Н У Х Т

Як працює нейромаркетинг розповів здобувачам освіти head of sales компанії «Neurotrack»

31 березня 2021

Як працює нейромаркетинг розповів здобувачам освіти head of sales компанії «Neurotrack»

На кафедрі маркетингу Навчально-наукового інституту економіки і управління НУХТ відбулася Zoom-зустріч із head of sales компанії «Neurotrack» Анатолієм Клепачем. «Neurotrack» вивчає емоційні і поведінкові реакції цільової аудиторії за допомогою відстеження свідомих і несвідомих реакцій організму. Анатолій Клепач уже багато років працює у сфері продажів у ІТ-бізнесі.

Лектор розповів, що сьогодні зробити вибір або прийняти рішення про покупку товару чи послуги споживача змушують не раціональні доводи, а його власні підсвідомі мотивації. Цей нераціональний аспект у поведінці людини може бути зрозумілий і використаний маркетологами тільки в результаті залучення наукових знань.

Також спікер наголосив, що у наш час за допомогою нейромаркетингу фахівці здатні виявляти когнітивний і емоційний відгук на комерційне повідомлення або інформацію. Наприклад, з його допомогою вони здатні оцінити, який із кількох варіантів упаковки, який саме варіант реклами викликає найбільш позитивні емоції.

Здобувачі виявили зацікавленість до тематики лекції і впродовж зустрічі задали безліч запитань, на які отримали змістовні відповіді від гостя. Тепер багато хто з них уже хоче взяти участь у проєктах компанії.

Кафедра маркетингу вдячна фахівцю за таку зустріч і сподівається на плідну співпрацю.

Опублікований: 31-03-2021
Читайте також:
Професорка кафедри біотехнології продуктів бродіння і виноробства долучилася до визначення якості українських вин

Харчова галузь працює завжди, і карантинні обмеження не стають на заваді підприємствам виробляти якісні харчові продукти. Не стоїть осторонь і виноробна галузь. Наразі ринок українського виноробства пропонує споживачеві велику кількість продукції. До її популяризації активно долучаються профільні фахівці, серед яких і викладачі нашого університету....

ЧИТАТИ ДАЛІ

Професорка кафедри біотехнології продуктів бродіння і виноробства долучилася до визначення якості українських вин 26 травня 2020

Студенти спеціальності «Туризм» знайомилися з досвідом іноземних і вітчизняних компаній на UITM’2018

Студенти 1-2 курсів спеціальності «Туризм» та викладачі кафедри туристичного та готельного бізнесу відвідали 25-й Міжнародний туристичний салон «Україна» - UITM’2018, що традиційно проходить у м. Києві 3-5 жовтня. Під час виставки студенти та викладачі мали можливість ознайомитися з напрацюваннями міжнародних і вітчизняних компаній, досвідом інозе...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Студенти спеціальності «Туризм» знайомилися з досвідом іноземних і вітчизняних компаній на UITM’2018 05 жовтня 2018

МОН оприлюднило розподіл держзамовлення на кожну спеціальність і виш

На сайті МОН розміщений розподіл місць державного замовлення для вишів, що знаходяться в сфері управління Міністерства освіти і науки.  Зокрема, там є інформація про обсяги для широкого конкурсу, на фіксовані місця держзамовлення на бакалаврів, молодших спеціалістів, робітничі кадри за професіями загальнодержавного значення, прийому до докторантур...

ЧИТАТИ ДАЛІ

МОН оприлюднило розподіл держзамовлення на кожну спеціальність і виш 16 липня 2018

Науковий семінар на кафедрі технології хлібопекарських і кондитерських виробів

На кафедрі технології хлібопекарських і кондитерських виробів відбувся науковий семінар на участю директорки ТОВ «ЧАНТА МАУНТ», кандидатки наук з державного управління Олени Тараненко. Підприємство ТОВ «ЧАНТА МАУНТ» – одне з найкращих автоматизованих індустріальних виробництв із мінімальною участю людини в процесі. Ключовою компетенцією заводу є в...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Науковий семінар на кафедрі технології хлібопекарських і кондитерських виробів 26 червня 2024