Н У Х Т

Реальні pr-кампанії для маркетингу НУХТ від гуртківців «Інтелектуалу»

23 september 2025

Реальні pr-кампанії для маркетингу НУХТ від гуртківців «Інтелектуалу»

Нещодавно стартувала робота студентського наукового гуртка «Інтелектуал» кафедри маркетингу. «PR і реклама як складові маркетингової політики просування» – тема, що виявилася цікавою для здобувачів спеціальностей D5 «Маркетинг», D7 «Торгівля» та С7 «Журналістика» освітніх ступенів «бакалавр» і «магістр». Як і зазвичай, МасКотик Марк приніс майбутнім підкорювачам ринку цікаві ідеї.

Цього разу робота гуртка складалася з двох частин: теоретико-практичних досліджень і вирішення реальних кейсів.

Після вступного слова кожна команда презентувала себе та ділилася зі слухачами власними дослідженнями актуальних питань маркетингу. PR і реклама в маркетингу, їхні точки дотику та відмінності були представлені як алегорія про захоплення і справжнє кохання. Хто зміг зачарувати серце дівчини – харизматичний «мачо» чи сором’язливий хлопець? Фінал цієї історії та зв’язок із маркетингом студенти Навчально-наукового інституту економіки і управління дізналися від першої команди гуртка. Наступна тема «Кольоровий PR» виявилася не менш захоплюючою. Майбутні маркетологи з’ясували, що білий і зелений PR є «must have» для сучасних брендів, а чорний піар є грубим порушенням відповідального маркетингу. Виявляється, рожевий і жовтий PR можуть повністю зруйнувати імідж, а коричневий піар просто неприпустимий. Третя команда представила одну з найулюбленіших серед студентів-маркетологів тем – «Креативні інструменти у піар і рекламі». До речі, тема настільки сподобалося, що зібрала аж дві альтернативні команди.

А кульмінацією роботи гуртка стала практична частина. Напередодні усі команди здійснювали дослідження PR-діяльності кафедри маркетингу, і у фіналі презентували колегам результати – сильні та слабкі сторони піар-кампанії, напрямки вдосконалення і, найцікавіше, скраббукінг PR-ідей для бренду «Маркетинг НУХТ».

Усі команди внесли реальні пропозиції в подальший розвиток PR-діяльності кафедри, які колектив студентів, SMM-ників і викладачів планує впроваджувати у маркетингову комунікаційну кампанію бренду.

Published on: 23-09-2025
Read also:
НУХТ у міжнародному рейтингу uniRank

На питання, які найпопулярніші університети в Україні, дає відповідь uniRank, опублікувавши рейтинг 186 українських закладів вищої освіти. Наш університет посів у ньому 37 місце. Щоб потрапити до цього міжнародного рейтингу заклад освіти має відповідати наступним критеріям відбору: бути ліцензованим або акредитованим відповідною українською орг...

READ YOURSELF

НУХТ у міжнародному рейтингу uniRank 15 march 2021

Локальний моніторинг – запорука якості освіти

Сучасний ринок праці вимагає від випускника закладу вищої освіти не лише глибоких теоретичних знань, а й здатності самостійно їх застосовувати в нестандартних, постійно змінюваних життєвих ситуаціях, переходу від суспільства знань до суспільства життєво компетентних громадян. Тому оцінювання якісно підготовленого випускника, що є основою його конку...

READ YOURSELF

Локальний моніторинг – запорука якості освіти 21 february 2022

Маленьке свято для «сонячних» людей влаштували менеджери персоналу

Студенти-першокурсники освітньої програми «Менеджмент персоналу» Навчально-наукового інституту економіки і управління НУХТ виявили соціальну ініціативу та спільно з молодшим і старшим кураторами відвідали Святошинський дитячий будинок-інтернат для хлопчиків із синдромом Дауна й глибокою розумовою відсталістю. Підготовка відбулася оперативно. На зі...

READ YOURSELF

Маленьке свято для «сонячних» людей влаштували менеджери персоналу 29 november 2019

Наука попри все

Знову об’єднала друзів – творчу ініціативну молодь Наукова конференція студентів і аспірантів, яка щороку проходить в Університеті «Штефан чел Маре» у місті Сучава (Румунія). У добрі часи наша молодь не пропускала жодного заходу колег, великими веселими компаніями щороку мандрували до Сучави, гідно представляли українську науку, добре проводили ча...

READ YOURSELF

Наука попри все 07 january 2025