Здобувачі освіти кафедри маркетингу активно беруть участь в університетських заходах і вражають аудиторію науковою новизною та креативністю своїх досліджень.
Нещодавно студентка спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» Євгенія Анікеєнко здобула одне із призових місць на ІХ Міжнародній науково-практичній конференції «Внесок молодих вчених у розбудову сучасного менеджменту підприємств», розділивши його із Ольгою Яровенко.
Доповідь Євгенії «Покоління Y-ІГРЕКІВ у ролі персоналу підприємств» (керівниця – доцентка Діана Грищенко) викликала значну цікавість не лише у студентів, але й у викладачів. Студентка розповіла про теорію поколінь Нейла Хоува та Вільяма Штрауса, а також про дослідження Євгенії Заміс та Євгенія Новікова, які адаптували цю теорію для пострадянського простору. Із доповіді Євгенії молоді вчені та їхні викладачі дізналися, хто такі Y-ІГРЕКИ, що спільного є у людей цього покоління, і чи є відмінності між українськими та західними міленіумами. Зокрема, висвітлювались факти, що вплинули на психологію Y-покоління, та розглядалася специфіка його ставлення до бізнесу, проблем суспільства, поглядів на працевлаштування та кар’єрне зростання.
Доповідь викликала жваве обговорення, а наукове дослідження Євгенії відрізнялося творчим підходом і глибоким розкриттям питань, актуальних для майбутнього підприємця. Крім того, матеріал доповнювали дані дослідження компанії «Делойт» 2020 року.
Вітаємо наших майбутніх підприємців! Подальших їм успіхів на шляху до однієї із найпрестижніших професій!