Н У Х Т

Магістранти-фінансисти вивчали ази страхового маркетингу

16 листопада 2020

Магістранти-фінансисти вивчали ази страхового маркетингу

Що таке страховий маркетинг? Як проводяться маркетингові дослідження в страховій компанії? Які маркетингові інструменти при цьому застосовуються? Хто цим займається в страховій компанії?

На ці та інші питання щодо страхового маркетингу отримали відповіді студенти-фінансисти першого курсу магістратури під час лекції з дисципліни «Страховий менеджмент», яку прочитала професорка Лада Шірінян.

Інформативна та цікава лекція супроводжувалась прикладами з життя та практики діяльності страхових компаній. Разом зі студентами на простому прикладі «бабусі-маркетолога», яка продає вирощену власноруч картоплю на ринку, вивчали ази маркетингових досліджень. Провівши певні паралелі, з’ясували, що результати маркетингових досліджень страхових компаній у вигляді пропозицій страхових продуктів кожний із нас зустрічає під час купівлі побутової техніки, оформлення кредитів у банках, на автозаправках тощо.

Під час лекції студенти активно долучалися до обговорення. Задавали цікаві питання та отримали не менш цікаве домашнє завдання, яке спонукає до вивчення нових питань для отримання необхідних знань майбутнім фахівцям-співробітникам і керівникам страхових компаній.

Опублікований: 16-11-2020
Читайте також:
Підвищують компетентності у застосуванні сучасних інструментів навчання викладачі кафедри туристичного та готельного бізнесу

Перші робочі дні нового навчального року викладачі кафедри туристичного та готельного бізнесу почали з підвищення компетентностей у застосуванні сучасних інструментів навчання. Зокема, протягом 26-27 серпня доцентка Тетяна Мірзодаєва взяла участь у VII Всеукраїнській конференції «Uni-Biz Bridge», яку організувала компанія «UGEN». Захід «Метод case...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Підвищують компетентності у застосуванні сучасних інструментів навчання викладачі кафедри туристичного та готельного бізнесу 30 серпня 2021

Важливий етап практичної підготовки

Здобувачі груп ГРС-3 та ГРС-2с, які навчаються за освітньо-професійною програмою «Готельно-ресторанна справа» у Львівському фаховому коледжі харчової і переробної промисловості НУХТ, успішно захистили звіти з виробничої практики. Практична підготовка відбувалася на базі провідних закладів галузі, серед яких: фешенебельні готелі «Leopolis», «Nobili...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Важливий етап практичної підготовки 27 червня 2025

Практична складова підготовки магістрантів-хімтехнологів

Магістранти спеціальності 161 «Хімічні технології та інженерія» практичні навички опановували на провідних підприємствах фармацевтичного, харчового та косметичного спрямування: АТ «Київмедпрепарат», ПрАТ «АК «Київводоканал», ТОВ «БУАССОН БЕВЕРІДЖ», ПрАТ «Лантманнен Акса», ПрАТ «Оболонь», ТОВ «РАПСО-ДІЯ», ТОВ «АСКАНІЯ-ПАК», ПП «Авант-Агро», ТОВ «АСТ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Практична складова підготовки магістрантів-хімтехнологів 05 липня 2023

Про ігристі вина від одного з кращих сомельє України дізналися здобувачі освіти факультету готельно-ресторанного та туристичного бізнесу

7 грудня 2021 р. викладачі кафедри готельно-ресторанної справи та здобувачі спеціальності «Готельно-ресторанна справа» в онлайн-режимі відвідали вебінар «Ігристі вина: з чим поєднувати та як подавати» від головного сомельє «METRO Cash&Carry Ukraine», найкращого сомельє України 2014 року та члена Асоціації сомельє України Олексія Гіжко. Сомельє...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Про ігристі вина від одного з кращих сомельє України дізналися здобувачі освіти факультету готельно-ресторанного та туристичного бізнесу 08 грудня 2021