Студентський гурток кафедри маркетингу «Інтелектуал» продовжив свою роботу, і цього разу дослідження знову стосувались реклами й копірайтингу.
Копірайтер і цільова аудиторія: хто вони один для одного? Яка роль відводиться рекламному герою у заочному діалозі копірайтера і споживачів? І на кого має бути схожим цей загадковий герой, щоб рекламне повідомлення мало потрібний ефект? Про це і не тільки говорили студенти та викладачі кафедри маркетингу на черговій секції гуртка.
Воєнні події вносять свої корективи, тому засідання проходили і в онлайн, і в аудиторії, і навіть в укритті, що не завадило маркетологам-інтелектуалам провести час із користю та цікаво. Як доповідачі у гуртку взяли участь студенти спеціальності 075 «Маркетинг» Анастасія Папуша, Анна Лещенко, Володимир Шатайло, Кирило Сухін і Костянтин Шамрай.
Хлопці розповіли про тонкощі таємничої взаємодії «Споживач – рекламний герой», а дівчата продемонстрували приклади вдалих і невдалих рекламних зображень і текстів. То кого ж споживач повинен бачити у рекламному герої? Звісно, себе, свою життєву ситуацію та проблеми. Але виявилось, і тут є багато можливостей. Майбутні маркетологи відкрили секрети цікавих варіацій рекламного Я-героя: від ідеалізації до викриття, і навіть запропонували зазирнути у підсвідомість клієнта, створивши у рекламі його психологічного двійника. А крім того, доповідачі підготували цікаві приклади реклами-мюзиклу та використання у ролику символічного персонажа.
Добре проведений час, обмін досвідом і свіжими ідеями, а також гарні фото на пам'ять – калейдоскоп теплих осінніх днів дружньої родини кафедри маркетингу. Викладачі й здобувачі планують розвивати студентський гурток і надалі, запалюючи вогники творчих ідей та наближаючи Перемогу силами освітнього фронту.