Н У Х Т

Профорієнтаційна команда НУХТ активно комунікує з майбутніми вступниками

28 жовтня 2025

Профорієнтаційна команда НУХТ активно комунікує з майбутніми вступниками

У рамках укладених договорів про співпрацю між університетом і закладами загальної середньої освіти столиці продовжується серія спільних профорієнтаційних заходів, спрямованих на підтримку професійного самовизначення молоді та ознайомлення майбутніх вступників із можливостями сучасної освіти в НУХТ.

15 жовтня профорієнтаційна команда університету гостинно вітала учнів Ліцею №33 міста Києва. У заході взяли участь заступник відповідального секретаря Приймальної комісії Артем Ущаповський, відповідальна за профорієнтаційну роботу факультету готельно-ресторанного та туристичного бізнесу імені проф. В. Ф. Доценка, доцентка Віра Зуйко, відповідальна за профорієнтаційну роботу Навчально-наукового інституту харчових технологій, професорка Оксана Шульга, відповідальний за профорієнтацію кафедри готельно-ресторанної справи Андрій Собін, заступниця декана факультету готельно-ресторанного та туристичного бізнесу імені проф. В. Ф. Доценка Олена Тищенко та активні представники студентського самоврядування.

Олена Тищенко прочитала для учнів змістовну лекцію «Здорова тарілка харчування українського школяра», де розповіла про важливість раціонального харчування та здорових звичок у повсякденному житті. Учні активно долучалися до інтерактиву, ставили запитання й брали участь у вікторині, під час якої формували власну «здорову тарілку». Після лекції на гостей чекала екскурсія факультетом ГРТБ, під час якої ліцеїсти побачили навчальні лабораторії та взяли участь у демонстраційних заняттях із дисциплін «Барна справа та організація роботи сомельє» та «Технологія продукції ресторанного господарства». Студенти 2-3 курсів продемонстрували свої навички приготування соусів і кави різними методами, а юні відвідувачі із захопленням занурилися в атмосферу творчості, професіоналізму та командної роботи.

Професорка Оксана Шульга провела майстер-клас «Визначення натуральності барвників у харчових продуктах», під час якого ліцеїсти досліджували зразки карамелі та визначали наявність природних барвників. Захід допоміг учням побачити, як теоретичні знання застосовуються на практиці, та ближче познайомитися з освітньою програмою «Технологічна експертиза та безпека харчової продукції».

А вже наступного дня, 16 жовтня, відбулися нові профорієнтаційні івенти.

На запрошення відповідальної секретарки Приймальної комісії НУХТ, доцентки Юлії Запорожець, активно долучилися до профорієнтаційної співпраці й студенти Київського фахового коледжу ресторанного господарства НУХТ, які відвідали кафедру процесів і апаратів харчових виробництв і кафедру експертизи харчових продуктів у межах святкування Дня працівника харчової промисловості. Гості ознайомилися з можливостями навчання в НУХТ та взяли участь у дослідженнях на спектрофотометрі, самостійно визначаючи натуральність барвників у солодощах під керівництвом професорки кафедри експертизи харчових продуктів Оксани Шульги.

Доцентка Віра Зуйко провела майстер-клас із мистецтва сервірування для учнів Ліцею №92 імені Івана Франка, під час якого ліцеїсти ознайомилися з принципами гостинності, естетики та ергономіки обслуговування. Разом зі студентами факультету готельно-ресторанного та туристичного бізнесу імені проф. В. Ф. Доценка вони взяли участь у практичному воркшопі, шукаючи помилки у представленому сервіруванні.

До серії спільних заходів долучився також колектив факультету автоматизації і комп’ютерних систем. Доцент кафедри інформаційних технологій, штучного інтелекту і кібербезпеки Андрій Мошенський провів для учнів Ліцею №33 майстер-клас «Сенсори в Інтернеті Речей». Під час заняття учні дізналися про створення «розумних» пристроїв, роботу сенсорних мереж LoRa та LoRaWAN, використання супутникових систем зв’язку й навіть ознайомилися з практичними прикладами складання власних IoT-пристроїв.

Профорієнтаційна команда НУХТ щиро вдячна адміністраціям Ліцею №33, Ліцею №92 імені Івана Франка та Київського фахового коледжу ресторанного господарства за плідну співпрацю й підтримку освітніх ініціатив. Такі зустрічі дають молоді можливість глибше пізнати світ харчових технологій, гостинності, сервісу, цифрових інновацій і зробити свідомий вибір майбутньої професії.

Опублікований: 28-10-2025
Читайте також:
Студенти-менеджери НУХТ – на лекції з логістики у Польщі

Здобувачі освітньої програми «Менеджмент» долучились до лекції з логістики на тему «Роль Польщі та України на новому шовковому шляху», яку англійською мовою прочитала PhD Едита Клоса-Команда з Вищої школи управління охороною праці у Катовіцах (Польща) 13 листопада 2024 року. Спікерка наголосила на ролі Польщі та України в контексті розвитку Нового...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Студенти-менеджери НУХТ – на лекції з логістики у Польщі 15 листопада 2024

Зустрічі, що визначають майбутнє

22 січня 2018 року в Кам’янець-Подільському коледжі харчової промисловості НУХТ відбулася зустріч доцента кафедри машин і апаратів харчових та фармацевтичних виробництв Олександра Чепелюка з викладачами коледжу та студентами, що навчаються за спеціальністю «Експлуатація та ремонт обладнання харчових виробництв». Фахівець розповів студентам про стр...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Зустрічі, що визначають майбутнє 23 січня 2018

Стежками Закарпаття на п'єдестал змагань зі спортивного орієнтування

Наприкінці жовтня 2023 року в м. Ужгород відбувся Чемпіонат України та Всеукраїнські змагання, присвячені 60-річчю спортивного орієнтування в Україні. У змаганнях брали участь понад 100 команд із 540 спортсменів з 18 областей України, м. Києва та інших країн Європейського Союзу – Словакії, Румунії, Литви, Чехії та Норвегії. Організаторами змагань ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Стежками Закарпаття на п'єдестал змагань зі спортивного орієнтування 03 листопада 2023

Маркетингові тренди веганських брендів

Їсти м’ясо нормально. Їсти тварин дивно. Це слоган українського веганського бренду Еat me Аt. Маркетингові тренди у Vegan Food: новинка чи забута репресована частина української історії початку ХХ століття, що повернулась на наш ринок вже як західноєвропейський тренд? Просто модне віяння чи щось більше? Якими насправді є мотиви споживачів веганськи...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Маркетингові тренди веганських брендів 23 вересня 2024