Нещодавно стартувала робота студентського наукового гуртка «Інтелектуал» кафедри маркетингу. «PR і реклама як складові маркетингової політики просування» – тема, що виявилася цікавою для здобувачів спеціальностей D5 «Маркетинг», D7 «Торгівля» та С7 «Журналістика» освітніх ступенів «бакалавр» і «магістр». Як і зазвичай, МасКотик Марк приніс майбутнім підкорювачам ринку цікаві ідеї.
Цього разу робота гуртка складалася з двох частин: теоретико-практичних досліджень і вирішення реальних кейсів.
Після вступного слова кожна команда презентувала себе та ділилася зі слухачами власними дослідженнями актуальних питань маркетингу. PR і реклама в маркетингу, їхні точки дотику та відмінності були представлені як алегорія про захоплення і справжнє кохання. Хто зміг зачарувати серце дівчини – харизматичний «мачо» чи сором’язливий хлопець? Фінал цієї історії та зв’язок із маркетингом студенти Навчально-наукового інституту економіки і управління дізналися від першої команди гуртка. Наступна тема «Кольоровий PR» виявилася не менш захоплюючою. Майбутні маркетологи з’ясували, що білий і зелений PR є «must have» для сучасних брендів, а чорний піар є грубим порушенням відповідального маркетингу. Виявляється, рожевий і жовтий PR можуть повністю зруйнувати імідж, а коричневий піар просто неприпустимий. Третя команда представила одну з найулюбленіших серед студентів-маркетологів тем – «Креативні інструменти у піар і рекламі». До речі, тема настільки сподобалося, що зібрала аж дві альтернативні команди.
А кульмінацією роботи гуртка стала практична частина. Напередодні усі команди здійснювали дослідження PR-діяльності кафедри маркетингу, і у фіналі презентували колегам результати – сильні та слабкі сторони піар-кампанії, напрямки вдосконалення і, найцікавіше, скраббукінг PR-ідей для бренду «Маркетинг НУХТ».
Усі команди внесли реальні пропозиції в подальший розвиток PR-діяльності кафедри, які колектив студентів, SMM-ників і викладачів планує впроваджувати у маркетингову комунікаційну кампанію бренду.