Н У Х Т

SMM: CASE STUDY відомих брендів від наших маркетологів

01 жовтня 2024

SMM: CASE STUDY відомих брендів від наших маркетологів

З початком вересня знову стартував гурток «Інтелектуал» кафедри маркетингу Навчально-наукового інституту економіки і управління НУХТ. Котик Марк – їхній маскотик – як завжди, приніс здобувачам неймовірні маркетингові ідеї і натхнення. SMM як найкреативніший і найдієвіший інструмент сучасного маркетолога – тема, що зацікавила здобувачів спеціальностей 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво та торгівля» і 061 «Журналістика» (освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю») освітніх ступенів «бакалавр» і «магістр».

Перший виступ на тему «SMM у бізнесі» представили здобувачки кафедри маркетингу Анастасія Горпинко, Поліна Левченко, Анна Слюсар і Поліна Вакуленко. Майбутні маркетологині продемонстрували, як соціальні мережі можуть слугувати платформою для розвитку бренду та підвищення лояльності клієнтів, звернувши особливу увагу на методи створення контенту, який приваблює користувачів і збільшує конверсію.

Другий виступ, присвячений порівняльному аналізу маркетингу в соціальних мережах українських ритейлерів «Сільпо» та «АТБ», представили Лія Зінченко та Марія Кондратенко. Вони надали детальний аналіз підходів обох мереж до взаємодії з аудиторією через соціальні медіа. Було відзначено, що «Сільпо» орієнтується на яскравий і емоційний контент, який активно залучає користувачів до взаємодії, у той час як «АТБ» робить акцент на більш інформативному підході, пропонуючи конкретні акції та інші привабливі дрібнички BTL-просування.

Третій виступ від Ангеліни Сахно, Анастасії Пінкас та Олени Баранівської був присвячений темі «Інстаграмний візуал «Майстерні 17». Вони детально розглянули концепцію побудови стрічки, кольорові схеми та дизайн постів, що відображають характер компанії.

Кейс від кафедри маркетингу став чудовою платформою для обміну ідеями та налагодження контактів серед студентів, а ще здобувачі освіти отримали перші навички роботи у фотостудії кафедри і досвід створення контенту для SMM кафедри.

Опублікований: 01-10-2024
Читайте також:
Перемагають – кращі!

Здобувачі освіти Свалявського технічного фахового коледжу НУХТ взяли участь у XII Всеукраїнській інтернет-олімпіаді з англійської мови «На Урок».   Першокурсники групи ДТГ-214 Богдана Бігар, Злата Зейкан, Тетяна Фізер, Володимир Фалес та Юліанна Сабов скористалися такою можливістю перевірити свої знання, повторити вивчене й дізнатися багато нового...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Перемагають – кращі! 12 квітня 2022

Стартували! Вітаємо перших бакалаврів-біотехнологів 2019!

Чому так відбувається, що цей день водночас є і найочікуванішим, і найстрашнішим для більшості студентів? Тому, що тут вирують емоції та почуття! 6 червня на кафедрі біотехнології і мікробіології розпочалися захисти бакалаврів-біотехнологів. Успішних захистів, а також показати свої вміння, знання і навички побажали присутнім завідувач кафедри Тетя...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Стартували! Вітаємо перших бакалаврів-біотехнологів 2019! 07 червня 2019

Буткемп майбутнього

У рамках Всеукраїнського проєкту «Підприємницький університет», до якого долучені і здобувачі НУХТ, відбувся онлайн-захід від YEP та ІТ-компанії Genesis «Буткемп майбутнього!». У рамках заходу магістри, які цього семестру вивчають вибіркову дисципліну «Інноваційне підприємництво та управління стартап-проєктами», і бакалаври освітньої програми «Екон...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Буткемп майбутнього 14 березня 2024

Кейси від провідних практиків піару для здобувачів вищої освіти освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю»

Доцентки кафедри маркетингу Наталія Фєдотова, Юлія Соловйова та Ольга Антонова й здобувачі всіх курсів бакалаврського та магістерського рівнів освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю» долучилися до перегляду XIX Міжнародного PR-Фестивалю, який пройшов під девізом «Який чудесний світ новий!». Як зауважила голова оргкомітету фестивалю...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Кейси від провідних практиків піару для здобувачів вищої освіти освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» 19 травня 2021