Н У Х Т

На кого має бути схожим рекламний герой: лайфхаки від здобувачів кафедри маркетингу

03 жовтня 2022

На кого має бути схожим рекламний герой: лайфхаки від здобувачів кафедри маркетингу

Студентський гурток кафедри маркетингу «Інтелектуал» продовжив свою роботу, і цього разу дослідження знову стосувались реклами й копірайтингу.

Копірайтер і цільова аудиторія: хто вони один для одного? Яка роль відводиться рекламному герою у заочному діалозі копірайтера і споживачів? І на кого має бути схожим цей загадковий герой, щоб рекламне повідомлення мало потрібний ефект? Про це і не тільки говорили студенти та викладачі кафедри маркетингу на черговій секції гуртка.

Воєнні події вносять свої корективи, тому засідання проходили і в онлайн, і в аудиторії, і навіть в укритті, що не завадило маркетологам-інтелектуалам провести час із користю та цікаво. Як доповідачі у гуртку взяли участь студенти спеціальності 075 «Маркетинг» Анастасія Папуша, Анна Лещенко, Володимир Шатайло, Кирило Сухін і Костянтин Шамрай.

Хлопці розповіли про тонкощі таємничої взаємодії «Споживач – рекламний герой», а дівчата продемонстрували приклади вдалих і невдалих рекламних зображень і текстів. То кого ж споживач повинен бачити у рекламному герої? Звісно, себе, свою життєву ситуацію та проблеми. Але виявилось, і тут є багато можливостей. Майбутні маркетологи відкрили секрети цікавих варіацій рекламного Я-героя: від ідеалізації до викриття, і навіть запропонували зазирнути у підсвідомість клієнта, створивши у рекламі його психологічного двійника. А крім того, доповідачі підготували цікаві приклади реклами-мюзиклу та використання у ролику символічного персонажа.

Добре проведений час, обмін досвідом і свіжими ідеями, а також гарні фото на пам'ять – калейдоскоп теплих осінніх днів дружньої родини кафедри маркетингу. Викладачі й здобувачі планують розвивати студентський гурток і надалі, запалюючи вогники творчих ідей та наближаючи Перемогу силами освітнього фронту.

Опублікований: 03-10-2022
Читайте також:
Про організацію навчального процесу в університеті з 16 листопада 2020 р.

Відповідно до рекомендацій Міністерства освіти і науки України (лист 1/9-626 від 13.11. 2020) та наказу по університету №114 від 9 жовтня 2020 року в університеті продовжується навчання в дистанційному режимі для всіх видів занять.

ЧИТАТИ ДАЛІ

Про організацію навчального процесу в університеті з 16 листопада 2020 р. 13 листопада 2020

Студенти-екологи долучилися до вирішення екологічних проблем молокопереробних підприємств

Період практики для студента – один із важливих етапів навчання, адже можна випробувати отримані в університеті знання. Ділом підтвердити теорію поспішили наші студенти-екологи, адже для 4 курсу розпочалася виробнича та переддипломна практики. Зокрема, Аліна Семенюк і Тетяна Яцюк намагалися впоратися з екологічними проблемами молокопереробних підп...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Студенти-екологи долучилися до вирішення екологічних проблем молокопереробних підприємств 19 лютого 2018

НУХТ – у ТОП-50 наукометричного моніторингу вишів України!

Днями був оприлюднений щорічний рейтинг українських закладів вищої освіти за показниками даних наукометричної бази SciVerse Scopus, ранжування у якому відбувається за показниками цитованості наукових статей, опублікованих закладами освіти або їхніми фахівцями. У квітневому рейтингу 2023 року наш університет посів 45 місце з 204 українських вишів, ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

НУХТ – у ТОП-50 наукометричного моніторингу вишів України! 26 квітня 2023

Підтримуємо високий рівень магістерських робіт менеджерів, незважаючи на виклики війни

У Навчально-науковому інституті економіки і управління завершено сесію захистів магістерських дипломних робіт за освітньо-професійною програмою «Менеджмент організацій і адміністрування». Наші здобувачі освіти вкотре продемонстрували здатність генерувати продуктивні управлінські рішення, незважаючи на складні умови воєнного часу. Наші магістри – ц...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Підтримуємо високий рівень магістерських робіт менеджерів, незважаючи на виклики війни 26 лютого 2024