Що таке страховий маркетинг? Як проводяться маркетингові дослідження в страховій компанії? Які маркетингові інструменти при цьому застосовуються? Хто цим займається в страховій компанії?
На ці та інші питання щодо страхового маркетингу отримали відповіді студенти-фінансисти першого курсу магістратури під час лекції з дисципліни «Страховий менеджмент», яку прочитала професорка Лада Шірінян.
Інформативна та цікава лекція супроводжувалась прикладами з життя та практики діяльності страхових компаній. Разом зі студентами на простому прикладі «бабусі-маркетолога», яка продає вирощену власноруч картоплю на ринку, вивчали ази маркетингових досліджень. Провівши певні паралелі, з’ясували, що результати маркетингових досліджень страхових компаній у вигляді пропозицій страхових продуктів кожний із нас зустрічає під час купівлі побутової техніки, оформлення кредитів у банках, на автозаправках тощо.
Під час лекції студенти активно долучалися до обговорення. Задавали цікаві питання та отримали не менш цікаве домашнє завдання, яке спонукає до вивчення нових питань для отримання необхідних знань майбутнім фахівцям-співробітникам і керівникам страхових компаній.