Н У Х Т

Сучасні підходи до реклами практикують третьокурсники

09 лютого 2022

Сучасні підходи до реклами практикують третьокурсники

Бакалаври 3 курсу освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю» Навчально-наукового інституту економіки і управління вийшли на навчальну практику. Керівник практики від підприємства – директор ТОВ «ЮЛАВ МЕДІА» – дому блогерів Роман Русанов, який також входить до робочої групи розробників освітньої програми, за якою навчаються здобувачі освітнього ступеня бакалавра, як завжди, є ініціатором впровадження інновацій в освітній процес.

Такий вид практики здобувачі проходять вперше. Одне із завдань, яке стоїть перед практикантами – створити серію рекламних роликів для своєї спеціальності у Тік-Ток. Однією з умов оцінювання креативної складової практики є конвертація відео в мережі. Для цього кожний здобувач має розробити концепцію відео, відзняти матеріали й викласти їх у спеціально створеному для цього акаунті. Протягом двох тижнів практиканти можуть коригувати тактику просування своїх рекламних відео в Тік-Ток, щоб у фіналі вийти на найкращий результат.

Керівниця від кафедри, доцентка Наталія Манич і керівник від підприємства пильно відстежуватимуть викладені відео за гештегами та координуватимуть роботу. Про таку практику більшість лише може мріяти, адже у здобувачів є можливість не лише заробити бали за відео, а ще й за результатами двох тижнів потрапити на стажування до дому блогерів «Юлав Медіа».

Щороку стейкхолдер Роман Русанов не лише долучається до перегляду освітньої програми, а й регулярно зустрічається зі студентами в межах навчальних дисциплін. Останній раз така зустріч зібрала понад сто зацікавлених почути про досвід розвитку перспективного українського стартапу та поставити запитання керівникові.

Опублікований: 09-02-2022
Читайте також:
Практика – перша сходинка до професіоналізму

Усім відомо, що практика для здобувачів є важливою сходинкою до успішного професійного майбутнього, тому вона є невід’ємною частиною освітнього процесу. Свій перший унікальний практичний досвід четвертокурсники-біотехнологи Дар’я Синявська і Єфим Тагізада набували на ТОВ «ФЗ «БІОФАРМА», що розробляє і виробляє препарати з донорської крові людини, ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Практика – перша сходинка до професіоналізму 15 лютого 2023

Як заявити про себе у бізнесі: мейнстріми сучасного піар від здобувачів-рекламістів

На черговому зібранні студентського гуртка кафедри маркетингу студенти обговорили сучасні тренди бізнес-піару. Цього разу організатором події стала викладачка Світлана Степанчук, а учасниками – здобувачі спеціальності 061 «Журналістика». Світлана розпочала засідання зі вступного слова «Вплив PR на розвиток підприємництва», висвітливши зв'язок підп...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Як заявити про себе у бізнесі: мейнстріми сучасного піар від здобувачів-рекламістів 12 березня 2021

Четвертокурсники-біотехнологи познайомилися з можливостями Проблемної науково-дослідної лабораторії НУХТ

Зазвичай у середині осені в Україні відбувається досить знаменна подія – Міжнародна виставка обладнання та технологій для фармацевтичної промисловості «PHARMATechExpo». Здобувачі освітньо-професійної програми «Біотехнології: фармацевтична, промислова, харчова, природоохоронна» нашого університету в рамках навчальної дисципліни «Мікробіологія, саніт...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Четвертокурсники-біотехнологи познайомилися з можливостями Проблемної науково-дослідної лабораторії НУХТ 18 жовтня 2022

Профорієнтаційний  марафон у м. Біла Церква

10 жовтня у Білоцерківському міськрайонному центрі зайнятості  відбувся осінній масовий захід Ярмарок вакансій, на якому наш університет презентували представники Навчально-наукового інституту харчових технологій, доценти Ігор Страшинський (кафедра технології м’яса і м’ясних продуктів), Валерій Бабенко (кафедра технології жирів та парфумерно-космет...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Профорієнтаційний марафон у м. Біла Церква 11 жовтня 2018