Н У Х Т

На кого має бути схожим рекламний герой: лайфхаки від здобувачів кафедри маркетингу

03 жовтня 2022

На кого має бути схожим рекламний герой: лайфхаки від здобувачів кафедри маркетингу

Студентський гурток кафедри маркетингу «Інтелектуал» продовжив свою роботу, і цього разу дослідження знову стосувались реклами й копірайтингу.

Копірайтер і цільова аудиторія: хто вони один для одного? Яка роль відводиться рекламному герою у заочному діалозі копірайтера і споживачів? І на кого має бути схожим цей загадковий герой, щоб рекламне повідомлення мало потрібний ефект? Про це і не тільки говорили студенти та викладачі кафедри маркетингу на черговій секції гуртка.

Воєнні події вносять свої корективи, тому засідання проходили і в онлайн, і в аудиторії, і навіть в укритті, що не завадило маркетологам-інтелектуалам провести час із користю та цікаво. Як доповідачі у гуртку взяли участь студенти спеціальності 075 «Маркетинг» Анастасія Папуша, Анна Лещенко, Володимир Шатайло, Кирило Сухін і Костянтин Шамрай.

Хлопці розповіли про тонкощі таємничої взаємодії «Споживач – рекламний герой», а дівчата продемонстрували приклади вдалих і невдалих рекламних зображень і текстів. То кого ж споживач повинен бачити у рекламному герої? Звісно, себе, свою життєву ситуацію та проблеми. Але виявилось, і тут є багато можливостей. Майбутні маркетологи відкрили секрети цікавих варіацій рекламного Я-героя: від ідеалізації до викриття, і навіть запропонували зазирнути у підсвідомість клієнта, створивши у рекламі його психологічного двійника. А крім того, доповідачі підготували цікаві приклади реклами-мюзиклу та використання у ролику символічного персонажа.

Добре проведений час, обмін досвідом і свіжими ідеями, а також гарні фото на пам'ять – калейдоскоп теплих осінніх днів дружньої родини кафедри маркетингу. Викладачі й здобувачі планують розвивати студентський гурток і надалі, запалюючи вогники творчих ідей та наближаючи Перемогу силами освітнього фронту.

Опублікований: 03-10-2022
Читайте також:
Про популярний продукт на відкритій лекції доцентки кафедри технології хлібопекарських і кондитерських виробів

Доцентка кафедри технології хлібопекарських і кондитерських виробів Лариса Михонік прочитала відкриту лекцію з дисципліни «Загальні харчові технології» для здобувачів освітнього ступеня «Бакалавр» спеціальності «Біотехнології та біоінженерія». Тема лекції була присвячена технології макаронних виробів, продукту, який популярний у всьому світі. Мака...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Про популярний продукт на відкритій лекції доцентки кафедри технології хлібопекарських і кондитерських виробів 15 лютого 2023

Міжнародний День Землі на кафедрі іноземних мов професійного спрямування

Цікавий захід до Міжнародного Дня Землі, що святкується 22 квітня, викладач кафедри іноземних мов професійного спрямування Людмила Власенко провела зі студентами 1 курсу спеціальності «Екологія». Світ відзначає День Землі (англ. – Earth Day) двічі: один раз із миротворчою і гуманістичною метою – в день весняного рівнодення (20 березня цього року),...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Міжнародний День Землі на кафедрі іноземних мов професійного спрямування 23 квітня 2018

Наш центр колективного користування науковим обладнанням може отримати фінансування від держави на модернізацію

Міністерство освіти і науки України розпочинає добір заявок на фінансову допомогу з підтримки діяльності та модернізації центрів колективного користування науковим обладнанням. Його мета – забезпечити енергетичну стійкість, незалежність і розвиток матеріально-технічної бази дослідницької інфраструктури країни. МОН планує оснастити 20 провідних цен...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Наш центр колективного користування науковим обладнанням може отримати фінансування від держави на модернізацію 13 серпня 2024

Як вдало реалізуватися в сучасному світі дізналися студенти-фінансисти

20 березня 2019 року на запрошення доцента кафедри фінансів Олени Гнатенко відбулася змістовна і результативна зустріч з Ігорем Горденчуком – магістром інноваційно-інвестиційної діяльності, засновником бренду «33 ореха.com.ua», співзасновником онлайн-школи творчої професії майбутнього «ArtScriber», комерційним директором «ЛеОрганік» (видобуток и пр...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Як вдало реалізуватися в сучасному світі дізналися студенти-фінансисти 21 березня 2019