Нещодавно відбулося перше засідання студентського наукового гуртка кафедри маркетингу «Інтелектуал» 2025 року. Тема «Маркетинг в сферах діяльності» стала справжнім спалахом весняного натхнення для наших здобувачів.
Майбутні маркетологи обмінялися корисним маркетинговим досвідом: солодка маркетингова концепція та казкова Disney-атмосфера бренду «Stellasweets», квітковий маркетинг дивовижного саду «Кlovskysad», витончена креативність маркетингової концепції «Оranzhereya VDNG», гострота та ніжність української кухні в оздобленні концептуального маркетингу етнічного ресторану «Sho.kyiv», маркетингові інновації ресторанного бізнесу «Кanadaya», «Тreebynaked cafe», «Foodink3d» та інших брендів, маркетинг атмосферних локацій експоцентру ВДНГ.
Тема гуртка виявилась надзвичайно цікавою для здобувачів спеціальностей 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво та торгівля» та 061 «Журналістика» (освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю») освітніх ступенів «бакалавр» і «магістр».
І звісно, кафедральний ексклюзивний масКотик Mark приніс майбутнім підкорювачам ринку безліч нових знань та ідей для креативних проєктів.