Здобувачі спеціальностей 061 «Журналістика», освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю» та 075 «Маркетинг», освітньої програми «Маркетинг» разом із викладачками кафедри маркетингу Ольгою Лелекою, Світланою Степанчук і Катериною Семененко відвідали публічну лекцію «Незамінність рекламістів в епоху Human Service» від комунікаційної групи dentsu Ukraine.
Спікером виступив Chief of Transformations Carat Ukraine Павло Таяновський, який уже п’ятнадцять років професійно займається маркетинговими комунікаціями на українському ринку та має досвід роботи з багатьма відомими брендами. Серед них торгові марки: «Nescafe», «Coca-cola», «Toyota», «Nokia», «Gillette», «L’Oreal», «Nuts», «Київстар», «Лазолван».
Протягом зустрічі фахівець розповів про те, як змінилася роль рекламного спеціаліста за останні десятиріччя, та як функціонують рекламні комунікації в епоху, коли сервіс став визначальним. Він поділився власними візіями та продемонстрував це на конкретних прикладах.
Крім цього, Павло Таяновський пояснив у чому різниця бізнесів GitLab&Revolut від гігантів минулої епохи та який вигляд має сучасна модель споживчої поведінки AIDA. Приємним бонусом для всіх учасників стали особисті професійні поради лектора та розгляд нових інсайтів у сучасній рекламній індустрії.
Тож здобувачі Навчально-наукового інституту економіки і управління НУХТ, опанувавши нові знання під час цієї корисної та цікавої зустрічі, надихнулися на нові проєкти, які у майбутньому будуть підкорювати увесь світ.