Н У Х Т

У покращенні на сім позицій місця України у рейтингу інноваційних країн світу є частка і науковців університету

23 липня 2018

У покращенні на сім позицій місця України у рейтингу інноваційних країн світу є частка і науковців університету

Як повідомляється на сайті Global Innovation Index, Україна у 2018 році піднялася на сім позицій у рейтингу інноваційних країн світу, зайнявши 43-тє місце після 50-го роком раніше.

Рейтинг інноваційних країн світу складається з низки показників, кожний із яких також має свій індекс. За результатами оцінки цих показників Україна отримала індекс 38,52 (роком раніше - 37,6).

Global Innovation Index - проект, що ґрунтується на попередніх розрахунках, включаючи нові доступні дані і останні дослідження в галузі вимірювання інновацій. GII побудований на основі ключових позицій, які забезпечують інноваційну діяльність: інституції, людський капітал і дослідження, інфраструктура, складність ринку і складність бізнесу.

В Україні щороку тисячі українців реєструють права на свої ідеї та винаходи. З 2007 по 2017 рік українці отримали майже 141 тис. патентів на винаходи і корисні моделі. Їхня кількість вдвічі перевищує аналогічний показник Швеції та майже втричі - голландські і польські цифри. Якщо у більшості розвинених країн патентують винаходи в основному приватні компанії, то в Україні в лідерах виші.

Приємно, що у зміцненні позиції нашої країни у цьому рейтингу є частка роботи і науковців НУХТ. Адже наш університет – беззаперечний лідер впродовж кількох останніх років за кількістю отриманих охоронних документів на винаходи і корисні моделі, у т.ч. і за кордоном. Є серед творчого доробку наших учених і свідоцтва на реєстрацію авторського права.

Однак, на українському ринку монетизувати інновації поки не дуже вдається. На жаль, у цих винаходів в Україні часто мало шансів на успіх. Тож більшість оригінальних і цікавих розробок українців «йде» на Захід через невміння України утримувати винахідників і заробляти на нових технологіях. Сильні розробки роками припадають пилом в інститутах, і ні автори не знають, як їх просунути на ринок, ні бізнес не розуміє, як на них заробляти.

Опублікований: 23-07-2018
Читайте також:
Низькотемпературні технології у хлібопекарському виробництві бакалаврам – від фахівчині-практика

На кафедрі технології хлібопекарських і кондитерських виробів у рамках вивчення дисципліни «Низькотемпературні та екструзійні технології» для здобувачів-бакалаврів спеціальності 181 «Харчові технології» освітньо-професійної програми «Харчові технології та інженерія» відбулася гостьова лекція на тему «Технологічні рішення компанії «Lesaffre» у замор...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Низькотемпературні технології у хлібопекарському виробництві бакалаврам – від фахівчині-практика 11 лютого 2025

У пошуках талановитої молоді: І тур Всеукраїнської студентської олімпіади з біотехнології

На кафедрі біотехнології і мікробіології відбувся І тур Всеукраїнської студентської олімпіади з біотехнології, присвяченої 135-річчю Національного університету харчових технологій. Своє бажання позмагатися за можливість увійти до команди НУХТ, яка представлятиме наш університет у ІІ турі олімпіади, виявили студенти 3 та 4 курсів. Завдання І туру бу...

ЧИТАТИ ДАЛІ

У пошуках талановитої молоді: І тур Всеукраїнської студентської олімпіади з біотехнології 27 лютого 2019

Про академічну культуру і доброчесність на відкритому занятті доцента кафедри іноземних мов професійного спрямування

Доцент кафедри іноземних мов професійного спрямування Галина Лук’янець 6 жовтня провела відкрите заняття у групі магістрів першого курсу спеціальності «Біотехнології та біоінженерія» на тему «Формування академічної культури та академічної доброчесності як необхідних компонентів міжнародної наукової комунікації». Під час заняття велася дискусія про...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Про академічну культуру і доброчесність на відкритому занятті доцента кафедри іноземних мов професійного спрямування 07 жовтня 2020

Маркетингові тренди веганських брендів

Їсти м’ясо нормально. Їсти тварин дивно. Це слоган українського веганського бренду Еat me Аt. Маркетингові тренди у Vegan Food: новинка чи забута репресована частина української історії початку ХХ століття, що повернулась на наш ринок вже як західноєвропейський тренд? Просто модне віяння чи щось більше? Якими насправді є мотиви споживачів веганськи...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Маркетингові тренди веганських брендів 23 вересня 2024