Бакалаври 3 курсу освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю» Навчально-наукового інституту економіки і управління вийшли на навчальну практику. Керівник практики від підприємства – директор ТОВ «ЮЛАВ МЕДІА» – дому блогерів Роман Русанов, який також входить до робочої групи розробників освітньої програми, за якою навчаються здобувачі освітнього ступеня бакалавра, як завжди, є ініціатором впровадження інновацій в освітній процес.
Такий вид практики здобувачі проходять вперше. Одне із завдань, яке стоїть перед практикантами – створити серію рекламних роликів для своєї спеціальності у Тік-Ток. Однією з умов оцінювання креативної складової практики є конвертація відео в мережі. Для цього кожний здобувач має розробити концепцію відео, відзняти матеріали й викласти їх у спеціально створеному для цього акаунті. Протягом двох тижнів практиканти можуть коригувати тактику просування своїх рекламних відео в Тік-Ток, щоб у фіналі вийти на найкращий результат.
Керівниця від кафедри, доцентка Наталія Манич і керівник від підприємства пильно відстежуватимуть викладені відео за гештегами та координуватимуть роботу. Про таку практику більшість лише може мріяти, адже у здобувачів є можливість не лише заробити бали за відео, а ще й за результатами двох тижнів потрапити на стажування до дому блогерів «Юлав Медіа».
Щороку стейкхолдер Роман Русанов не лише долучається до перегляду освітньої програми, а й регулярно зустрічається зі студентами в межах навчальних дисциплін. Останній раз така зустріч зібрала понад сто зацікавлених почути про досвід розвитку перспективного українського стартапу та поставити запитання керівникові.