Н У Х Т

Реальні pr-кампанії для маркетингу НУХТ від гуртківців «Інтелектуалу»

23 вересня 2025

Реальні pr-кампанії для маркетингу НУХТ від гуртківців «Інтелектуалу»

Нещодавно стартувала робота студентського наукового гуртка «Інтелектуал» кафедри маркетингу. «PR і реклама як складові маркетингової політики просування» – тема, що виявилася цікавою для здобувачів спеціальностей D5 «Маркетинг», D7 «Торгівля» та С7 «Журналістика» освітніх ступенів «бакалавр» і «магістр». Як і зазвичай, МасКотик Марк приніс майбутнім підкорювачам ринку цікаві ідеї.

Цього разу робота гуртка складалася з двох частин: теоретико-практичних досліджень і вирішення реальних кейсів.

Після вступного слова кожна команда презентувала себе та ділилася зі слухачами власними дослідженнями актуальних питань маркетингу. PR і реклама в маркетингу, їхні точки дотику та відмінності були представлені як алегорія про захоплення і справжнє кохання. Хто зміг зачарувати серце дівчини – харизматичний «мачо» чи сором’язливий хлопець? Фінал цієї історії та зв’язок із маркетингом студенти Навчально-наукового інституту економіки і управління дізналися від першої команди гуртка. Наступна тема «Кольоровий PR» виявилася не менш захоплюючою. Майбутні маркетологи з’ясували, що білий і зелений PR є «must have» для сучасних брендів, а чорний піар є грубим порушенням відповідального маркетингу. Виявляється, рожевий і жовтий PR можуть повністю зруйнувати імідж, а коричневий піар просто неприпустимий. Третя команда представила одну з найулюбленіших серед студентів-маркетологів тем – «Креативні інструменти у піар і рекламі». До речі, тема настільки сподобалося, що зібрала аж дві альтернативні команди.

А кульмінацією роботи гуртка стала практична частина. Напередодні усі команди здійснювали дослідження PR-діяльності кафедри маркетингу, і у фіналі презентували колегам результати – сильні та слабкі сторони піар-кампанії, напрямки вдосконалення і, найцікавіше, скраббукінг PR-ідей для бренду «Маркетинг НУХТ».

Усі команди внесли реальні пропозиції в подальший розвиток PR-діяльності кафедри, які колектив студентів, SMM-ників і викладачів планує впроваджувати у маркетингову комунікаційну кампанію бренду.

Опублікований: 23-09-2025
Читайте також:
Завідувачка підготовчого відділення презентувала НУХТ бориспільським ліцеїстам

Без сумніву, вибір професії – дуже відповідальне завдання для будь-якого випускника школи, тому що від правильності обраного шляху може залежати усе подальше життя. Фахівці підготовчого відділення Центру моніторингу якості та координації освітньої діяльності університету завжди раді допомогти молоді зорієнтуватися у великій кількості нинішніх освіт...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Завідувачка підготовчого відділення презентувала НУХТ бориспільським ліцеїстам 11 вересня 2023

Міжнародний науковий круглий стіл на кафедрі технології ресторанної і аюрведичної продукції

25 січня 2023 року кафедрою технології ресторанної і аюрведичної продукції факультету готельно-ресторанного та туристичного бізнесу ім. В.Ф. Доценка був проведений Міжнародний науковий круглий стіл «Sustainable consumption in restaurant industry» («Розумне споживання в ресторанній індустрії»). Захід відбувся завдяки підтримці партнерів НУХТ, що ви...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Міжнародний науковий круглий стіл на кафедрі технології ресторанної і аюрведичної продукції 26 січня 2023

Із задоволенням досліджують цікаві явища наші аспіранти

Наукова робота – невід’ємна частина діяльності нашого колективу. Уже з третього курсу здобувачі активно залучаються до досліджень за тематиками випускових кафедр. Для багатьох це стає стартом плідної наукової кар’єри, що продовжується у магістратурі, а потім і у аспірантурі. Яскравим прикладом такої наукової послідовності є аспіранти кафедри машин...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Із задоволенням досліджують цікаві явища наші аспіранти 21 липня 2020

Викладацьку майстерність підтверджують відкриті заняття

Викладач Полтавського фахового коледжу НУХТ Леся Соловей провела відкрите заняття з біології з теми «Органічні сполуки» в групі 11-ТХ. Педагог продемонструвала високий рівень фахової підготовки, уміння зацікавити й  утримувати інтерес аудиторії, підтримувати постійний контакт зі здобувачами освіти. Здобувачі, у свою чергу, виявили високий рівень ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Викладацьку майстерність підтверджують відкриті заняття 30 вересня 2020