Завдяки компанії UGEN студенти та викладачі кафедри управління персоналом та економіки праці мають змогу бути учасниками мегацікавих HR-івентів, таких як Inspiration Day, присвячений питанням побудови та просування бренду роботодавця.
Дослідження EY Ukraine виявили, що 80% компаній мають проблеми з підбором персоналу, особливо серед молоді та в галузях страхування, юриспруденції і промисловості. Через скорочення чисельності населення та тяжіння покоління Z до фрілансингу бізнес гостро відчуває дефіцит молодих талантів як генераторів бізнес-процесів і може опинитись на межі кадрового дефолту. Тож зустріч HR-практиків зі студентами була організована з метою пошуку спільних рішень щодо виходу із ситуації, що склалася, шляхом створення брендингових проектів для роботодавців.
Бізнес-тренер Академії ДТЕК Юлія Булгакова розповіла присутнім про активності ейчарів компанії в напрямку працевлаштування молоді, її адаптації та підвищення престижності робочих професій: випуск молодіжного серіалу «Гаряча зміна», спільні проекти з українськими вишами – «Кафедри ДТЕК», «Покоління ДТЕК», сімейну програму «Династія», інститут внутрішніх експертів, підготовку кадрового резерву на вакансії керівників початкової ланки серед майстрів і бригадирів, а також про майбутні HR-плани компанії з хантингу школярів.
Менеджер з комунікацій Mondelez Ukraine Юлія Малько наголосила, що саме працівник є адвокатом бренду, який декількома постами в соцмережах може охопити сотні тисяч споживачів. Пані Юлія зупинилась на декількох внутрішніх проектах для персоналу (вікторина «This is mе», Mondelez University, Family Day), соціальних ініціативах компанії для шкіл і пояснила, яким має бути корпоративний контент, щоб його шерили співробітники і бренд ставав більш впізнаваним.
Спеціаліст з ком’юніті UNIT.City Валентина Ракітіна поділилась практикою створення освітніх, networking-івентів і додаткових умов для розвитку резидентів інноваційного парку.
У другій частині заходу студенти-управлінці стали учасниками фасилітації, де спільно з колегами із інших вишів і представниками бізнесу розробляли пропозиції щодо того, як підвищити імідж роботодавця в очах молодих кандидатів: фанові рекрутингові блоги, мобільні додатки для навчання працівників, бренд-коворкінги компаній при ВНЗ, чат-боти для рекрутингу, родинні івенти, соціальна інфраструктура для малечі – дітей співробітників, менторські програми в онлайн і оффлайн-режимах, гнучкі системи оплати праці.
Inspiration Day by UGEN ще раз довів управлінцям персоналом, що попереду на них чекає багато викликів і складних завдань, від правильного вирішення яких залежить цілісність та прибутковість компаній, проте не менше в їх роботі можливостей для креативу і драйву.