Н У Х Т

На кого має бути схожим рекламний герой: лайфхаки від здобувачів кафедри маркетингу

03 жовтня 2022

На кого має бути схожим рекламний герой: лайфхаки від здобувачів кафедри маркетингу

Студентський гурток кафедри маркетингу «Інтелектуал» продовжив свою роботу, і цього разу дослідження знову стосувались реклами й копірайтингу.

Копірайтер і цільова аудиторія: хто вони один для одного? Яка роль відводиться рекламному герою у заочному діалозі копірайтера і споживачів? І на кого має бути схожим цей загадковий герой, щоб рекламне повідомлення мало потрібний ефект? Про це і не тільки говорили студенти та викладачі кафедри маркетингу на черговій секції гуртка.

Воєнні події вносять свої корективи, тому засідання проходили і в онлайн, і в аудиторії, і навіть в укритті, що не завадило маркетологам-інтелектуалам провести час із користю та цікаво. Як доповідачі у гуртку взяли участь студенти спеціальності 075 «Маркетинг» Анастасія Папуша, Анна Лещенко, Володимир Шатайло, Кирило Сухін і Костянтин Шамрай.

Хлопці розповіли про тонкощі таємничої взаємодії «Споживач – рекламний герой», а дівчата продемонстрували приклади вдалих і невдалих рекламних зображень і текстів. То кого ж споживач повинен бачити у рекламному герої? Звісно, себе, свою життєву ситуацію та проблеми. Але виявилось, і тут є багато можливостей. Майбутні маркетологи відкрили секрети цікавих варіацій рекламного Я-героя: від ідеалізації до викриття, і навіть запропонували зазирнути у підсвідомість клієнта, створивши у рекламі його психологічного двійника. А крім того, доповідачі підготували цікаві приклади реклами-мюзиклу та використання у ролику символічного персонажа.

Добре проведений час, обмін досвідом і свіжими ідеями, а також гарні фото на пам'ять – калейдоскоп теплих осінніх днів дружньої родини кафедри маркетингу. Викладачі й здобувачі планують розвивати студентський гурток і надалі, запалюючи вогники творчих ідей та наближаючи Перемогу силами освітнього фронту.

Опублікований: 03-10-2022
Читайте також:
Завершилася ознайомлювально-виробнича практика на кафедрі технології хлібопекарських і кондитерських виробів

На кафедрі технології хлібопекарських і кондитерських виробів завершилася ознайомлювально-виробнича практика для студентів ІІ курсу Навчально-наукового інституту харчових технологій. Під час практики студенти разом із керівниками практики, доцентом Анною Грищенко, асистентами Юлією Звягінцевою-Семенець, Людмилою Бурченко та Оксаною Онофрійчук відв...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Завершилася ознайомлювально-виробнича практика на кафедрі технології хлібопекарських і кондитерських виробів 17 лютого 2020

Тонкощі проєктування й дизайну підприємств готельного та ресторанного господарства від фахівців-практиків

На кафедрі готельно-ресторанної справи активно тривають гостьові лекторії від стейкхолдерів, представників бізнесу та роботодавців індустрії гостинності. Цього разу четвертокурсники спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа» в рамках вивчення дисципліни «Проєктування та дизайн підприємств готельного та ресторанного господарства» слухали лекцію...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Тонкощі проєктування й дизайну підприємств готельного та ресторанного господарства від фахівців-практиків 14 березня 2025

Сучасні навчальні технології впроваджують викладачки кафедри готельно-ресторанної справи

Викладачки кафедри готельно-ресторанної справи, лекторки дисциплін Ольга Пушка і Олена Шидловській постійно прагнуть до удосконалення освітнього процесу і поруч з традиційними формами занять впроваджують сучасні навчальні технології. Тож у рамках вивчення дисциплін «Барна справа та організація роботи сомел’є» і «Ресторанна справа» відбулися виїзні...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Сучасні навчальні технології впроваджують викладачки кафедри готельно-ресторанної справи 17 вересня 2021

Боротися зі стресом навчила здобувачів кафедри економіки і права фахівчиня корпорації «Arterium»

Ефективним навчання може бути лише у стані рівноваги і відсутності стресу. З метою надання практичних порад, як цього досягти, кафедра економіки і права разом із корпорацією «Arterium» провели тренінг на тему «Стресменеджмент». Спікеркою (тренеркою) виступила менеджерка з розвитку персоналу корпорації «Arterium» Ольга Назарук. Слухачами-учасниками...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Боротися зі стресом навчила здобувачів кафедри економіки і права фахівчиня корпорації «Arterium» 23 жовтня 2023