На базі арт-простору НТУУ «КПІ ім. Ігоря Сікорського» «Білка» відбулася Конференція «ЗВО: Співпраця в епоху 4.0», присвячена питанням співпраці закладів вищої освіти з ринком та між собою, інтеграції в ринкові програми, що пропонують бізнес-асоціації та адаптації закладів вищої освіти до ринкових змін. Участь у заході взяв доцент кафедри автоматизації та комп'ютерних технологій систем управління Олександр Пупена, який виступив із презентацією нових навчальних курсів, запущених у НУХТ в 2018-2019 роках.
Програма конференції була надзвичайно насиченою. У першій половині виступали представники промислових інжинірингових компаній і брендів, які поділилися досвідом співпраці із ЗВО і відзначили великий потенціал і можливості вишів у спільних проектах. Також зазначалося, що не всі викладачі налаштовані на зміни та роботу в епоху 4.0 і не всі ЗВО готові до вдосконалення робочих програм. Багато закладів беруть обладнання або програмне забезпечення, нічого не віддаючи в ринку. Деякі інтегратори за власні кошти відкрили лабораторії, змінили програми навчання для підготовки спеціалістів відповідно до сучасних вимог.
Далі виступали представники ЗВО. Присутні були вражені здобутками, представленими доповідачами. Зокрема були перераховані наробки в науковій сфері та практичні здобутки в області Індустрії 4.0, розказано про нові навчальні дисципліни.
На панельних дискусіях обговорювалися найбільш важливі питання в українській технічній освіті взагалі та підготовки автоматників зокрема. Усі освітяни зазначали про важкий стан із набором вступників, пов'язаний із їх відтоком за кордон і вибором освіти на користь нетехнічних спеціальностей. У цей же час багато технічних ЗВО продовжують розвиватися і тримають достатньо високу якість освіти. Тому, одним із головних завдань спільноти є підняття престижу спеціальності автоматника. Також відзначався дуже низький рівень співпраці ЗВО між собою і навіть окремих підрозділів одного закладу, що не дає реалізувати весь можливий потенціал спільноти. Цікавими також були дискусії щодо сучасної форми освіти взагалі, та готовності українських ЗВО до змін.