Н У Х Т

Ще одне стажування на кафедрі іноземних мов професійного спрямування

02 квітня 2024

Ще одне стажування на кафедрі іноземних мов професійного спрямування

Викладачка кафедри іноземних мов професійного спрямування Юлія Ткачук пройшла стажування у Київському інституті гештальта та психодрами. Стажування тривало з 5 серпня 2023 року до 31 березня 2024 року і містило дев’ять дводенних зустрічей протягом зазначеного часу.

Київський інститут гештальта та психодрами є навчальним закладом, що спеціалізується на викладанні освітніх програм з Гештальт-терапії. Програми навчання відповідають стандартам AAGT (Американської Асоціації Розвитку Гештальт-терапії), FORGE (Міжнародної Федерації Організацій, що Викладають Гештальт), EAGT (Європейської Асоціації Гештальт-Терапії), УСП (Української Спілки Психотерапевтів).

Гештальт-терапія – напрям психотерапії, основні ідеї та методи якого розробив Фредерік Перлз. Гештальт-підхід успішно застосовується у психотерапії, освіті та бізнесі. У його основі лежать такі ідеї:

• Цінність усвідомлення своїх переживань, почуттів, думок, бажань і відповідальності за них.
• Орієнтація на реальність і заземленість, фізичний та психологічний баланс.
• Творчість у роботі та у житті.
• Здатність до діалогу та глибоких контактів із самим собою та іншими людьми.

Серед тем, які було розглянуто: базові поняття Гештальт-терапії: потреби як основний механізм розвитку, усвідомлення, фігура-фон, теорія поля, діалог; феноменологічний підхід у Гештальт-терапії; структура та особливості Гештальт-роботи; теорія контакту у Гештальт-терапії; конфлуенція; інтроєкція; проєкція; ретрофлексія; емоційна сфера людини у парадигмі Гештальт-підходу; теорія парадоксальних змін; концепція полярності в Гештальт-терапії; протилежність і цілісність; відповідальність та вибір у Гештальт-терапії.

Після закінчення програми був отриманий сертифікат, який відповідає стандартам Європейської асоціації гештальт-терапевтів (EAGT), Гештальт-Асоціації терапевтів Лос-Анжелеса (GATLA) і стандартам Міністерства освіти і науки України.

Отримані знання є гостро актуальними в сучасних умовах життя, окрім того є корисними для педагогічних працівників і загалом для тих, хто працює з іншими людьми.

Опублікований: 02-04-2024
Читайте також:
Від теорії до практики: третьокурсники презентують інновації в біотехнології

Днями на кафедрі біотехнології та мікробіології відбувся захист курсових робіт з дисципліни «Загальна мікробіологія і вірусологія» студентами третього курсу спеціальності 162 «Біотехнології та біоінженерія». Керівницею проєктів була асистентка кафедри Ірина Ковшар, яка надала здобувачам освіти підтримку на всіх етапах виконання їхніх досліджень – в...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Від теорії до практики: третьокурсники презентують інновації в біотехнології 25 листопада 2024

Дев’ятикласники київської школи № 254 здійснили пізнавальний екскурс навчальними підрозділами університету

22 травня 2019 року університет гостинно відкрив двері для учнів 9 класу середньої школи № 254 з поглибленим вивченням англійської мови міста Києва. Організувала візит школярів, зустріла і супроводжувала гостей під час екскурсії методист Підготовчого відділення Центру моніторингу якості та координації освітньої діяльності Маргарита Панасевич. Спо...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Дев’ятикласники київської школи № 254 здійснили пізнавальний екскурс навчальними підрозділами університету 23 травня 2019

Партнери кафедри екологічної безпеки та охорони праці розповіли про впровадження міжнародних стандартів із безпеки та гігієни праці на підприємствах

У зв’язку з курсом України на євроінтеграцію, першочерговим завданням є не тільки формальне приведення законодавства країни у відповідність до вимог Європейського Союзу, але і реальне втілення в життя тих основних норм і цінностей, які лежать в основі державної політики ЄС. Із метою ознайомлення наших студентів із процесом інтеграції міжнародних с...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Партнери кафедри екологічної безпеки та охорони праці розповіли про впровадження міжнародних стандартів із безпеки та гігієни праці на підприємствах 30 квітня 2020

Зміни до освітньо-професійних програм обговорили на кафедрі інформаційних систем

На кафедрі інформаційних систем обговорили реформування освітньо-професійних програм за спеціальністю 122 «Комп’ютерні науки» на 2021-2022 навчальний рік. До зустрічі, що відбулася у онлайн-режимі долучилися гаранти освітніх програм, учасники робочих груп, викладачі кафедри, здобувачі вищої освіти старших курсів і стейкхолдери. Обговорювали усі ос...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Зміни до освітньо-професійних програм обговорили на кафедрі інформаційних систем 02 квітня 2021