Кафедрою маркетингу організований майстер-клас для студентів спеціальностей «Реклама та зв’язки з громадськістю», «Маркетинг» й «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» з метою поглибленого вивчення дисципліни «Поведінка споживачів».
Майстер-клас був проведений науковцем-практиком Сергієм Романюхою (доктор філософії в галузі психології, магістр маркетингу, провідний спеціаліст по ZMET в ТОВ «Лабораторія мозку», менеджер проектів в ТОВ «Рітейл груп», мережі «Велика кишеня», «Велмарт», «ВК Експрес», «Green Hills»).
У межах заходу говорили, що споживач – це не тільки «володар гаманця», це складна функціональна система прийняття рішень на підставі складних процесів порівняння, ототожнення, впізнавання, узагальнення; що головним «споживачем» завжди є мозок і складна система психіки людини; як безумовні і умовні рефлекси «диктують» програми споживчого вибору; суть моделі ZMET і її роль у зародженні нейромаркетингу, про інші важливі «штучки», які керують нами через стрижневі архетипи.
Здобуття студентами знань і навичок моделювання споживчого попиту формує їх важливу перевагу на ринку праці, а здобуті в процесі навчання численні фахові компетенції є основою кар’єрного зростання випускників кафедри маркетингу.