Інколи студенти мислять стереотипами про свої майбутні обов’язки у роботі. Уявляючи, що життя PR-спеціаліста, наприклад, це тільки вечірки і корпоративи. Саме для розвіювання міфів студенти 4 курсу спеціальності «Маркетинг» відвідали майстер-клас Юлії Новаченко «PR-спеціаліст у продуктовій ІТ-компанії».
Спеціаліст із 7-річним стажем поділилась із присутніми усіма секретами та тонкощами роботи у PR-реальності. Також вона розповіла, навіщо потрібний дієвий PR компаніям майбутнього, та які несподіванки слід очікувати, якщо ви плануєте стати PR-спеціалістом. Студенти дізнались, що насправді їх очікують не тільки вечірки з ранку до ночі (як було сказано спікером – «вишенька на торті»), але й справжня відповідальна робота з короткими дед-лайнами: відповідальність за внутрішні комунікації, створення контенту, розроблення антикризових дій і HR-бренд.
Головні інсайти стійких стосунків успішного спеціаліста звучали так:
- знайти правильних людей та підхід до журналістів;
- генерувати якісний контент;
- організовувати корисні заходи;
- завжди надавати зворотній зв’язок;
- не шукати вигоду, а намагатися допомагати.
Всі бажаючі отримали приємні бонуси у вигляді подробиць, як правильно підготуватися до співбесіди на посаду PR-спеціаліста, подарунки за цікаві запитання та екскурсію будівлею компанії. Варто зауважити, що компанія «Evo.company» рада прийняти у свою родину творчих та амбіційних студентів кафедри маркетингу для їх подальшого розвитку та створення DREAM TEAM.