Н У Х Т

Вітаємо переможців Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт за спеціальностями «Біотехнології та біоінженерія» та «Біологія»

22 червня 2022

Вітаємо переможців Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт за спеціальностями «Біотехнології та біоінженерія» та «Біологія»

На жаль, згідно з наказом Міністерства освіти і науки України №508 від 31 травня 2022 року у зв’язку з воєнним станом проведення ІІ туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт у 2021-2022 н.р. за всіма спеціальностями було скасоване.

Проте, незважаючи на всі обставини, в ході незалежного зовнішнього оцінювання рецензенти високо оцінили рівень усіх поданих на конкурс робіт. Кожна наукова робота мала актуальність, новизну та практичне значення, достатню кількість публікацій зі вказаної теми. Тому, ми впевнені, що в ІІ турі Всеукраїнського конкурсу наукові роботи наших здобувачів показали б дуже гарні результати і зайняли призові місця.

Згідно зі згаданим вище наказом було рекомендовано нагородити переможців І туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з природничих, технічних та гуманітарних наук.

Отже, переможці І туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт за спеціальністю «Біотехнології та біоінженерія»:

- по секції «Промислова та екологічна біотехнологія»:

І місце – Ганна Ярова (група ФБ-2-2М) з роботою «Регуляція біологічної активності поверхнево-активних речовин за умов росту Acinetobacter calcoaceticus IМВ В-7241 на гліцерині різного ступеня очищення» (керівниця – д.б.н., професорка Тетяна Пирог);
ІІ місце – Ірина Ковшар (група ПБ-1-1М) з роботою «Сучасна проблема екології водних біотопів – забруднення мікропластиком» (керівник – д.т.н., завідувач кафедри біотехнології і мікробіології Віктор Стабніков);
ІІІ місце – Тетяна Підгерська (група ФБ-1-2М) з роботою «Біотехнологія отримання ферментного препарату лакази для вибілювання та оброблення текстильних виробів» (керівник – к.т.н., доцент Юрій Карлаш).

- по секції «Харчова і сільськогосподарська біотехнологія»:

І місце – Валентина Жданюк (група ФБ-1-2М) з роботою «Індукція синтезу ауксинів у продуцентів поверхнево-активних речовин Acinetobacter calcoaceticus IMB B-7241 та Rhodococcus erythropolis IMB Ac-5017» (керівниця – д.б.н., професорка Тетяна Пирог);
ІІ місце – Софія Цапко (група ПБ-2-1М) з роботою «Кілерна активність дріжджів, виділених із рослинної сировини» (керівниця – к.т.н., доцентка Вікторія Красінько);
ІІІ місце – Діана Джерелейко (група ФБ-1-2М) з роботою «Культивування Azotobacter chroococcum для одержання Азотобактерину» (керівниця – к.т.н., доцентка Ольга Слободян).

- по секції «Фармацевтична та молекулярна біотехнологія»:

І місце – Дарія Жалюк (група ФБ-1-2М) з роботою «Синергізм антимікробної дії суміші поверхнево-активних речовин Rhodococcus erythropolis IMB Aс-5017 з іншими біоцидними сполуками» (керівниця – д.б.н., професорка Тетяна Пирог);
ІІ місце – Вячеслав Черепанський (група ЗФБ-2-2М) з роботою «Біотехнологічні аспекти одержання мікробних полілактатів» (керівниця – к.т.н., деканка факультету біотехнології та екологічного контролю Наталя Грегірчак);
ІІІ місце – Анастасія Роженко (група ФБ-1-2М) з роботою «Біосинтез фітази Aspergillus niger» (керівник – к.т.н., доцент Олександр Воронцов).

Переможці І туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з природничих, технічних та гуманітарних наук за спеціальністю «Біологія»:

І місце – Світлана Бондарук та Кернер Аліна (обидві – група ФБ-2-2М) з роботою «Перспектива використання базидіоміцетів з метою створення нових антимікробних засобів» (керівниця – к.т.н., доцентка Вікторія Красінько);
ІІ місце – Юлія Лазюка (група ФБ-2-2М) з роботою «Біосинтез наночасток срібла з використанням дріжджів» (керівниця – к.б.н., доцентка Оксана Скроцька).

У цей непростий час відчувається ще більше радості від здобутків наших здобувачів. Дуже вдячні всім за участь у конкурсі! З гордістю вітаємо переможців та їх керівників і бажаємо не спинятися на досягнутому, далі продовжувати підкорювати нові вершини!

Опублікований: 22-06-2022
Читайте також:
Польські практики про користь та шкоду ШІ

Здобувачі освітньо-професійних програм «Менеджмент» і «Менеджмент організацій і адміністрування» були запрошені на відкриту онлайн-лекцію з комунікації на тему «Сучасні технології і їх вплив у комунікації», яку прочитав Яцек Скорус, доктор і прес-секретар Вищої школи управління охороною праці у Катовіцах (Польща). Пан Скорус має 35-річний досвід р...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Польські практики про користь та шкоду ШІ 19 грудня 2024

Аспіранти спеціальності «Харчові технології» діляться науковими знаннями і досвідом науково-виробничої діяльності за фахом

Педагогічна практика є обов’язковою компонентою освітньої складової підготовки здобувачів третього, освітньо-наукового ступеня «Доктор філософії». Її основне покликання – закріпити навики практичної діяльності здобувачів щодо здійснення навчально-виховного процесу у вищій школі. Для кожного аспіранта проведення занять зі здобувачами за програмою пе...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Аспіранти спеціальності «Харчові технології» діляться науковими знаннями і досвідом науково-виробничої діяльності за фахом 05 березня 2025

Продовжують переносити теоретичні знання на практику студенти-біотехнологи четвертого курсу

Триває практика студентів-біотехнологів четвертого курсу. Наталію Клименко та Микиту Іванова привітно зустріли у фармацевтичній корпорації «Артеріум». Керівник відділу оцінки і адаптації персоналу Оксана Очеретна допомогла визначитися з відділом для проходження практики, який став би для студентів якомога кориснішим і цікавим впродовж 6 тижнів. М...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Продовжують переносити теоретичні знання на практику студенти-біотехнологи четвертого курсу 19 лютого 2019

Новітні стратегії формування професійно орієнтованої німецькомовної компетентності – у полі зору наших викладачів

Викладання професійно орієнтованої німецької мови на високому рівні за Загальноєвропейською шкалою наразі є непростим методичним завданням для будь-кого з викладачів нелінгвістичного вищого закладу освіти. А особливо, коли мова йде про майбутнього фахівця сфери обслуговування, де нагальною є потреба у вільному володінні німецькою мовою без участі т...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Новітні стратегії формування професійно орієнтованої німецькомовної компетентності – у полі зору наших викладачів 20 березня 2019