У сучасному світі обмін знаннями – потужний інструмент для опанування нових методик та їх інтеграції в свою викладацьку й дослідницьку діяльність.
Доцентка кафедри маркетингу Аліна Бергер взяла участь в освітньому online- інтенсиві «KNU Teach Week 4» від платформи «KNU Professionals».
Онлайн-курс включав тематичні воркшопи від експертів з бізнесу та фахівців Київського національного університету імені Тараса Шевченка: «Що варто знати викладачу про тренди ринку праці та як мотивувати студентів» від Genesis; «Залученість як один із основних компонентів освітнього процесу» від ректора КНУ імені Тараса Шевченка Володимира Бугрова; «Дуальна освiта: проблеми та виклики впровадження» від SoftServe; «Як виступати перед публікою так, щоб запам'ятатися» від KPMG; «Тайм-менеджмент для освітян» від ПриватБанку; «Міжнародні можливості для викладачів і співробітників» від КНУ імені Тараса Шевченка; «Правила online-комунікації» від Yalantis; «Емоційний інтелект: основа незламності в буремні часи, шлях розквіту в часи зростання» від UKRSIBBANK; «Roadmap у світі грантів. Як отримати свій перший?» від Tera Monada.
Викладачка нашого університету сповна скористалася можливістю прямого спілкування з роботодавцями різних профілів як фахівцями і майбутніми стейкхолдерами. Здобуті нові навички та знання будуть інтегровані в освітній процес здобувачів спеціальностей 061 «Журналістика», 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність».