Кваліфікаційна робота «Оцінювання точок контакту бренду зі споживачами» Назарія Навроцького, виконана під науковим керівництвом доцентки кафедри маркетингу Ірини Бойко, посіла ІІ місце на Міжнародному конкурсі кваліфікаційних робіт з маркетингу, реклами, digital-комунікацій та управління брендами за другим (магістерським) рівнем вищої освіти.
Конкурс проводився на базі кафедри маркетингу Хмельницького національного університету, який є одним із його засновників. Серед засновників конкурсу також Університет торгівлі і послуг (м. Познань, Польща), Познанський технологічний університет, Академія економічних наук Молдови, Сухумський державний університет (Грузія).
У цьому році на конкурс були подані 127 кваліфікаційних робіт із 21 закладу вищої освіти. Пишаємося нашим випускником, що здобув перемогу у такій конкурентній боротьбі!
Вітаємо Назарія та його наукову керівницю Ірину Бойко! Бажаємо подальших досягнень і перемог!