Вперше в історії кафедри маркетингу захисти кваліфікаційних робіт студентів на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності 075 «Маркетинг» відбулися онлайн.
Протягом тижня Екзаменаційна комісія, у складі якої працювали професор Ольга Пєтухова (голова), доценти Світлана Розумей, Наталія Скригун і Лариса Капінус, секретар Людмила Чорноус, прослухала багато студентських доповідей, що представили свої дослідження та маркетингові заходи для покращення бізнес-діяльності підприємств харчової промисловості у формі презентацій на онлайн-платформі Zoom.
Здобувачі вивчали поведінку споживачів і складові комплексу маркетингу підприємств, розробляли маркетингові стратегії розвитку та стратегічні цілі підприємств, оцінювали сегменти ринку та конкурентні переваги продукції, визначали цільову аудиторію підприємств і розробляли шляхи оптимізації асортименту продукції.
Написання та захисти кваліфікаційних робіт стали для здобувачів і викладачів кафедри маркетингу новим видом роботи. Усі відкрили для себе цікаві онлайн-сервіси та ресурси, напрацювали скіли навчання через електронні засоби комунікацій.
Не зважаючи на нестандартні підходи до захисту робіт, студенти на достойному рівні представили свої дослідження, впевнено відповідали на задані питання.
Члени Екзаменаційної комісії відзначили високий рівень робіт Світлани Колодюк, Маргарити Петрович, Тетяни Наумко, Вікторії Гром, Яни Фільченкової, Антона Гирби, Христини Роженко та Віри Величко, а авторам рекомендували видати дипломи з відзнакою.
Викладачі щиро вітають своїх випускників із присвоєнням освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності «Маркетинг» і вірять у їх самореалізацію, професійну кар’єру, втілення в реальність всіх амбіцій та задумів. Нехай отримані знання будуть опорою у житті наших бакалаврів-маркетологів!