Н У Х Т

Копірайтинг і візуал у маркетингу: проєкти від здобувачів освіти кафедри маркетингу

03 листопада 2025

Копірайтинг і візуал у маркетингу: проєкти від здобувачів освіти кафедри маркетингу

Чергове засідання студентського наукового гуртка кафедри маркетингу «Інтелектуал» щиро порадувало своїми результатами. «Копірайтинг та візуал у маркетингу» – сучасна тема, що зацікавила здобувачів спеціальностей D5 «Маркетинг», D7 «Торгівля» та С7 «Журналістика» освітніх ступенів «бакалавр» і «магістр». А МасКотик Марк не пожалкував креативних ідей майбутнім підкорювачам ринку.

Здобувачі освіти розбилися на шість команд, здійснивши професійний неймінг: «Сила слів», «Маркетингове перо», «Visual Minds», «Forever Young», «SМММурчики» та «Trend Makers».

Засідання традиційно розпочала керівниця гуртка, доцентка кафедри маркетингу Світлана Ткачук із привітання і висвітлення актуальності теми.

У першій частині засідання майбутні маркетологи представили результати своїх досліджень за трьома напрямами: «Копірайтинг та його зв’язок з маркетингом», «Принципи візуальної комунікації», «Тренди SMM 2025». А колеги-рекламісти доповнили маркетинговий драйв дослідженням дизайну сучасних українських брендів.

Після жвавої дискусії розпочалася друга частина зустрічі – те, що реально запалило серця слухачів і учасників. Кожна команда презентувала вирішення практичних кейсів: розроблення маркетингової пропозиції цінності у сфері, яку студенти обирали самі. Юні маркетологи охарактеризували власні проєкти, їхню цінність для споживачів, візію, позиціонування, ключові меседжі та «tone of voice». Візуальну концепцію брендів майбутні гравці ринку представили у форматі каруселей для таргетингу в Інстаграм як приклади реалізації SMM-кампаній із виведення брендів на ринок.

Серед проєктів були психологічна гра «Вгадай, хто ти», екологічні батончики «EcoBite», натуральні бренди етичної косметики «Lumina» і «Glow+», енергетичний напій «Fresh Energy» і досить неординарна маркетингова пропозиція «The New Substance», на яку студентів надихнув фільм «Субстанція» французької кінорежисерки і сценаристки Коралі Фаржі.

Викладачі щиро вдячні здобувачам-маркетологам і рекламістам за цікаві, неординарні і навіть дещо фантастичні проєкти. Чекаємо на чергові зустрічі студентського гуртка кафедри маркетингу!

Опублікований: 03-11-2025
Читайте також:
Студенти кафедри хімічної технології та фізичної і колоїдної хімії опікуються розвитком своєї спеціальності

На кафедрі хімічної технології та фізичної і колоїдної хімії  приділяється велика увага профорієнтаційній роботі за випусковою спеціальністю «Хімічна технологія та інженерія» в розрізі майбутньої спеціалізації «Хімічні технології харчових добавок та косметичних засобів» та пропаганді переваг навчання у нашому ВНЗ. Проводяться постійні зустрічі викл...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Студенти кафедри хімічної технології та фізичної і колоїдної хімії опікуються розвитком своєї спеціальності 21 лютого 2017

Наші науковці можуть позмагатися за участь у InvestForum-2018 у Німеччині

МОН запрошує виші та наукові установи долучитися до Innovation-2018, у межах якого пройде Конкурс інноваційних стартапів. Він відбудеться 27 серпня 2018 року в КНУ імені Тараса Шевченка (м. Київ, вул. Володимирська, 60). Для участі в конкурсі потрібно зареєструватися на сайті «Innovation-2018» та завантажити презентацію про розробку англійською мо...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Наші науковці можуть позмагатися за участь у InvestForum-2018 у Німеччині 03 серпня 2018

Відділ працевлаштування випускників опікується розвитком кар’єрних можливостей молоді

Зустрічі з роботодавцями завжди привертають чималу увагу та зацікавленість здобувачів освіти. Тому у рамках співпраці ІТ-компанії «Boosta» з кафедрою інформаційних технологій, штучного інтелекту і кібербезпеки відділ працевлаштування випускників організував вебінар «Чим займається Android developer», сфокусований на розвиток професійних навичок та ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Відділ працевлаштування випускників опікується розвитком кар’єрних можливостей молоді 21 червня 2023

НУХТ – у ТОП-10 кращих технічних і ТОП-25 кращих економічних вишів за оцінкою роботодавців

Працедавці України визнали НУХТ одним із найкращих університетів України з підготовки фахівців за технічними та економічними спеціальностями. Журнал «Гроші» дослідив шанси випускника зайняти вакансію в престижній компанії й склав рейтинг вищих навчальних закладів України за результатами опитування роботодавців.  Журнал готує і публікує «зарплатні»...

ЧИТАТИ ДАЛІ

НУХТ – у ТОП-10 кращих технічних і ТОП-25 кращих економічних вишів за оцінкою роботодавців 10 серпня 2018