Н У Х Т

Реальні pr-кампанії для маркетингу НУХТ від гуртківців «Інтелектуалу»

23 september 2025

Реальні pr-кампанії для маркетингу НУХТ від гуртківців «Інтелектуалу»

Нещодавно стартувала робота студентського наукового гуртка «Інтелектуал» кафедри маркетингу. «PR і реклама як складові маркетингової політики просування» – тема, що виявилася цікавою для здобувачів спеціальностей D5 «Маркетинг», D7 «Торгівля» та С7 «Журналістика» освітніх ступенів «бакалавр» і «магістр». Як і зазвичай, МасКотик Марк приніс майбутнім підкорювачам ринку цікаві ідеї.

Цього разу робота гуртка складалася з двох частин: теоретико-практичних досліджень і вирішення реальних кейсів.

Після вступного слова кожна команда презентувала себе та ділилася зі слухачами власними дослідженнями актуальних питань маркетингу. PR і реклама в маркетингу, їхні точки дотику та відмінності були представлені як алегорія про захоплення і справжнє кохання. Хто зміг зачарувати серце дівчини – харизматичний «мачо» чи сором’язливий хлопець? Фінал цієї історії та зв’язок із маркетингом студенти Навчально-наукового інституту економіки і управління дізналися від першої команди гуртка. Наступна тема «Кольоровий PR» виявилася не менш захоплюючою. Майбутні маркетологи з’ясували, що білий і зелений PR є «must have» для сучасних брендів, а чорний піар є грубим порушенням відповідального маркетингу. Виявляється, рожевий і жовтий PR можуть повністю зруйнувати імідж, а коричневий піар просто неприпустимий. Третя команда представила одну з найулюбленіших серед студентів-маркетологів тем – «Креативні інструменти у піар і рекламі». До речі, тема настільки сподобалося, що зібрала аж дві альтернативні команди.

А кульмінацією роботи гуртка стала практична частина. Напередодні усі команди здійснювали дослідження PR-діяльності кафедри маркетингу, і у фіналі презентували колегам результати – сильні та слабкі сторони піар-кампанії, напрямки вдосконалення і, найцікавіше, скраббукінг PR-ідей для бренду «Маркетинг НУХТ».

Усі команди внесли реальні пропозиції в подальший розвиток PR-діяльності кафедри, які колектив студентів, SMM-ників і викладачів планує впроваджувати у маркетингову комунікаційну кампанію бренду.

Published on: 23-09-2025
Read also:
Активний день магістрів-біотехнологів із корпорацією «Артеріум»

Магістри-біотехнологи отримали черговий драйвовий тренінг-гру від корпорації «Артеріум», який провели менеджер з навчання персоналу Юлія Старикова, фахівець з навчання та розвитку персоналу Марія Воробйова та випускниця кафедри біотехнології і мікробіології, а тепер і фахівець з навчання та розвитку персоналу Альона Дехтяренко. Студентів розділили...

READ YOURSELF

Активний день магістрів-біотехнологів із корпорацією «Артеріум» 10 april 2019

Наші здобувачі втілюють свої мрії в життя!

Магістрантка Навчально-наукового інженерно-технічного інституту ім. акад. І.С. Гулого Марія Аліпатова стала учасницею Програми стартапів для жінок-підприємиць WeStart, яка працювала в Копенгагені. WeStart – це перша програма підтримки для українських жінок-підприємиць у Данії. Протягом шести тижнів дівчата розвивали бізнес-навички – дізнавалися, я...

READ YOURSELF

Наші здобувачі втілюють свої мрії в життя! 14 july 2022

49 випускників кафедри технології оздоровчих продуктів гідно представили свої дипломні роботи та проекти

На кафедрі технології оздоровчих продуктів завершилися захисти бакалаврських і магістерських робіт студентів денної, заочної та заочної/скороченої форми навчання за спеціальністю 181 «Харчові технології». За період роботи Екзаменаційної комісії відбулися 6 захистів дипломних проектів і робіт, на яких були розглянуті 18 дипломних проектів бакалаврі...

READ YOURSELF

49 випускників кафедри технології оздоровчих продуктів гідно представили свої дипломні роботи та проекти 26 february 2019

Тренінги від фахівців-практиків – частина навчального процесу на кафедрі технології хлібопекарських і кондитерських виробів

Викладачі та здобувачі кафедри технології хлібопекарських і кондитерських виробів взяли участь у вебінарі-тренінгу, організованому об’єднанням «Quality Consortium of Retailers», який провела тренерка, провідна аудиторка та виконавча директорка сертифікаційного органу «Grand Cert», докторка філософії Євгенія Новожилова. Згідно з програмою тренінгу ...

READ YOURSELF

Тренінги від фахівців-практиків – частина навчального процесу на кафедрі технології хлібопекарських і кондитерських виробів 09 june 2021