Кафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікації провела чергове засідання Еnglish speaking club традиційно за участю спеціального гостя зі Сполучених Штатів Stuart Snuggs та викладача Наталії Божок. Предметом обговорення стала актуальна та цікава тема «Insight into Advertising», яка мотивувала студентів до подальшого активного обговорення й роздумів.
Засідання розпочалось з уточнення специфічної лексики за тематикою зустрічі, та було продовжено переглядом відеофрагменту «Evolution of advertising», що спонукало до дискусії щодо історії та еволюції реклами та її впливу на людину.
Наступним етапом зустрічі був перегляд відеороликів телевізійної реклами з метою порівняння особливостей рекламування у США та Україні для визначення культурних і ментальних відмінностей.
Наприкінці, студенти разом із викладачами підвели підсумок та визначили переваги й недоліки впливу реклами на особистість людини.
Засідання Speaking club у черговий раз підтвердило ефективність комунікативного підходу для підвищення мотивації студентів до вивчення англійської мови.