Н У Х Т

Квітковий, смачний, солодкий, інноваційний: про різні типи маркетингу від здобувачів освіти НУХТ

06 березня 2025

Квітковий, смачний, солодкий, інноваційний: про різні типи маркетингу від здобувачів освіти НУХТ

Нещодавно відбулося перше засідання студентського наукового гуртка кафедри маркетингу «Інтелектуал» 2025 року. Тема «Маркетинг в сферах діяльності» стала справжнім спалахом весняного натхнення для наших здобувачів.

Майбутні маркетологи обмінялися корисним маркетинговим досвідом: солодка маркетингова концепція та казкова Disney-атмосфера бренду «Stellasweets», квітковий маркетинг дивовижного саду «Кlovskysad», витончена креативність маркетингової концепції «Оranzhereya VDNG», гострота та ніжність української кухні в оздобленні концептуального маркетингу етнічного ресторану «Sho.kyiv», маркетингові інновації ресторанного бізнесу «Кanadaya», «Тreebynaked cafe», «Foodink3d» та інших брендів, маркетинг атмосферних локацій експоцентру ВДНГ.

Тема гуртка виявилась надзвичайно цікавою для здобувачів спеціальностей 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво та торгівля» та 061 «Журналістика» (освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю») освітніх ступенів «бакалавр» і «магістр».

І звісно, кафедральний ексклюзивний масКотик Mark приніс майбутнім підкорювачам ринку безліч нових знань та ідей для креативних проєктів.

Опублікований: 06-03-2025
Читайте також:
Актуальні питання забезпечення якості хімічного аналізу обговорили фахівці кафедри харчової хімії

Основним завданням будь-якої хімічної, аналітичної або випробувальної лабораторії є отримання достовірних, точних (правильних і відтворюваних) результатів кількісного визначення вмісту компонентів у пробах об'єктів, що аналізуються. Саме цим актуальним питанням і був присвячений науковий семінар, який відбувся 4 квітня на кафедрі харчової хімії. І...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Актуальні питання забезпечення якості хімічного аналізу обговорили фахівці кафедри харчової хімії 05 квітня 2018

Лекторій від успішного готельєра

8 червня відбувся лекторій від засновника та генерального директора компанії  «Ribas Hotels Group» Артура Лупашка, який прослухали здобувачі спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа», першого курсу у рамках проходження навчальної практики і другого курсу зі скороченим терміном навчання у рамках виробничої практики. Тематика лекторію – «Історія...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Лекторій від успішного готельєра 10 червня 2022

Студенти доповідають про особливості процесів менеджменту персоналу підприємств у сучасних умовах

9 квітня 2025 року відбулося засідання секції «Менеджмент персоналу» в межах 91-ї Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів «Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у XXI столітті». До участі активно долучилися здобувачі освітніх ступенів «Бакалавр» і «Магістр» спеціальності 073 «Менеджмент», осв...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Студенти доповідають про особливості процесів менеджменту персоналу підприємств у сучасних умовах 09 квітня 2025

Практичні кейси з аудиту системи управління безпечністю харчових продуктів здобувачам-експертам від фахівця-практика міжнародної компанії

Кафедра експертизи харчових продуктів продовжує активно залучати зовнішніх стейкхолдерів до проведення аудиторних занять для здобувачів вищої освіти. 4 березня 2024 р. за ініціативи гарантки бакалаврської освітньої програми «Технологічна експертиза та безпека харчової продукції», доцентки кафедри і лекторки навчальної дисципліни Світлани Усатюк ві...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Практичні кейси з аудиту системи управління безпечністю харчових продуктів здобувачам-експертам від фахівця-практика міжнародної компанії 04 березня 2024