Карантин хоч і є вимушеним заходом, хоч і накладає певні обмеження, однак і виявляє приховані можливості. На кафедрі біотехнології і мікробіології у форматі відеоконференції відбувся захист курсових проєктів з дисципліни «Харчова біотехнологія».
Такого одночасного і масового захисту курсових на кафедрі ще не проводилося – одночасно працювали п’ять комісій! На захистах був задіяний майже весь професорсько-викладацький склад кафедри. Загалом були заслухані доповіді з 46 тем курсових проектів і робіт.
Здобувачі мали у чітко регламентований час стисло, але вичерпно представити обґрунтування вибору стадій виділення і очищення цільового продукту, запропонувати відповідне обладнання і навести методи і методики контролю технологічних процесів і власне самого продукту.
Ось, як це відбувалося на прикладі роботи комісії №1. Пунктуально, у зазначений час у хості відеоконференції для комісії №1 лектор дисципліни «Методи контролю біотехнологічних, фармацевтичних і харчових виробництв», доцент Вікторія Красінько приєднувала студентів до конференції і чітко контролювала дотримання встановленого часового регламенту для доповіді і обговорення роботи студента. Доценти Ірина Волошина і Людмила Буценко корегували тези студентів і надавали слушні рекомендації щодо внесення важливих поправок до роботи, щоб надалі уникати таких неточностей вже у майбутньому дипломному проєкті. Асистент Юрій Нечипор, якого можна стовідсотково назвати модним нині словом стейкхолдер, також висловив свої рекомендації стосовно опису і обґрунтування технологічних етапів, пов’язаних із наданням субстанціям певної лікарської форми і реалізації цих процесів на реальному фармацевтичному підприємстві.
Отримані рекомендації до робіт стануть студентам у нагоді, оскільки вже незабаром розпочнеться підготовка дипломного проєкту. Тож захист курсових робіт став, так би мовити, прев’ю до дипломного проекту біотехнологів. І оскільки для його підготовки залишається не так і багато часу, здобувачам слід врахувати і проаналізувати отримані на відеоконференції рекомендації, щоб надалі бути спокійними і впевненими у якості і вичерпності своїх кваліфікаційних робіт.
Члени комісій відзначають високий рівень організованості більшості студентів, які у такій незвичній ситуації змогли мобілізуватися і гідно представити результати власних наукових досліджень та інженерних розробок. Ті ж, хто не зорієнтувався вчасно, мають можливість надолужити відставання упродовж тижня.
Викладачі бажають четвертокурсникам успіхів і наснаги у подоланні цієї унікальної дистанційної сесії!