Н У Х Т

Магістранти-фінансисти вивчали ази страхового маркетингу

16 листопада 2020

Магістранти-фінансисти вивчали ази страхового маркетингу

Що таке страховий маркетинг? Як проводяться маркетингові дослідження в страховій компанії? Які маркетингові інструменти при цьому застосовуються? Хто цим займається в страховій компанії?

На ці та інші питання щодо страхового маркетингу отримали відповіді студенти-фінансисти першого курсу магістратури під час лекції з дисципліни «Страховий менеджмент», яку прочитала професорка Лада Шірінян.

Інформативна та цікава лекція супроводжувалась прикладами з життя та практики діяльності страхових компаній. Разом зі студентами на простому прикладі «бабусі-маркетолога», яка продає вирощену власноруч картоплю на ринку, вивчали ази маркетингових досліджень. Провівши певні паралелі, з’ясували, що результати маркетингових досліджень страхових компаній у вигляді пропозицій страхових продуктів кожний із нас зустрічає під час купівлі побутової техніки, оформлення кредитів у банках, на автозаправках тощо.

Під час лекції студенти активно долучалися до обговорення. Задавали цікаві питання та отримали не менш цікаве домашнє завдання, яке спонукає до вивчення нових питань для отримання необхідних знань майбутнім фахівцям-співробітникам і керівникам страхових компаній.

Опублікований: 16-11-2020
Читайте також:
На День відкритих дверей НУХТ запрошує кафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікації

У рамках підготовки до Дня відкритих дверей НУХТ старша викладачка кафедри ділової іноземної мови та міжнародної комунікації Юліана Малик відвідала середню загальноосвітню школу № 35 Святошинського району м. Києва. Викладачка поспілкувалася з керівництвом навчального закладу та учнями випускних класів. Спілкуючись зі школярами Юліана Малик розпов...

ЧИТАТИ ДАЛІ

На День відкритих дверей НУХТ запрошує кафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікації 05 жовтня 2023

Досвід своїх кращих випускників переймають на кафедрі технології ресторанної і аюрведичної продукції

Кафедра технології ресторанної і аюрведичної продукції мала приємність вітати у гостях управляючого спеціалізованого ресторану мережі закладів ресторанного господарства «Япошка» міста Харків, нашу випускницю Анну Василенко. Гостя була вражена позитивною динамікою змін у рідній Альма-матер, адаптованістю профільних дисциплін і лабораторій до вимог с...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Досвід своїх кращих випускників переймають на кафедрі технології ресторанної і аюрведичної продукції 29 березня 2018

Підсумковий етап освіти

В Івано-Франківському фаховому коледжі ресторанного сервісу і туризму НУХТ розпочалися державні екзамени. Студенти груп ресторанного та кулінарного напрямів успішно склали перший етап державного іспиту – пробні роботи, які традиційно відбувалися за європейською технологією. Оцінювання підсумкового рівня знань студентів здійснювали незалежні експер...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Підсумковий етап освіти 01 лютого 2024

У Полтавському коледжі НУХТ - тиждень циклової комісії гуманітарних та соціально-економічних дисциплін

22-26 квітня 2019 року у Полтавському коледжі харчових технологій НУХТ пройшов тиждень циклової комісії гуманітарних та соціально-економічних дисциплін. Викладачі комісії разом зі студентами коледжу провели цікаві і повчальні заходи. 22 квітня під керівництвом викладачів Надії Гагаєвої, Валерія Логвиненка та Олега Шерстюка студенти взяли участь у ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

У Полтавському коледжі НУХТ - тиждень циклової комісії гуманітарних та соціально-економічних дисциплін 26 квітня 2019