Н У Х Т

Як працює нейромаркетинг розповів здобувачам освіти head of sales компанії «Neurotrack»

31 березня 2021

Як працює нейромаркетинг розповів здобувачам освіти head of sales компанії «Neurotrack»

На кафедрі маркетингу Навчально-наукового інституту економіки і управління НУХТ відбулася Zoom-зустріч із head of sales компанії «Neurotrack» Анатолієм Клепачем. «Neurotrack» вивчає емоційні і поведінкові реакції цільової аудиторії за допомогою відстеження свідомих і несвідомих реакцій організму. Анатолій Клепач уже багато років працює у сфері продажів у ІТ-бізнесі.

Лектор розповів, що сьогодні зробити вибір або прийняти рішення про покупку товару чи послуги споживача змушують не раціональні доводи, а його власні підсвідомі мотивації. Цей нераціональний аспект у поведінці людини може бути зрозумілий і використаний маркетологами тільки в результаті залучення наукових знань.

Також спікер наголосив, що у наш час за допомогою нейромаркетингу фахівці здатні виявляти когнітивний і емоційний відгук на комерційне повідомлення або інформацію. Наприклад, з його допомогою вони здатні оцінити, який із кількох варіантів упаковки, який саме варіант реклами викликає найбільш позитивні емоції.

Здобувачі виявили зацікавленість до тематики лекції і впродовж зустрічі задали безліч запитань, на які отримали змістовні відповіді від гостя. Тепер багато хто з них уже хоче взяти участь у проєктах компанії.

Кафедра маркетингу вдячна фахівцю за таку зустріч і сподівається на плідну співпрацю.

Опублікований: 31-03-2021
Читайте також:
Кваліфікований електронний підпис: рекомендації вступникам від Приймальної комісії НУХТ

Триває подання документів для вступу на навчання у закладах вищої освіти. Щойно вступники побачать себе у списках рекомендованих до зарахування, вони мають виконати вимоги до зарахування – подати оригінали документів до вишу, який обрали для навчання. Цього року подання оригіналів необхідних документів для зарахування на навчання може здійснюватис...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Кваліфікований електронний підпис: рекомендації вступникам від Приймальної комісії НУХТ 17 серпня 2020

Кращі амбасадори – здобувачі освіти!

Кращими амбасадорами університету є наші здобувачі освіти. Вони охоче долучаються до профорієнтаційних ініціатив викладачів і діляться своїм досвідом вступу та навчання зі старшокласниками загальноосвітніх закладів, в тому числі і тих, які самі закінчили. У рамках профорієнтаційних заходів кафедри іноземних мов професійного спрямування викладачки ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Кращі амбасадори – здобувачі освіти! 16 грудня 2024

Традиції здорових харчових звичок довголіття

В університеті за ініціативи та підтримки ректора Олександра Шевченка та голови київської міської організації Науково-технічного товариства харчової промисловості України Юрія Задніпряного відбувся спільний захід кафедри технології ресторанної і аюрведичної продукції та проєкту «Здорове харчування від дитинства до довголіття: комплексний підхід» із...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Традиції здорових харчових звичок довголіття 30 червня 2025

Різноманіття ідентифікаторів авторів: Publons, ORCID, ResearchGate, Google Scholar

6 листопада відбувся наступний вебінар Clarivate «Різномаїття ідентифікаторів авторів: Publons, ORCID, ResearchGate, Google Scholar», у якому взяли участь викладачки кафедри фізики. Завідувачка кафедри Світлана Літвинчук та старша викладачка Інна Гуцало з’ясували, у чому ж полягає складність ідентифікації робіт вченого. Від спікерки вебінару, к.б....

ЧИТАТИ ДАЛІ

Різноманіття ідентифікаторів авторів: Publons, ORCID, ResearchGate, Google Scholar 10 листопада 2020