На черговому зібранні студентського гуртка кафедри маркетингу студенти обговорили сучасні тренди бізнес-піару. Цього разу організатором події стала викладачка Світлана Степанчук, а учасниками – здобувачі спеціальності 061 «Журналістика».
Світлана розпочала засідання зі вступного слова «Вплив PR на розвиток підприємництва», висвітливши зв'язок підприємця та піарщика на шляху побудови прозорих бізнес-комунікацій. Викладачка розповіла про перспективні напрями реалізації PR у бізнесі, тонкощі Рublic affairs та Сommunity relations, про те, як Еmployee relations впливають на корпоративну культуру, а Сonsumer relations задають стріми сучасного маркетингу.
Естафету підхопила Неонілла Бідна із доповіддю «Особливості ведення переговорів у бізнесі», почавши зі цікавої дилеми: подвійної природи слова, його животворчих і руйнівних властивостей. Із виступу здобувачки стало зрозумілим, наскільки сильною зброєю може бути слово у побудові бізнес-стосунків. Неонілла розповіла про тонкощі ділового спілкування та етикету, про те, які неочікувані повороти можуть мати місце у переговорах та як гідно маневрувати на віражах бізнес-комунікацій.
Наступною доповідачкою стала Тетяна Грицюк, яка відкрила одногрупникам секрети успішного функціонування PR-служби на підприємствах. Разом здобувачі та викладачі взяли участь у міні-кейсі: чи варто створювати таку службу власними силами, чи більш доречним буде аутсорсинг?
Завершила засідання Уляна Ганюшкіна, порушивши питання підприємницької етики в українському бізнесі, а також зробивши екскурс країнами із найбільш контрастними культурами в аспекті нюансів бізнес-комунікацій.
Викладачі сподіваються, що здобувачі й надалі братимуть участь у засіданнях гуртка «Інтелектуал», а їх доповіді стануть поштовхом до подальших звершень у навчанні та професійній діяльності.