На кафедрі маркетингу Навчально-наукового інституту економіки і управління НУХТ відбулася Zoom-зустріч із head of sales компанії «Neurotrack» Анатолієм Клепачем. «Neurotrack» вивчає емоційні і поведінкові реакції цільової аудиторії за допомогою відстеження свідомих і несвідомих реакцій організму. Анатолій Клепач уже багато років працює у сфері продажів у ІТ-бізнесі.
Лектор розповів, що сьогодні зробити вибір або прийняти рішення про покупку товару чи послуги споживача змушують не раціональні доводи, а його власні підсвідомі мотивації. Цей нераціональний аспект у поведінці людини може бути зрозумілий і використаний маркетологами тільки в результаті залучення наукових знань.
Також спікер наголосив, що у наш час за допомогою нейромаркетингу фахівці здатні виявляти когнітивний і емоційний відгук на комерційне повідомлення або інформацію. Наприклад, з його допомогою вони здатні оцінити, який із кількох варіантів упаковки, який саме варіант реклами викликає найбільш позитивні емоції.
Здобувачі виявили зацікавленість до тематики лекції і впродовж зустрічі задали безліч запитань, на які отримали змістовні відповіді від гостя. Тепер багато хто з них уже хоче взяти участь у проєктах компанії.
Кафедра маркетингу вдячна фахівцю за таку зустріч і сподівається на плідну співпрацю.