Чергове засідання студентського наукового гуртка кафедри маркетингу «Інтелектуал» щиро порадувало своїми результатами. «Копірайтинг та візуал у маркетингу» – сучасна тема, що зацікавила здобувачів спеціальностей D5 «Маркетинг», D7 «Торгівля» та С7 «Журналістика» освітніх ступенів «бакалавр» і «магістр». А МасКотик Марк не пожалкував креативних ідей майбутнім підкорювачам ринку.
Здобувачі освіти розбилися на шість команд, здійснивши професійний неймінг: «Сила слів», «Маркетингове перо», «Visual Minds», «Forever Young», «SМММурчики» та «Trend Makers».
Засідання традиційно розпочала керівниця гуртка, доцентка кафедри маркетингу Світлана Ткачук із привітання і висвітлення актуальності теми.
У першій частині засідання майбутні маркетологи представили результати своїх досліджень за трьома напрямами: «Копірайтинг та його зв’язок з маркетингом», «Принципи візуальної комунікації», «Тренди SMM 2025». А колеги-рекламісти доповнили маркетинговий драйв дослідженням дизайну сучасних українських брендів.
Після жвавої дискусії розпочалася друга частина зустрічі – те, що реально запалило серця слухачів і учасників. Кожна команда презентувала вирішення практичних кейсів: розроблення маркетингової пропозиції цінності у сфері, яку студенти обирали самі. Юні маркетологи охарактеризували власні проєкти, їхню цінність для споживачів, візію, позиціонування, ключові меседжі та «tone of voice». Візуальну концепцію брендів майбутні гравці ринку представили у форматі каруселей для таргетингу в Інстаграм як приклади реалізації SMM-кампаній із виведення брендів на ринок.
Серед проєктів були психологічна гра «Вгадай, хто ти», екологічні батончики «EcoBite», натуральні бренди етичної косметики «Lumina» і «Glow+», енергетичний напій «Fresh Energy» і досить неординарна маркетингова пропозиція «The New Substance», на яку студентів надихнув фільм «Субстанція» французької кінорежисерки і сценаристки Коралі Фаржі.
Викладачі щиро вдячні здобувачам-маркетологам і рекламістам за цікаві, неординарні і навіть дещо фантастичні проєкти. Чекаємо на чергові зустрічі студентського гуртка кафедри маркетингу!