Організація кар’єрних та освітніх івентів STUD-POINT провела першу в цьому році закриту зустріч HR-Point. 100 спеціалістів із персоналу провідних компаній України обговорювали нагальну для всіх роботодавців проблему, яка неабияк перешкоджає розвитку бізнесу, – залучення та утримання молодих талантів, і мали змогу попрацювати з фокус-групою студентів, до складу якої були запрошені студенти 3-го курсу спеціалізації «Управління персоналом та економіка праці» нашого університету.
У неформальній обстановці консультант відділу People Advisory Services EY Антон Міхеєв озвучив присутнім результати опитування «Кращі роботодавці на думку студентів столиці» та обґрунтував важливість роботи компаній над просуванням HR-брендів.
Бізнес-партнер STUD-POINT Нікіта Семігін розповів про автоматизацію HR-процесів, воронку підбору та зростаючий попит на HR чат-боти. Студенти навіть мали змогу протестувати один із них у дії.
Старший спеціаліст із розвитку бренду роботодавця Deloitte Анастасія Овчаренко поділилась досвідом компанії в цій сфері на прикладі зовнішніх програм стажувань, школи The Big Audit Theory та корпоративної онлайн-платформи.
Старший HR бізнес-партнер British American Tobacco Нафіса Хашімова пояснила, як компаніям із користю використовувати результати engagement survey.
CEO STUD-POINT Володимир Швець окреслив питання оформлення кар’єрної сторінки на сайті компанії, пошуку молодих спеціалістів через digital-інструменти, реалізації рекрутингових проектів для молоді, враховуючи зміни побажань поколінь Y та Х, і розподілу бюджету на кар’єрні заходи.
Project Manager STUD-POINT Лариса Пасік попрацювала з нашими студентами у фокус-групі та комунікувала її учасників із досвідченими ейчарами, які отримали шанс глибше зрозуміти свою цільову аудиторію під час пошуку роботи. Натомість студенти-управлінці за виявлену активність теж мали позитивний фідбек у вигляді пропозицій на стажування та співбесіди в імениті компанії, перший етап яких вважався вже зарахованим.
Колектив кафедри управління персоналом та економіки праці вдячний команді STUD-POINT за мегапродуктивний івент і можливість все більшій кількості своїх вихованців долучатися до інтерактивів із HR-практиками.