Метою викладача в процесі викладання дисципліни стає безпосередня передача інформації, а також вміння визначати проблеми, позначати дискусійні моменти та орієнтувати студентів, де саме можна отримати відомості з того чи іншого питання. Про інноваційні моделі навчання дізналися викладачі кафедри екологічної безпеки і охорони праці з доповіді доцента кафедри Наталії Володченкової.
Присутні на семінарі мали змогу ознайомитися з однією із інноваційних методик – використання інтерактивної моделі. Одним зі способів інтерактивної моделі навчання є використання у навчальному процесі пакету хмарних сервісів Google Suite for Education, зокрема безкоштовного веб-сервісу Google Classroom. Ця навчальна платформа створена Google для навчальних закладів із метою спрощення створення, поширення завдань безпаперовим шляхом. Основна мета сервісу – прискорити процес поширення файлів між викладачами і студентами.
Така модель навчання передбачає моделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор, спільне вирішення проблем. Виключається домінування будь-якого учасника навчального процесу або будь-якої ідеї. З об'єкта впливу студент стає суб'єктом взаємодії, він сам бере активну участь у процесі навчання, прямуючи своїм індивідуальним маршрутом.
Перевагами Google Classroom є простота у використанні, безкоштовність і високий рівень доступності, можливість дистанційного та індивідуального навчання, використання як групових, так і індивідуальних форм роботи. Навчання не обмежується лише університетом. Матеріали, розміщені на хмарі, студенти можуть переглядати вдома для повторення вивченого, або ж для того, щоб краще розібратись у темі, якщо при вивчені було щось незрозуміло.