Н У Х Т

Магістранти-маркетологи на Media Challenge by Dentsu Aegis Network Ukraine

08 травня 2018

Магістранти-маркетологи на Media Challenge by Dentsu Aegis Network Ukraine

Студенти 1-го курсу магістратури спеціальності «Маркетинг» Катерина Москаленко, Вікторія Савчук та Олександр Червоний взяли участь у медіа-челенджі, який відбувся у бізнес центрі «Європасаж» за підтримки студентської організації STUD-POINT та компанії Dentsu Aegis Network Ukraine.

Медіа-захід відбувався у декілька етапів: реєстрація учасників і ретельний відбір команд для розв’язання кейсу компанії Dentsu Aegis Network Ukraine; оголошення 10-ти обраних команд для вирішення кейсу; бізнес-зустріч учасників із топ-менеджерами Dentsu Aegis Network Ukraine в головному офісі компанії, на якій професіонали медіа-сфери поділилися секретами роботи в рекламі; час на вирішення бізнес-кейсу; фінал: презентація проектів 3-ох команд-фіналістів в офісі компанії Dentsu Aegis Network Ukraine.

Для 10-ти команд-учасників була проведена бізнес-зустріч із досвідченими професіоналами своєї справи Павлом Таяновським, Chief of Transformation Carat Ukraine, та Оксаною Стєхіною, Business Development Director Dentsu Aegis Network Ukraine. Протягом бізнес-зустрічі Павло Таяновський відповів на питання: «З якої сторони підступитися до брифу; або Як задати правильне питання», а Оксана Стєхіна відкрила секрети професійних та успішних презентацій доповіддю «Лайфхаки успішної презентації». Обидві теми є дуже актуальними у сучасному рекламному бізнесі, після яких всі учасники мали можливість збагатити свої знання й навички, як у медіа-сфері, так і в мистецтві презентації.

За результатами медіа-челенджу всі 10 команд-учасників мали можливість бути частиною фінального етапу челенджу. У цей день також відбулася міні-екскурсія до деяких із офісних приміщень холдингу Dentsu Aegis Network Ukraine, під час якої учасники могли приєднатися до щоденної ранкової зарядки працівників компанії

Перемогу здобула найсильніша команда, у складі якої були молоді спеціалісти медіа- та рекламної сфери. Дуже цікаві та професійні проекти були презентовані у фіналі, на прикладі і досвіді яких студенти мали можливість збагатити свої знання. Але головне, що, не зважаючи на досвід і попередні досягнення учасників, журі челенджу звертало увагу саме на те, як міркують та як подають свої ідеї учасники саме зараз.

Після оголошення переможців заходу та вручення відзнак яскравим учасникам і проектам всі бажаючі насолодилися смачним тортиком від компанії Dentsu Aegis Network Ukraine.

Отже, для досягнення успіху, необхідно якомога частіше виходити за межі своєї зони комфорту, а також використовувати всі можливості, які пропонує зовнішній світ – а їх сьогодні таке розмаїття.

Опублікований: 08-05-2018
Читайте також:
У новому випуску журналу «Вища школа» опублікована стаття про підготовку у нашому університеті фахівців з аюрведи

Нарешті, після усіх карантинних затримок вийшов № 2 журналу «Вища школа». Одна з тем випуску – робота нашого університету, зокрема «Мистецтво аюрведи, як складова системи освіти в НУХТ». У березні 2020 року, тоді ще ректор університету, професор Анатолій Українець написав цю статтю для журналу. У ній він розкрив особливості системи аюрведи та її ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

У новому випуску журналу «Вища школа» опублікована стаття про підготовку у нашому університеті фахівців з аюрведи 10 липня 2020

Фахівці Науково-технічної бібліотеки провели вебінар

4 лютого у форматі Zoom-конференції відбувся вебінар «Можливості платформи ScienceDirect. Або як отримати максимум користі?». Під час зустрічі фахівцями Науково-технічної бібліотеки університету були розкриті питання роботи платформи ScienceDirect, яка є найбільшою базою даних компанії Elsevier. Зокрема – створення облікового запису, можливість пе...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Фахівці Науково-технічної бібліотеки провели вебінар 04 лютого 2021

Конкурс на кращу рекламу

У Смілянському коледжі харчових технологій НУХТ в межах декади фахових дисциплін економічного циклу відбувся Конкурс на кращу рекламу серед студентів другого та третього курсів спеціальності «Маркетингова діяльність». Організували захід викладачі комісії фахових дисциплін економічного циклу Лариса Орленко та Марина Соколан. До складу журі увійшли:...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Конкурс на кращу рекламу 22 лютого 2018