У Навчально-науковому інституті економіки і управління тривають планові відкриті заняття в різних форматах.
Нещодавно відбулася відкрита лекція старшого викладача кафедри маркетингу Валерія Стахурського з дисципліни «Основи підприємництва». На виконання наказу по НУХТ №103 від 11 вересня 2020 року «Про організацію навчального процесу в період з 14.09.2020 р. по 27.09.2020 р.» пара проводилась у режимі онлайн із допомогою платформи Zoom. Лекція була прочитана для студентів-першокурсників спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність».
Тема лекції «Прибуток і прибутковість – кінцева мета підприємця» є однією з ключових для майбутніх людей бізнесу. Лектор детально пояснив, що розуміють під поняттям «прибуток», навів його різновиди та які складові формують цей головний результат підприємницької діяльності. Складний, на перший погляд, алгоритм розрахунку прибутку був поданий чітко і зрозуміло, а мультимедійні технології стали чудовим візуальним доповненням словам лектора. Студенти-підприємці дізналися також про різновиди показників рентабельності та усі нюанси їх розрахунків. Найбільш цікавими стали приклади з особистої практики викладача, який протягом багатьох років надавав консалтингові послуги відомим українським підприємствам.
На виконання наказу НУХТ №107 від 25 вересня 2020 року «Про організацію навчального процесу в період з 28.09.2020 р. по 11.10.2020 р.» відкрита лекція доцентки кафедри маркетингу Ольги Крайнюченко із дисципліни «Концептуальні засади наукової творчості» для здобувачів 2 курсу спеціальності 075 «Маркетинг» на тему «Загальні вимоги до оформлення навчально-наукових робіт здобувачів» відбулася в аудиторії.
Лектор розповіла про оформлення курсових і дипломних робіт, тез і статей. Детально зупинилася на питаннях оформлення змісту власного дослідження. Показала на прикладах, як доповнювати текст навчально-наукових робіт ілюстративним матеріалом у вигляді графіків, діаграм, схем тощо. Ознайомила із секретами правильного формування таблиць, їхнього наповнення, нумерації та перенесення на наступну сторінку.
Також викладач детально зупинилася на питаннях оформлення літератури та посилання до наукових робіт. Вона розповіла про три основні стандарти оформлення джерел у списку бібліографічних посилань: український стандарт ДСТУ 8302:2015, стиль американської психологічної асоціації (APA Style) та Гарвардський стиль (Harvard referencing style).
Заняття позитивно оцінили колеги лекторів – завідувачка кафедри маркетингу Ольга Пєтухова та весь професорсько-викладацький склад кафедри, а студенти з нетерпінням чекають на нові зустрічі з викладачами.