Здобувачі освіти першого курсу магістратури кафедри технології оздоровчих продуктів ознайомилися й обговорили зміст освітньо-професійної програми «Технології харчових продуктів оздоровчого та профілактичного призначення».
Перше знайомство з програмою відбулося ще коли вони навчалися у бакалавраті. Тепер же студенти побачили новий, удосконалений варіант програми, в якому були враховані побажання здобувачів вищої освіти при розробленні програми. Наприклад, передбачено широкий спектр вибіркових дисциплін у вибірковій компоненті. Досвід навчання в першому семестрі поточного навчального року дав магістрантам можливість констатувати, що вибір дисциплін «Біоактивні харчові компоненти і здоров’я», «Інтерактивне спілкування у професійній діяльності» допоміг узагальнити базові знання, отримані на попередніх курсах, а також на новому, вищому рівні підійти до з’ясування питань як суто професійних, так і гуманітарної складової, яка є необхідною компонентою фахівця нового покоління. При цьому студенти висловили побажання в дисципліні «Біоактивні харчові компоненти і здоров’я» замінити лабораторні заняття на практичні, що дасть можливість ґрунтовніше закріпити знання, отримані під час лекцій.
Аналіз змісту освітньо-професійної програми свідчить про те, що вона дає можливість отримати великий обсяг знань відповідно до програмних компетентностей – інтегральної, загальних і спеціальних. Разом із тим, усі компоненти програми мотивують здобувачів до того, щоб продовжувати набувати нові знання і в майбутній професійній діяльності, втілюючи основний принцип сучасної освіти – «навчання упродовж усього життя».
Новим в останньому варіанті освітньо-професійної програми є те, що магістранти першого курсу проходять професійну практику взимку, частково за рахунок періоду дистанційного навчання. І це дозволяє виділити більше годин для аудиторного навчання, зокрема дисциплін, передбачених на третій семестр.
Магістранти сподіваються значно вдосконалити свій рівень володіння англійською мовою фахового спілкування під час вивчення дисципліни «Іноземна мова: практичні навички наукової комунікації». Вона певною мірою переплітається з уже вивченим ними у першому семестрі предметом «Інтерактивне спілкування у професійній діяльності». Таку послідовність цих дисциплін здобувачі вважають логічною та оптимальною, й пропонують зберегти і у подальшому.
Таким чином, із точки зору здобувачів групи ОП-1-5М освітньо-професійна програма «Технології харчових продуктів оздоровчого та профілактичного призначення» повною мірою відповідає тим актуальним і важливим завданням, які постають перед випускниками кафедри і орієнтовані на розширення спектру оздоровчих продуктів, що виробляються на вітчизняних підприємствах, для поліпшення стану здоров’я населення, можливості захисту організму від несприятливих чинників довкілля, в тому числі в умовах пандемії коронавірусу, і досягнення рівня провідних країн світу в цьому пріоритетному напрямі сучасності.