниками – здобувачі спеціальності 061 «Журналістика».

Світлана розпочала засідання зі вступного слова «Вплив PR на розвиток підприємництва», висвітливши зв'язок підприємця та піарщика на шляху побудови прозорих бізнес-комунікацій. Викладачка розповіла про перспективні напрями реалізації PR у бізнесі, тонкощі Рublic affairs та Сommunity relations, про те, як Еmployee relations впливають на корпоративну культуру, а Сonsumer relations задають стріми сучасного маркетингу.

Естафету підхопила Неонілла Бідна із доповіддю «Особливості ведення переговорів у бізнесі», почавши зі цікавої дилеми: подвійної природи слова, його животворчих і руйнівних властивостей. Із виступу здобувачки стало зрозумілим, наскільки сильною зброєю може бути слово у побудові бізнес-стосунків. Неонілла розповіла про тонкощі ділового спілкування та етикету, про те, які неочікувані повороти можуть мати місце у переговорах та як гідно маневрувати на віражах бізнес-комунікацій.

Наступною доповідачкою стала Тетяна Грицюк, яка відкрила одногрупникам секрети успішного функціонування PR-служби на підприємствах. Разом здобувачі та викладачі взяли участь у міні-кейсі: чи варто створювати таку службу власними силами, чи більш доречним буде аутсорсинг?

Завершила  засідання Уляна Ганюшкіна, порушивши питання підприємницької етики в українському бізнесі, а також зробивши екскурс країнами із найбільш контрастними культурами в аспекті нюансів бізнес-комунікацій.

Викладачі сподіваються, що здобувачі й надалі братимуть участь у засіданнях гуртка «Інтелектуал», а їх доповіді стануть поштовхом до подальших звершень у навчанні та професійній діяльності.

Опублікований: 12-03-2021
Читайте також:
Технологи ознайомилися з кулінарними трендами на 2024 рік

Американська National Restaurant Association представила Кулінарний прогноз на 2024 рік, складений за оцінкою понад 1500 професіональних кулінарів. Рейтинг «найгарячіших» трендів має 120 позицій у 7 категоріях: страви, інгредієнти, смаки, приправи, напої, алкогольні напої, макротренди, для подальшого прогнозування «зірок» меню. Аналіз рейтингу доз...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Технологи ознайомилися з кулінарними трендами на 2024 рік 16 листопада 2023

Першокурсники-маркетологи відвідали Музей історії та розвитку НУХТ

Нещодавно здобувачі першого курсу спеціальності «Маркетинг» разом із кураторкою, старшою викладачкою кафедри маркетингу Іриною Ніколаєнко відвідали Музей історії та розвитку нашого університету. Музей був відкритий 8 листопада 2014 року. Його експозиція створена спільними зусиллями викладачів і співробітників університету й містить унікальні експо...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Першокурсники-маркетологи відвідали Музей історії та розвитку НУХТ 23 вересня 2025

Кафедра готельно-ресторанної справи розпочинає співпрацю з Національною ресторанною асоціацією України

27 жовтня у форматі відео-конференції відбулася зустріч представників Національної ресторанної асоціації України (НРАУ) та викладачів кафедри готельно-ресторанної справи. За ініціативи колективу кафедри між нашим університетом і асоціацією укладений меморандум про співпрацю. До складу НРАУ, яка об’єднує рестораторів з усієї країни, аби разом відст...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Кафедра готельно-ресторанної справи розпочинає співпрацю з Національною ресторанною асоціацією України 31 жовтня 2022

Із можливостями food sharing ознайомилися здобувачі-екологи

8 травня 2024 року професорка Міжнародного інституту промислової екологічної економіки Лундського університету (Швеція), докторка Юлія Войтенко Палган прочитала гостьову лекцію «Економіка спільної участі у харчовому секторі у містах: аналіз викликів, ризиків, витрат та інвестицій» здобувачам бакалаврату освітньо-професійної програми «Екологія та ек...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Із можливостями food sharing ознайомилися здобувачі-екологи 10 травня 2024