Н У Х Т

Реальні pr-кампанії для маркетингу НУХТ від гуртківців «Інтелектуалу»

23 september 2025

Реальні pr-кампанії для маркетингу НУХТ від гуртківців «Інтелектуалу»

Нещодавно стартувала робота студентського наукового гуртка «Інтелектуал» кафедри маркетингу. «PR і реклама як складові маркетингової політики просування» – тема, що виявилася цікавою для здобувачів спеціальностей D5 «Маркетинг», D7 «Торгівля» та С7 «Журналістика» освітніх ступенів «бакалавр» і «магістр». Як і зазвичай, МасКотик Марк приніс майбутнім підкорювачам ринку цікаві ідеї.

Цього разу робота гуртка складалася з двох частин: теоретико-практичних досліджень і вирішення реальних кейсів.

Після вступного слова кожна команда презентувала себе та ділилася зі слухачами власними дослідженнями актуальних питань маркетингу. PR і реклама в маркетингу, їхні точки дотику та відмінності були представлені як алегорія про захоплення і справжнє кохання. Хто зміг зачарувати серце дівчини – харизматичний «мачо» чи сором’язливий хлопець? Фінал цієї історії та зв’язок із маркетингом студенти Навчально-наукового інституту економіки і управління дізналися від першої команди гуртка. Наступна тема «Кольоровий PR» виявилася не менш захоплюючою. Майбутні маркетологи з’ясували, що білий і зелений PR є «must have» для сучасних брендів, а чорний піар є грубим порушенням відповідального маркетингу. Виявляється, рожевий і жовтий PR можуть повністю зруйнувати імідж, а коричневий піар просто неприпустимий. Третя команда представила одну з найулюбленіших серед студентів-маркетологів тем – «Креативні інструменти у піар і рекламі». До речі, тема настільки сподобалося, що зібрала аж дві альтернативні команди.

А кульмінацією роботи гуртка стала практична частина. Напередодні усі команди здійснювали дослідження PR-діяльності кафедри маркетингу, і у фіналі презентували колегам результати – сильні та слабкі сторони піар-кампанії, напрямки вдосконалення і, найцікавіше, скраббукінг PR-ідей для бренду «Маркетинг НУХТ».

Усі команди внесли реальні пропозиції в подальший розвиток PR-діяльності кафедри, які колектив студентів, SMM-ників і викладачів планує впроваджувати у маркетингову комунікаційну кампанію бренду.

Published on: 23-09-2025
Read also:
На засіданні вченої ради університету розглянули плани на наступний навчальний рік

24 червня 2021 року в актовій залі з дотриманням протиепідемічних заходів відбулося останнє у навчальному році планове засідання вченої ради університету. Спочатку за традицією привітали членів ради, що відсвяткували дні народження між засіданнями. Також перший проректор Володимир Яровий довів до відома присутніх наказ про часткові зміни у складі ...

READ YOURSELF

На засіданні вченої ради університету розглянули плани на наступний навчальний рік 24 june 2021

Відзначаємо День працівників харчової промисловості

12 жовтня в університеті відбулися урочисті загальні збори з нагоди Дня працівників харчової промисловості, який українці традиційно відзначають у третю неділю жовтня. З огляду на воєнний стан, цьогоріч святкували вузьким родинним колом НУХТівської спільноти. Присутніх у актовій залі університету тепло привітав ректор, професор Олександр Шевченко...

READ YOURSELF

Відзначаємо День працівників харчової промисловості 12 october 2023

Викладачам університету присвоєні вчені звання професора і доцента

Наказом Міністерства освіти і науки України № 735 від 29 червня 2021 року затверджене рішення вчених рад закладів вищої освіти про присвоєння вченого звання. По нашому університету присвоєні вчені звання: Олександрі Нєміріч і Наталії Фроловій - професорок кафедри технології ресторанної і аюрведичної продукціїВірі Зуйко та Ірині Силці – доценток к...

READ YOURSELF

Викладачам університету присвоєні вчені звання професора і доцента 08 july 2021

Науковиця Жешувського університету (Польща) поділилася результатами своїх досліджень з нашими магістрантами

Завдяки міжнародному співробітництву з Жешувським університетом (Польща) на кафедрі технології хлібопекарських і кондитерських виробів відбулася гостьова лекція доцентки Грети Адамчик для здобувачів освітнього ступеня «Магістр» освітньо-професійних програм «Технології хліба, кондитерських, макаронних виробів та харчоконцентратів» і «Технології орга...

READ YOURSELF

Науковиця Жешувського університету (Польща) поділилася результатами своїх досліджень з нашими магістрантами 12 december 2022