З початком вересня знову стартував гурток «Інтелектуал» кафедри маркетингу Навчально-наукового інституту економіки і управління НУХТ. Котик Марк – їхній маскотик – як завжди, приніс здобувачам неймовірні маркетингові ідеї і натхнення. SMM як найкреативніший і найдієвіший інструмент сучасного маркетолога – тема, що зацікавила здобувачів спеціальностей 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво та торгівля» і 061 «Журналістика» (освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю») освітніх ступенів «бакалавр» і «магістр».
Перший виступ на тему «SMM у бізнесі» представили здобувачки кафедри маркетингу Анастасія Горпинко, Поліна Левченко, Анна Слюсар і Поліна Вакуленко. Майбутні маркетологині продемонстрували, як соціальні мережі можуть слугувати платформою для розвитку бренду та підвищення лояльності клієнтів, звернувши особливу увагу на методи створення контенту, який приваблює користувачів і збільшує конверсію.
Другий виступ, присвячений порівняльному аналізу маркетингу в соціальних мережах українських ритейлерів «Сільпо» та «АТБ», представили Лія Зінченко та Марія Кондратенко. Вони надали детальний аналіз підходів обох мереж до взаємодії з аудиторією через соціальні медіа. Було відзначено, що «Сільпо» орієнтується на яскравий і емоційний контент, який активно залучає користувачів до взаємодії, у той час як «АТБ» робить акцент на більш інформативному підході, пропонуючи конкретні акції та інші привабливі дрібнички BTL-просування.
Третій виступ від Ангеліни Сахно, Анастасії Пінкас та Олени Баранівської був присвячений темі «Інстаграмний візуал «Майстерні 17». Вони детально розглянули концепцію побудови стрічки, кольорові схеми та дизайн постів, що відображають характер компанії.
Кейс від кафедри маркетингу став чудовою платформою для обміну ідеями та налагодження контактів серед студентів, а ще здобувачі освіти отримали перші навички роботи у фотостудії кафедри і досвід створення контенту для SMM кафедри.