Н У Х Т

Інновації у поліграфії на REX-T-REX-2025

19 вересня 2025

Інновації у поліграфії на REX-T-REX-2025

Здобувачі освітньої програми «Комп’ютерні технології дизайну та виготовлення упаковки» разом із доценткою кафедри машин і апаратів харчових та фармацевтичних виробництв Наталією Кулик відвідали виставку друку та реклами REX-T-REX, експоненти якої розкрили їм інновації у поліграфії – використання штучного інтелекту для оптимізації виробничих процесів, додрукарській підготовці, покращенні якості зображень, виправлення типових помилок клієнтів тощо.

Нині у тренді – персоналізація, інтерактивність, екологічна свідомість, візуалізація, прагнення української ідентичності.

Незмінними залишаються добрі друзі нашого університету – фахівці підприємств поліграфічної та пакувальної галузі, які залюбки діляться досвідом зі студентами, мотивують вчитися та пізнавати нове, а після завершення навчання пропонують цікаву творчу роботу.

Опублікований: 19-09-2025
Читайте також:
Онлайн-програма для здобувачів освіти «Startup 0 – 1»

Здобувачі освіти нашого університету запрошуються на двотижневу онлайн-програму «Startup 0 – 1», спрямовану на розвиток інноваційних проєктів і підприємницьких навичок серед молоді. Учасниками можуть бути всі, хто ще не має інноваційних ідей, але бажає розвиватися в цьому напрямі, а також ті, хто вже має команду, але тільки на старті розвитку інно...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Онлайн-програма для здобувачів освіти «Startup 0 – 1» 25 липня 2025

До успішного майбутнього з НУХТ: відбувся День вступника

До початку вступної кампанії залишається обмаль часу, тож майбутні вступники та їх батьки проявляють неабияку активність у пошуках закладу освіти з якісною підготовкою фахівців. Найліпший варіант отримати повну картину освітніх можливостей, розкрити для себе переваги та відчути атмосферу студентсько-викладацького середовища – відвідати День вступни...

ЧИТАТИ ДАЛІ

До успішного майбутнього з НУХТ: відбувся День вступника 21 червня 2024

Здобувачам-маркетологам і менеджерам: як побудувати бренд роботодавця, що приваблює таланти

13 жовтня відбулася гостьова онлайн-лекція від мережі АЗК «ОККО» на тему «Алгоритм побудови бренду роботодавця: для залучення та утримання талантів» для здобувачів спеціальностей «Маркетинг» і «Менеджмент» освітніх ступенів «бакалавр», «магістр» і «доктор філософії». Спікеркою стала Любов Шинкарьова – старшв фахівчиня із розвитку бренду роботодавця...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Здобувачам-маркетологам і менеджерам: як побудувати бренд роботодавця, що приваблює таланти 15 жовтня 2025

Гендерні питання в роботах української мисткині вивчали першокурсники спеціальності «Реклама та зв’язки з громадськістю»

Американський дім приєднався до міжнародної мистецької ініціативи UN Women Ukraine’s HeForShe Arts Week 2019. У рамках ініціативи тут працює виставка української мисткині Марії Прошковської «LATE». Арт-проект «LATE» досліджує гендерні питання і акцентує увагу на певних аспектах і проблемах, які зокрема стосуються життя жінок у сучасному суспільств...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Гендерні питання в роботах української мисткині вивчали першокурсники спеціальності «Реклама та зв’язки з громадськістю» 11 квітня 2019