На кафедрі маркетингу відбулася онлайн-консультація щодо оформлення звітної документації з переддипломної практики для студентів 4 курсу. Викладачі актуалізували програмні вимоги й наголосили на важливості врахування умов пандемії й карантину.
Зокрема здобувачі освітнього ступеня «бакалавр» спеціальності 061 «Журналістика» («Реклама та зв'язки з громадськістю») під час розроблення рекламної кампанії для випускної бакалаврської роботи мають врахувати зменшення рівня впливу зовнішніх рекламних носіїв на споживачів і відповідно підвищення впливу реклами в Інтернеті. Водночас зауважили на перегляді витрат на рекламну кампанію з урахуванням економічно нестабільної ситуації в країні.
Рекламування підприємства в ускладнених умовах – це, з одного боку, виклик, а з іншого – унікальна можливість для студентів відпрацювати знання з антикризового піару та попрактикуватися суголосно зі сучасними умовами. Загалом це дозволить отримати гнучкі навички й здатність адаптуватися до ситуації.