Н У Х Т

Реальні pr-кампанії для маркетингу НУХТ від гуртківців «Інтелектуалу»

23 вересня 2025

Реальні pr-кампанії для маркетингу НУХТ від гуртківців «Інтелектуалу»

Нещодавно стартувала робота студентського наукового гуртка «Інтелектуал» кафедри маркетингу. «PR і реклама як складові маркетингової політики просування» – тема, що виявилася цікавою для здобувачів спеціальностей D5 «Маркетинг», D7 «Торгівля» та С7 «Журналістика» освітніх ступенів «бакалавр» і «магістр». Як і зазвичай, МасКотик Марк приніс майбутнім підкорювачам ринку цікаві ідеї.

Цього разу робота гуртка складалася з двох частин: теоретико-практичних досліджень і вирішення реальних кейсів.

Після вступного слова кожна команда презентувала себе та ділилася зі слухачами власними дослідженнями актуальних питань маркетингу. PR і реклама в маркетингу, їхні точки дотику та відмінності були представлені як алегорія про захоплення і справжнє кохання. Хто зміг зачарувати серце дівчини – харизматичний «мачо» чи сором’язливий хлопець? Фінал цієї історії та зв’язок із маркетингом студенти Навчально-наукового інституту економіки і управління дізналися від першої команди гуртка. Наступна тема «Кольоровий PR» виявилася не менш захоплюючою. Майбутні маркетологи з’ясували, що білий і зелений PR є «must have» для сучасних брендів, а чорний піар є грубим порушенням відповідального маркетингу. Виявляється, рожевий і жовтий PR можуть повністю зруйнувати імідж, а коричневий піар просто неприпустимий. Третя команда представила одну з найулюбленіших серед студентів-маркетологів тем – «Креативні інструменти у піар і рекламі». До речі, тема настільки сподобалося, що зібрала аж дві альтернативні команди.

А кульмінацією роботи гуртка стала практична частина. Напередодні усі команди здійснювали дослідження PR-діяльності кафедри маркетингу, і у фіналі презентували колегам результати – сильні та слабкі сторони піар-кампанії, напрямки вдосконалення і, найцікавіше, скраббукінг PR-ідей для бренду «Маркетинг НУХТ».

Усі команди внесли реальні пропозиції в подальший розвиток PR-діяльності кафедри, які колектив студентів, SMM-ників і викладачів планує впроваджувати у маркетингову комунікаційну кампанію бренду.

Опублікований: 23-09-2025
Читайте також:
Викладачі кафедри експертизи харчових продуктів підвищують рівень своєї кваліфікації

На кафедрі експертизи харчових продуктів уже стало традицією проводити наукові семінари з тренеркою-консультанткою ТОВ «ІСО БІЗНЕС-СТУДІЯ», висококваліфікованою фахівчинею з ISO 22000, FSSC 22000, HACCP, ISO 9001; аудиторкою систем менеджменту якості та безпечності харчових продуктів міжнародних органів сертифікації DQS GmbH, TGS International Cert...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Викладачі кафедри експертизи харчових продуктів підвищують рівень своєї кваліфікації 29 червня 2023

НУХТ у світовому рейтингу представленості у веб-просторі

Національна дослідницька рада Іспанії опублікувала чергову редакцію міжнародного рейтингу університетів світу Ranking Web of Universities (Webometrics). У ньому виші ранжуються за рівнем їх присутності в інтернеті. Результати цього дослідження публікують 19 років поспіль у січні та липні. Оцінювання університетів відбувається за трьома показниками...

ЧИТАТИ ДАЛІ

НУХТ у світовому рейтингу представленості у веб-просторі 11 серпня 2022

Чергове засідання Movieclub про людей із особливими потребами

Усі люди – по-своєму особливі, і в наш час такі теми гостро обговорюються в суспільстві. Саме тому для чергового засідання Movieclub студенти групи ГС-1-10а разом із викладачкою кафедри іноземних мов професійного спрямування Вікторією Лебідь обрали фільм «1+1» ( «The intouchables»). В основу картини лягла реальна історія французького аристократа і...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Чергове засідання Movieclub про людей із особливими потребами 12 листопада 2021

Ухвалено Порядок скасування рішення про присудження ступеня вищої освіти та присвоєння відповідної кваліфікації

26 серпня 2021 року на черговому засіданні Кабінету міністрів ухвалений Порядок скасування рішення про присудження ступеня вищої освіти та присвоєння відповідної кваліфікації. Відтепер на державному рівні чітко визначені процедура ухвалення рішення про скасування ступеня чи кваліфікації фахівця й коло уповноважених на такі дії суб’єктів. Порядок ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Ухвалено Порядок скасування рішення про присудження ступеня вищої освіти та присвоєння відповідної кваліфікації 27 серпня 2021