Н У Х Т

Інноваційні методики викладання дисциплін опановують викладачі кафедри екологічної безпеки і охорони праці

05 квітня 2019

Інноваційні методики викладання дисциплін опановують викладачі кафедри екологічної безпеки і охорони праці

Метою викладача в процесі викладання дисципліни стає безпосередня передача інформації, а також вміння визначати проблеми, позначати дискусійні моменти та орієнтувати студентів, де саме можна отримати відомості з того чи іншого питання. Про інноваційні моделі навчання дізналися викладачі кафедри екологічної безпеки і охорони праці з доповіді доцента кафедри Наталії Володченкової.

Присутні на семінарі мали змогу ознайомитися з однією із інноваційних методик – використання інтерактивної моделі. Одним зі способів інтерактивної моделі навчання є використання у навчальному процесі пакету хмарних сервісів Google Suite for Education, зокрема безкоштовного веб-сервісу Google Classroom. Ця навчальна платформа створена Google для навчальних закладів із метою спрощення створення, поширення завдань безпаперовим шляхом. Основна мета сервісу – прискорити процес поширення файлів між викладачами і студентами.

Така модель навчання передбачає моделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор, спільне вирішення проблем. Виключається домінування будь-якого учасника навчального процесу або будь-якої ідеї. З об'єкта впливу студент стає суб'єктом взаємодії, він сам бере активну участь у процесі навчання, прямуючи своїм індивідуальним маршрутом.

Перевагами Google Classroom є простота у використанні, безкоштовність і високий рівень доступності, можливість дистанційного та індивідуального навчання, використання як групових, так і індивідуальних форм роботи. Навчання не обмежується лише університетом. Матеріали, розміщені на хмарі, студенти можуть переглядати вдома для повторення вивченого, або ж для того, щоб краще розібратись у темі, якщо при вивчені було щось незрозуміло.

 

Опублікований: 05-04-2019
Читайте також:
Профорієнтаційний БІОмарафон – триває!

Продовжується один із найважливіших періодів для кожного старшокласника та разом із ними для батьків – тяготи вибору вищого навчального закладу та майбутньої спеціальності. Як показує практика, не тільки гарна реклама може дати необхідну інформацію для такого вибору, а ще більш інформативним може бути спілкуванням з її носіями. Тому наші випускові ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Профорієнтаційний БІОмарафон – триває! 02 грудня 2019

Додатковий набір до НУХТ триває: розпочалося приймання заяв до магістратури

Сьогодні розпочалося приймання заяв і документів для участі у конкурсному відборі від вступників до магістратури в рамках додаткового набору до нашого університету. Вступити на небюджетні конкурсні пропозиції за усіма спеціальностями НУХТ можуть ті, хто пропустив основний набір вступної кампанії чи не виконав вимоги до зарахування для навчання в ун...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Додатковий набір до НУХТ триває: розпочалося приймання заяв до магістратури 18 вересня 2024

Актуальні питання сьогодення на відкритій лекції викладача кафедри технології цукру і підготовки води

Доцент кафедри технології цукру і підготовки води Наталія Чернова прочитала відкриту лекцію «Знезараження води. Знезараження води озоном» для студентів збірної групи ЦВ-4-10+ск із дисципліни «Технології питної води та води для харчових виробництв». На занятті були присутні викладачі кафедри. Впродовж лекції були розглянуті основні теоретичні відом...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Актуальні питання сьогодення на відкритій лекції викладача кафедри технології цукру і підготовки води 03 грудня 2019

Міждисциплінарність і профорієнтованість – основа якісної сучасної освіти

Міждисциплінарний підхід у навчанні відомий ще з античних часів, а останнім часом він набуває все більшу актуальність. Однак його практичне застосування в основному обмежується сферами вищої освіти й вивчення мов. У сфері ж середньої освіти даний підхід лише набуває популярності і поширення. Прихильники підходу вважають, що його правильне застосува...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Міждисциплінарність і профорієнтованість – основа якісної сучасної освіти 13 березня 2019