Надання якісних освітніх послуг – головний пріоритет колективу нашого університету. Наші фахівці невпинно працюють над розробленням нових інноваційних освітніх програм і вдосконаленням уже існуючих. Тримати руку, як то кажуть, на пульсі всіх викликів, вчасно здійснювати необхідні кроки для формування освітньої траєкторії наших здобувачів викладацьким колективам навчальних підрозділів університету допомагають спеціалісти Центру моніторингу якості та координації освітньої діяльності університету. Саме до них звертаються за консультаціями, роз’ясненнями, порадами і допомогою у складних питаннях. Аби надати якомога повну інформацію й можливість поділитися вже набутим досвідом фахівці Центру регулярно проводять семінари для гарантів освітніх програм і усіх причетних до їх розроблення й удосконалення.
Черговий такий семінар відбувся 31 березня. Його провели директор Центру моніторингу якості та координації освітньої діяльності університету Ігор Житнецький і начальник відділу інформаційно-аналітичного моніторингу Олена Подобій.
Тренінг відвідали близько 80 осіб, у тому числі перший проректор Володимир Яровий і проректорка з науково-педагогічної та виховної роботи Лариса Арсеньєва, декани факультетів і директори навчально-наукових інститутів, гаранти освітніх програм, члени робочих груп освітніх програм і груп забезпечення.
Відкриваючи семінар, спікери зазначили, що якість освітньої програми визначає її престиж і популярність. Кожна освітня програма має свою особливість – ознаку, яка її вирізняє поміж іншими такими ж програмами. Проте, якою б унікальною і досконалою вона не була на момент розроблення, освітня програма потребує періодичного перегляду й внесення змін відповідно до потреб сьогодення. Тож важливим є моніторинг освітніх програм, і учасникам заходу надали детальні роз’яснення щодо особливостей організації і проведення локального моніторингу освітніх програм у 2021 році та подальшого їх перегляду. Також були запропоновані зміни структури до освітніх програм у зв'язку із запровадженням загальноуніверситетського каталогу вибіркових дисциплін. Крім того, гаранти програм отримали рекомендації щодо затвердження освітньо-професійних програм.
Оскільки якість освіти тісно пов'язана з якістю освітніх програм, зокрема цікавістю та привабливістю їх для здобувача, учасники семінару активно включилися у жваву дискусію й обговорення цих актуальних питань.
На завершення спікери наголосили, що науковий потенціал і практичний досвід науково-педагогічних працівників університету дозволяє створювати конкурентоздатні освітні програми на різних рівнях освіти. І це підтверджується відгуками і здобувачів, і стейкхолдерів, і експертів НАЗЯВО.
Учасники семінару вдячні фахівцям Центру моніторингу якості та координації освітньої діяльності університету за ґрунтовну інформацію й детальні роз’яснення.