Н У Х Т

Реальні pr-кампанії для маркетингу НУХТ від гуртківців «Інтелектуалу»

23 вересня 2025

Реальні pr-кампанії для маркетингу НУХТ від гуртківців «Інтелектуалу»

Нещодавно стартувала робота студентського наукового гуртка «Інтелектуал» кафедри маркетингу. «PR і реклама як складові маркетингової політики просування» – тема, що виявилася цікавою для здобувачів спеціальностей D5 «Маркетинг», D7 «Торгівля» та С7 «Журналістика» освітніх ступенів «бакалавр» і «магістр». Як і зазвичай, МасКотик Марк приніс майбутнім підкорювачам ринку цікаві ідеї.

Цього разу робота гуртка складалася з двох частин: теоретико-практичних досліджень і вирішення реальних кейсів.

Після вступного слова кожна команда презентувала себе та ділилася зі слухачами власними дослідженнями актуальних питань маркетингу. PR і реклама в маркетингу, їхні точки дотику та відмінності були представлені як алегорія про захоплення і справжнє кохання. Хто зміг зачарувати серце дівчини – харизматичний «мачо» чи сором’язливий хлопець? Фінал цієї історії та зв’язок із маркетингом студенти Навчально-наукового інституту економіки і управління дізналися від першої команди гуртка. Наступна тема «Кольоровий PR» виявилася не менш захоплюючою. Майбутні маркетологи з’ясували, що білий і зелений PR є «must have» для сучасних брендів, а чорний піар є грубим порушенням відповідального маркетингу. Виявляється, рожевий і жовтий PR можуть повністю зруйнувати імідж, а коричневий піар просто неприпустимий. Третя команда представила одну з найулюбленіших серед студентів-маркетологів тем – «Креативні інструменти у піар і рекламі». До речі, тема настільки сподобалося, що зібрала аж дві альтернативні команди.

А кульмінацією роботи гуртка стала практична частина. Напередодні усі команди здійснювали дослідження PR-діяльності кафедри маркетингу, і у фіналі презентували колегам результати – сильні та слабкі сторони піар-кампанії, напрямки вдосконалення і, найцікавіше, скраббукінг PR-ідей для бренду «Маркетинг НУХТ».

Усі команди внесли реальні пропозиції в подальший розвиток PR-діяльності кафедри, які колектив студентів, SMM-ників і викладачів планує впроваджувати у маркетингову комунікаційну кампанію бренду.

Опублікований: 23-09-2025
Читайте також:
Мистецтво проти темряви

Настали темні часи і страшні речі кояться в світі. Але найстрашніше не те зло, що навколо нас, а те, що всередині. У лихі часи темрява охоплює душі людей, пробуджуючи найтемніше, що в нас є: страх і відчай, лють і ненависть. І єдина протидія тотальній пітьмі – культура і мистецтво. Лише мистецтво здатне врятувати від відчаю того, хто вже втратив на...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Мистецтво проти темряви 18 травня 2022

Доцент кафедри гуманітарних дисциплін успішно захистила докторську дисертацію

Доцент кафедри гуманітарних дисциплін Оксана Силка успішно захистила докторську дисертацію «Становлення і діяльність громадських організацій в українському селі наприкінці ХІХ – на початку ХХ ст. (на матеріалах Лівобережжя)» за спеціальністю 07.00.01 – історія України у спеціалізованій вченій раді Черкаського національного університету імені Богдан...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Доцент кафедри гуманітарних дисциплін успішно захистила докторську дисертацію 11 червня 2018

Перший захист кваліфікаційних робіт менеджерів персоналу заочної форми здобуття освіти

15-16 лютого 2024 року на кафедрі економіки праці та менеджменту вперше відбулися засідання екзаменаційної комісії з розгляду кваліфікаційних робіт здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» спеціальності 073 «Менеджмент», освітньо-професійної програми «Менеджмент персоналу» заочної форми здобуття освіти. У складі екзаменаційної комісії працювали: п...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Перший захист кваліфікаційних робіт менеджерів персоналу заочної форми здобуття освіти 16 лютого 2024

Науково-технічна бібліотека університету презентує Інструкцію для пошуку навчально-методичної літератури у фонді бібліотеки

Фахівці Науково-технічної бібліотеки університету постійно працюють над удосконаленням системи надання послуг користувачам. У поміч їм була розроблена покрокова «Інструкція для пошуку у фонді Науково-технічної бібліотеки навчально-методичної літератури з навчальних дисциплін», за допомогою якої можна ознайомитись, здійснити підбір та проаналізуват...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Науково-технічна бібліотека університету презентує Інструкцію для пошуку навчально-методичної літератури у фонді бібліотеки 07 лютого 2017